فیلم ازدواج پریناز ایزدیار جنجال شد همسر پریناز ایزدیار کیست

فیلم ازدواج پریناز ایزدیار جنجال شد همسر پریناز ایزدیار کیست

فیلم ازدواج پریناز ایزدیار جنجال شد همسر پریناز ایزدیار کیست اخبار سلبریتی ها همیشه مورد توجه رسانه ها و مخاطبان قرار می‌گیرد و به همین منظور است که شایعات پیرامون زندگی شخصی آنها همیشه وجود دارد به خصوص ستاره های سینما که هر حرکت و اقدام آنها شایعات زیادی را به وجود می آورد تا بحال اخبار متعددی درباره ازدواج و نامزدی پریناز ایزدیارمنتشر شده است که هر بار تکذیب شده است .

فیلم ازدواج پریناز ایزدیار جنجال شد

رسانه‌ها برای اینکه بتوانند به مخاطبان خود را از این طریق جذب کنند اقدام به انتشار اخبار ازدواج بازیگران سینما می کنند که ممکن است این اخبار کذب و صحت نداشته باشد پریناز ایزدیار چهره شناخته شده و محبوب سینما و تلویزیون بوده که حضور او در هر فیلم و سریالی می تواند مخاطبان زیادی را جذب کند.

این بازیگر محبوب همیشه سوژه عکاسان و خبرنگاران قرار گرفته است و همیشه حواشی پیرامون زندگی آنها وجود دارد خانم پریناز ایزدیار در حال حاضر در سریال جیران بازی می کند.

فیلم ازدواج پریناز ایزدیار جنجال شد همسر پریناز ایزدیار کیست

پریناز ایزدیار زاده ۸ شهریور ۱۳۶۴، بابل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. او بعد از بازی در سریال زمانه ساخته حسن فتحی به شهرت رسید.

همچنین ببینید

فیلم جشن تولد پریناز ایزدیار
فیلم کامل/ ازدواج پریناز ایزدیار در نقش جیران واقعیت دارد
فیلم کامل خواستگاری از پریناز ایزدیار توسط پسر کارگردان معروف

اولین کار بازیگری پری‌ناز ایزدیار بازی در فیلم یک مرد، یک شهر می‌باشد.پدرش او اهل ساری و مادرش اهل بابل بوده و به گفته خودش به زبان مازندرانی تسلط کامل دارد. وی دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می‌باشد. در سال ۱۳۸۵ برای بازی در فیلم سینمایی یک مرد، یک شهر تست بازیگری داد و قبول شد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *