ازدواج نیلوفر شهیدی بازیگر | همسر نيلوفر شهيدي کیست؟

عکس های عروسی نیلوفر شهیدی و همسرش +همسر نيلوفر شهيدي

عکس های نیلوفر شهیدی و همسرش +همسر نيلوفر شهيدي کیست؟ به همراه تصاویر ازدواج او را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

عکس های نیلوفر شهیدی و همسرش + همسر نيلوفر شهيدي کیست؟

عکس های نیلوفر شهیدی و همسرش

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در صفحه اینستاگرام است با انتشار پستی خبر از ازدواجش داد

بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان که تجارب زیادی در زمینه بازیگری دارد حالا متاهل شده و باید زندگی جدیدی را آغاز کند

این هنرمند تا به حال فیلم‌ها و سریال‌های فراوانی را بازی کرده است و از چهره‌های مطرح و با تجربه کشورمان محسوب می شود

بیوگرافی

ایشان در سال ۱۳۶۰ در شهر تهران به دنیا آمده و در رشته کامپیوتر تحصیل کرده است

عکس همسر نیلوفر شهیدی + همسر نيلوفر شهيدي کیست؟

بازیگری را در سال ۱۳۹۰ آغاز کرده است و در سریال تلویزیونی زمستان گرم به کارگردانی رسول صانعی به ایفای نقش پرداخت اولین تجربه بازیگری حرفه‌ای خود را کسب کرده باشد

این مجموعه در ۱۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای از شبکه تهران به روی آنتن رفت

ازدواج نیلوفر شهیدی بازیگر | همسر نيلوفر شهيدي کیست؟

او دختر اسفندیار شهیدی مدیر فيلمبرداري است که چند سالی است وارد این حوزه شده است. نخستین فیلم سینمایی نیلوفر شهیدی، « سینما سوخته» به کارگردانی مهرشاد کارخانی می باشد.

البته نیلوفر شهیدی  در کنار این دو کار، بازي در تله فیلم های مختلفی را هم تجربه نموده است . میتوان به آينده این هنرپیشه جوان امیدوار بود، برای این که به دنبال نقش های مختلفی است تا بتواند براي مخاطب خود تکراری نباشد.

ازدواج نیلوفر شهیدی بازیگر | همسر نيلوفر شهيدي کیست؟

ازدواج نیلوفر شهیدی

ایشان در سریال تلویزیونی مرضیه نیز ایفای نقش پرداخته است سریالی که چندی پیش از شبکه اول سیما پخش شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت

او بازیگری را با کلاس های آقای کرمیار آغاز کرده و در حال حاضر به عنوان یکی از چهره های مطرح کشورمان می باشد

این خانم ۳۸ ساله حالا با با ازدواج تاب گسترده‌ای در رسانه‌های کشورمان داشته است بسیاری از هوادارانش با رفتن به پیج اینستاگرام ایشان پیامهای تبریک برایش فرستادند

ازدواج نیلوفر شهیدی بازیگر | همسر نيلوفر شهيدي کیست؟

همسر نیلوفر شهیدی کیست؟

هنوز درباره بیوگرافی همسرش اطلاعاتی در دسترس نیست و در تلاش هستیم با این خانم درباره این موضوع مصاحبه ای انجام داده و در این صفحه قرار بدهیم.

شهیدی در پاسخ به ویژگی این سریال یادآور شد: این روزها ما بازیگران خیلی درگیر این هستیم که فیلمنامه خوب کم شده است و «مرضیه» فیلمنامه بسیار جذابی دارد به گونه ای که زمان خواندن هنوز نگارش دو قسمت باقی مانده بود و من دائم از خانم سام می‌پرسیدم که آخر قصه چه می‌شود.

وی درباره قصه این سریال و همراه کردن مخاطب با دغدغه‌های روز مثل فساد اقتصادی بیان کرد: زمانیکه من شروع به خواندن فیلمنامه کردم اصلا نتوانستم آن را بر زمین بگذارم و از زمان شروع تا پایان قسمت ۱۳ یک باره آن را تمام کردم و منتظر قسمت ۱۴ و ۱۵ بودم.

عکس های نیلوفر شهیدی و همسرش در شب یلدا

عکس های نیلوفر شهیدی و همسرش

بازیگر سریال به کچا چنین شتابان به تازگی در آبان ماه خبر ازدواجش منتشر شده است و این عروس زیبا عکس های از سفر خود را در صحفه شخصی الش منتشر و در تعریف عشق سخن ها گفته است.

نیلوفر شهیدی در اینستاگرامش نوشت : عشق تعریف های زیادی دارد… هر کس تعریف خودش را دارد، به اندازه ظرف وجودش… و من فهمیده ام، عشق سراسر مستیست… بدون خودخواهی، بدون خواستن هیچ چیز جز بودنش، خوب بودنش…

عشق دلیل نمی خواهد، مرز ندارد، مستیست، هوشیاری ندارد… عاشق که باشی”من” نمی ماند، همه چیز “او” ست. عاشق غرق سکوت میشود، عاشق تنها چشم میشود، تنها گوش میشود… عاشق کویر است و معشوق باران… عاشق آتش می شود و می سوزد…و هیچ نمی خواهد…شیرین نیست؟!

نیلوفر شهیدی و همسرش

عکس های نیلوفر شهیدی و همسرش بازیگر سینما و تلویزیون

کسی هیچ چیز از تو نخواهد جز بودنت؟ هر طور که باشی، خوبی و بدیت، رفتن و ماندنت، اخم و لبخندت، همه را عاشقانه بخواهد… بودنت را بخواهد… مست بودنت باشد آنطور که هیچ شرابی مستش نکند… فقط عاشق می فهمد عمق کلمات را… فقط او می فهمد نیاز کویر به باران یعنی چه؟! فقط او می فهمد سوختن را…آتش را… شراب و مستی را… ‌

پدرم مخالف بازیگر شدنم بود

باورتان نمی‌شود حتی پدرم دوست نداشت من وارد سینما یا حوزه بازیگری شوم. با این‌که رشته هنر در دانشگاه قبول شدم باز هم اجازه نداد در این رشته تحصیل کنم. به همین دلیل مهندسی کامپیوتر خواندم.
به گونه‌ای پدرم در عمل انجام شده قرار گرفت و خوشبختانه دیگر مخالفت نشان نمی‌داد. بعد از آن کار،من در ۶ ماه تقریبا در ۶ تله‌فیلم از کارگردانانی چون سعید سلطانی، ابراهیم سلطانی‌فر و… بازی کردم و این لطف دوستان بود که من را معرفی می‌کردند.البته من در این چند کار نقش‌های کوتاهی بازی می‌کردم تا به هدف اصلی برسم. به نوعی شاید به نظر شما پرکاری بیاید، اما این حضورهای کوتاه به نوعی باعث ورود من به این حوزه می‌شدند. البته نمی‌خواستم به نوعی از حرفه بازیگری هم دور شوم و بیشتر در حال تجربه کسب کردن بودم.

حالا که بالاخره وارد این حوزه که مورد علاقه‌تان بوده، شده‌اید، شهرت از ابتدا چقدر برایتان اهمیت داشت؟

برایم خیلی مهم نبود. هدف من چیز دیگری است. نمی‌گویم از شهرت بدم می‌آید، این که ذات آدمی است. ولی دغدغه اصلی من یک بازیگر خوب شدن بوده و هست. شاید می‌توانستم از طریق عنوان پدرم بیشتر به هدفم برسم ولی هرگز چنین کاری نکردم. به هر حال ایشان موافق این موضوع نبود و در آن زمان‌ها هیچ کمکی به من نمی‌کرد.

اما حالا خوشحال هستم، وقتی کاری از من پخش می‌شود زنگ می‌زند و انتقاد می‌کند و حتی بعضی وقت‌ها تشویقم می‌کند. این برایم رضایت‌بخش بود. این آرزوی من است که بتوانم روزی جایگاهی مثل ایشان در سینما پیدا کنم.

می‌خواهم همیشه برای مخاطبم جذاب باشم و از دیدن من در نقش‌های مختلف به وجد بیاید. دلم نمی‌خواهد روزی فرا برسد که برای مخاطبم تکراری شوم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *