فیلم / ازدواج شهاب حسینی و ساناز ارجمند +اختلاف سنی

فیلم / ماجرای ازدواج شهاب حسینی و ساناز ارجمند +اختلاف سنی

فیلم ماجرای ازدواج مجدد و دوم شهاب حسینی و ساناز ارجمند با جزئیات و عکس و تصاویر و اختلاف سنی انها را در این صفحه بخوانید.

فیلم / ازدواج شهاب حسینی و ساناز ارجمند +اختلاف سنی

ماجرای ازدواج شهاب حسینی و ساناز ارجمند

روز دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ مراسم اکران عمومی فیلم سینمایی شین برگزار شد که حضور شهاب حسینی در کنار یک خانم جوان به نام ساناز ارجمند باعث شد که حواشی زیادی برای این دو چهره به وجود بیاید و گفته شود که شهاب حسینی با ساناز و ارجمند که ۱۷ سال اختلاف سنی دارد ازدواج کرده است .

فیلم را در زیر ببینید

شهاب حسینی متولد ۱۳۵۲ بوده و خانم ساناز رپپارجمند متولد ۱۳۶۹ است این خبر در حالی منتشر شده است که مدتی است خبر جدایی شهاب حسینی از همسرش پریچهر قنبری در صدر رسانه های کشورمان قرار گرفته بود .

فیلم / ازدواج شهاب حسینی و ساناز ارجمند +اختلاف سنی

ساناز ارجمند در زمینه عکاسی فعالیت دارد و از عکاسان برنامه هم رفیق بود که گویا آشنایی آنها در این برنامه آغاز شد و بعد از مدتی به استخدام شرکت سون اسکای شهاب حسینی درآمده است.

حضور در اکران فیلم شین

حضور دو نفره آن ها در مراسم اکران فیلم سینمایی شین بازتاب گسترده ای در رسانه ها  به خصوص شبکه‌های اجتماعی داشته است و بسیاری از هواداران شهاب حسینی به پیج اینستاگرام او رفته و انتقادهایی را به این بازیگر کردند.

فیلم / ازدواج شهاب حسینی و ساناز ارجمند +اختلاف سنی

جدایی شهاب حسینی از پریچهر قنبری

شهاب حسینی گفته می شود از پریچهر قنبری جدا شده است در سال ۱۳۷۴ و زمانی که ۲۲ سال سن داشت با او ازدواج کرد حاصل ازدواج آنها دو فرزند پسر به نامهای امیرمحمد و امیرعلی میباشد.

شهاب حسینی زمانی که به خدمت سربازی می رفت و در کنار آن به تئاتر مشغول بود با پریچهر قنبری آشنا شد و با هم ازدواج کردند اما حالا خبر جدایی آنها منتشر شده است.

فیلم / ازدواج شهاب حسینی و ساناز ارجمند +اختلاف سنی

شهاب حسینی از بازیگران پرافتخار سینما و تلویزیون ایران بوده که دارای تندیس بهترین بازیگر مرد در جشنواره کن می باشد.

او متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ است در رشته انسانی تحصیل کرده اما تحصیلات دانشگاهی ندارد بازیگری را در سال ۱۳۸۴ آغاز کرد و مدتی به عنوان گوینده و مجری فعالیت می کرد مهمترین اجرای او مربوط به برنامه اکسیژن بود که او را به شهرت رساند سپس در سال ۱۳۷۹ با سریال پس از باران تجربه بازیگری خود را آغاز کرد و با سریال پلیس جوان شهرت و محبوبیت زیادی دست یافت

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. بسیار عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *