همسر دوم آزیتا حاجیان کیست؟

ازدواج مجدد آزیتا حاجیان + عکس

بیوگرافی محمد کریمی هراتی همسر جدید آزیتا حاجیان را به همراه تصاویر شخصی ماجرای جالب آشنایی و ازدواج در این بخش ازمجله شبونه مشاهده کنید

آزیتا حاجیان همسر سابق محمدرضا شریفی نیا مدتی اس با یکی از هم دانشگاهیان قدیمی اش به نام محمد کریمی هراتی ازدواج کرده است. آزیتا حاجیان دارای مدرک تحصیلی لیسانس در رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر است. آزیتا حاجیان همسر سابق محمدرضا شریفی نیا (بازیگر و برنامه ریز) بود .

بیوگرافی محمد کریمی هراتی

همسر دوم آزیتا حاجیان کیست؟

آقای محمد کریمی هراتی در سال ۱۳۵۶ از هم دانشگاهی خانم آزیتا حاجیان در دانشگاه بودند ، ایشان نیز در طراحی صحنه تئاتر فعالیت می کند وی در یکی از نمایشنامه با خانم آزیتا حاجیان همکاری مشترک داشته و به عنوان طراح صحنه فعالیت داشته است  وی با یکی از دوستان خود در دانشگاه ازدواج میکند و به خارج از کشور مهاجرت می کنند که چندی پیش همسرشان بر اثر بیماری از دنیا رفتند و دوباره به کشور خود ایران برگشت آقای هراتی فارغ‌التحصیل رشته معماری می باشد و از نقاشان حرفه ای است.

بیشتر ببیند: بیوگرافی محمد کریمی هراتی همسر دوم آزیتا حاجیان

بیوگرافی آزیتا حاجیان

خانم آزیتا حاجیان در سال ۱۳۳۶ در شهر تهران دیده به جهان گشوده است فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده های هنر تهران می باشد به این حسین کار هنری خود را در سال ۱۳۵۴ با نمایشی به نام خورشید خانم آفتاب کن آغاز می‌کند.

وی در جدیدترین کار هنری خود در سریال نجلا در کنار دخترش ملیکا به هنرنمایی پرداخنه است.

همسر دوم آزیتا حاجیان کیست؟

ازدواج و همسر

وی در سال ۱۳۵۸ با آقای محمد رضا شریفی نیا بازیگر عرضه فیلم سینمای ایران ازدواج می‌کند که حاصل این ازدواج دو فرزند به نام مهراوه و ملیکا شریفی نیا می‌باشند که این نیز در حرفه بازیگری فعالیت دارند سرانجام این ازدواج به جدایی و طلاق ختم میشود و در سال ۸۹ خانم حاجیان با آقای محمد کریمی هراتی وارد زندگی مشترک میشود .

همسر دوم آزیتا حاجیان کیست؟

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *