اختلاف سنی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی چند سال است؟

اختلاف سنی ریحانه پارسا با مهدی کوشکی چند سال است؟

اختلاف سنی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی چند سال است؟ به همراه جزئیات ازدواج انها را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

اختلاف سنی ریحانه پارسا با مهدی کوشکی

ازدواج جنجالی خانم و آقای بازیگر بازتاب گسترده ای در رسانه های کشورمان به همراه داشته است و در شبکه های اجتماعی حسابی جنجال به پا کرده است.

اختلاف سنی ریحانه پارسا با مهدی کوشکی چند سال است؟

کاربران همیشه در صحنه شبکه های اجتماعی با شنیدن خبر ازدواج انها به صفحات شخصی انها حمله و برخی ها تبریک گفتند و برخی های طبق معمول با توهین ازدواج انها تبریک گفتند.

آقای مهدی کوشکی متولد 1360 در خرم اباد است و ریحانه پارسا متولد 1377 در تهران میباشد که اختلاف سنی انها 17 سال میرسد.

البته به هیچکسی ربطی ندارد که دو نفر با هم ازدواج میکنند و اینکه چه سن و سالی دارند اما کاربران شبکه ها اجتماعی ایران که با همه جای دنیا فرق دارند طبق معمول این ازدواج را به خود مربوط دانسته و زوج هنرمند را به باد توهین گرفتند!

لازم به ذکر است که آقای کوشکی یک بار ازدواج ناموفق با خانم صحرا فتحی داشته است که با یک فرزند پسر به نام آرسام از یکدیگر جدا شده اند.

این بازیگر که چند ماه گذشته تئاتر اولئانا به کارگردانی مهدی کوشکی با یکدیگر همکاری داشتند . امروز با انتشار پستی در اینستاگرام خبر ازدواجشان را به طور رسمی اعلام کردند . اما نکته جالب در مورد ازدواج مهدی کوشکی با ریحانه پارسا اختلاف سنی عجیب این دو بازیگر است ریحانه پارسا متولد سال 77 است و مهدی کوشکی متولد سال 59 و مهدی کوشکی 17 سال از ریحانه پارسا بزرگتر است .

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *