ازدواج دوم و مجدد شهاب حسینی با هستی مهدوی فر واقعیت دارد؟

ازدواج دوم و مجدد شهاب حسینی با هستی مهدوی فر واقعیت دارد؟

انتشار 30 فروردین 1401 * ازدواج دوم و مجدد شهاب حسینی با هستی مهدوی فر واقعیت دارد؟ جزئیات ازدواج مجدد شهاب حسینی با بازیگر زن جوان و اخرین خبر درباره ازدواج شهاب حسنیی را در این صفحه ببینید.

ازدواج دوم و مجدد شهاب حسینی

شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که خبر های جدایی اش از همسرش پریچهر قنبری چندی پیش در رسانه های به گوش می رسید حالا خبر ازدواجش با یک بازیگر جوان در فضای مجازی منتشر شده است.

ازدواج دوم و مجدد شهاب حسینی با هستی مهدوی فر واقعیت دارد؟

البته درباره اینکه آیا این خبر واقعیت دارد یا خیر هنوز این بازیگر واکنش نشان داده است.

شهاب حسینی از ازدواج خود با پریچهر قنبری صاحب دو فرزند پسر بوده که در سال ۱۳۷۴ این ازدواج صورت گرفت اما گفته می‌شود در سال ۱۳۹۹ از هم جدا شده اند برخی خبرها مبنی بر ازدواج شهاب حسینی با هستی مهدوی فر بازیگر جوان کشور و مطرح شده است که البته هنوز آنها به این خبر واکنش نشان نداده اند.

ازدواج دوم و مجدد شهاب حسینی با هستی مهدوی فر واقعیت دارد؟

لازم به ذکر است که شهاب حسینی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ بوده و در حال حاضر ۴۷ سال سن دارد او تنها بازیگر ایرانی بوده که توانسته جایزه بهترین بازیگر جشنواره کن را به دست آورد.

وی در سال 1387 با بازی در فیلم سوپر استار،سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد. برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین برنده جایزه خرس نقره ای بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم برلین شد. همچنین او در جشنواره فیلم کن 2016 با بازی در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص دهد.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *