سحر قریشی ازدواج کرد عکس عروسی و مراسم عقد سحر قریشی

ازدواج مجدد سحر قریشی را ببینید عکس عروسی و مراسم عقد سحر قریشی

تصویری از ازدواج سحر قریشی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که مدعی هستند سحر قریشی ازدواج کرده است.

سحر قریشی ازدواج کرد عکس عروسی و مراسم عقد سحر قریشی

سحر قریشی ازدواج کرد

سحر قریشی در این تصویر در کنار پسر جوانی با کت و شلوار قرار دارد که گفته میشود این بازیگر برای سومین بار ازدواج کرده است.

سحر قریشی از بازیگران فیلم حاشیه سینما و تلویزیون است او در یک سال اخیر با امیر تتلو جنجال زیادی را در فضای مجازی به وجود آورد و حالا خبر ازدواج مجدد این بازیگر در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود سحر قریشی چند بار ازدواج کرده است.

سحر قریشی ازدواج کرد عکس عروسی و مراسم عقد سحر قریشی

ازدواج های سح قریشی

اولین ازدواج او با مهران اخوان یک آرایشگر بوده است ولی بعد از اینکه در سریال دلنوازان ایفای نقش پرداخت از همسر خود جدا شد مدتی بعد با امید علومی نامزد کرد که مصاحبه ها و تصاویر آنها بر روی مجله های روز کشورمان منتشر شد.

او بار دیگر با مهدی طارمی فوتبالیست تیم ملی کشورمان وارد رابطه شد که این رابطه نیز بعد از گذشت چند ماه به هم خورد بعد از بازی در سریال نیسان آبی به ترکیه رفت و با امیر تتلو رابطه برقرار کرد که رابطه آنها نیز همچون رابطه های قبلی بادوام نبود.

حالا خبر ازدواج مجدد سحر قریشی در فضای مجازی منتشر شده که این خبر صحت ندارد و عکس پخش شده مربوط به برادر او است

سحر قریشی ازدواج کرد عکس عروسی و مراسم عقد سحر قریشی

امید علومی و سحر قریشی

سحر در پاسخ به سوال «امید علومی چه نسبتی با شما دارد؟» در برنامه دید در شب گفت: من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم، البته من امید را از قبل می‌شناختم ولی الان در مرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

ندا افشار نام مادر سحر قریشی است، آنها رابطه بسیار خوبی با هم دارند و وقت زیادی در کنار هم می‌گذرانند. عکس‌های زیادی از این مادر و دختر زیبا در رسانه‌ها به اشتراک گذاشته شده است، همچنین او در سی و چهارمین جشنواره فجر در کنار دخترش در مراسم حاضر شد. شباهت چهره این دو و عدم اختلاف سنی زیاد آنها چیزی بود که مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

بیوگ سحر قریشی می گوید اهل رژیم غذایی هستم و از طرف پدر و مادر، ژن چاقی دارم. قدم ۱۷۰ سانتی‌متر و وزنم ۵۸ کیلوگرم است اما به شدت مواظب وزنم هستم. یک دوره‌ بود که خیلی ورزش می‌کردم اما الان وقت نمی‌کنم و فقط رژیم می‌گیرم و گریه می‌کنم. بعد از اینکه یک عالمه غذا می‌خورم کلی گریه می‌کنم… انگار در دنیا هیچ لذتی بالاتر از غذا خوردن نیست. به شدت غذا دوست دارم؛ کاملا سیر که شدم افسرده می‌شوم و گریه می‌کنم؛ طوری که مجبور شدم مشاوره بگیرم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *