اسامی بازیگران سریال از سرنوشت 4 فصل چهارم +عکس و بیوگرافی

اسامی بازیگران سریال از سرنوشت ۴ فصل چهارم با نقش +عکس و بیوگرافی

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت ۴ فصل چهارم با همه نقش های بازیگران زن و مرد فصل چهارم سریال از سرنوشت 4 +عکس و بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت و تصاویر پشت صحنه سریال از سرنوشت 4 همراه دانلود همه قسمت های فصل چهارم از مجموعه از سرنوشت 4  را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازیگران «از سرنوشت ۴» عبارتند از: مجید واشقانی، حسین پاکدل، لیلا بلوکات، رضا داوودنژاد، ساناز سعیدی، سید مهرداد ضیایی، نگین صدق گویا، سولماز غنی، مائده طهماسبی، رضا بنفشه خواه، شاهو رستمی، مسعود انتظاری، محمدصادق ملک در این صفحه به معرفی همه بازیگران این سریال خواهیم پرداخت تا شما با همه انها آشنا شوید بازیگرانی که هر کدام از ستاره های بازیگری کشورمان هستند.

اسامی بازیگران سریال از سرنوشت 4 فصل چهارم +عکس و بیوگرافی

سریال از سرنوشت یکی از سریال های ماندگار تلویزیونی بوده که سالهاست از صدا و سیما پخش می‌شود .

کارگردانی این سریال را آقای محمدرضا خلعتبری و علیرضا بذر افشان بر عهده دارند و نویسندگی این سریال را محمد محمودسلطانی و روح الله صدیقی و سارا خسروآبادی بر عهده دارند.

این سریال در چهار فصل تولید شده است فصل اول آن در سال ۱۳۹۸ از شبکه دوم سیما در ۷۲ قسمت پخش شد و فصل چهارم نیز به زودی بر روی آنتن خواهد رفت.

اسامی بازیگران سریال از سرنوشت 4 فصل چهارم +عکس و بیوگرافی

بازیگران این سریال دارا حیایی ،کیسان دیباج، حسین پاکدل و فاطیما بهارمست بوده که نقش های اصلی سریال را برعهده دارند

داستان سریال از سرنوشت

دو کاراکتر هاشم و سهراب که در دوران کودکی در پرورشگاه بوده‌اند و با یکدیگر رابطه بسیار صمیمانه ای دارند آنها بعد از اینکه به سن بلوغ و بزرگسالی می‌رسند از بهزیستی بیرون می آیند و به دنبال پیدا کردن کاری برای خود هستند آن ها ابتدا با کارگاه تولید سگک کمربند کار خود را استارت می زنند و در ادامه اتفاقات و مسائل مختلفی برایشان رخ می دهد دارا حیایی در نقش هاشم و کیسان دیباج در نقش سهراب توانستند در این سریال به شهرت فراوانی برساند این سریال نخستین تجربه تلویزیونی این دو بازیگر بود

اسامی بازیگران سریال از سرنوشت 4 فصل چهارم +عکس و بیوگرافی

در فصل سوم سهراب و هاشم توانستند یک سوله را اجاره کنند و در آنجا به تولید سگک کمربند بپردازند و شرایط ازدواج هاشم با نغمه نیز فراهم شده بود که فصل سوم این سریال به پایان رسیده حالا قرار است به زودی فصل چهارم این مجموعه بر روی آنتن شبکه دوم سیما برود

زمان شروع فصل چهارم از سرنوشت

فصل چهارم از سرنوشت قرار است که از اول دی ماه بر روی آنتن شبکه دوم سیما برود اما تصویربرداری این سریال تا پایان بهمن ماه ادامه دارد و هنوز فیلمبرداری این مجموعه و تدوین آن به پایان نرسیده است

اسامی بازیگران سریال از سرنوشت 4 فصل چهارم +عکس و بیوگرافی

اسامی بازیگران سریال از سرنوشت 4

بازیگر نقش حضور در فصل
دارا حیاییاسامی بازیگران سریال از سرنوشت 4 فصل چهارم +عکس و بیوگرافی هاشم (جوانی) ۲و۳
فاطیما بهارمستاسامی بازیگران سریال از سرنوشت 4 فصل چهارم +عکس و بیوگرافی نغمه
کیسان دیباجاسامی بازیگران سریال از سرنوشت 4 فصل چهارم +عکس و بیوگرافی سهراب (جوانی)
راستین عزیزپوربیوگرافی راستین عزیزپور بازیگر نقش سهراب در سریال از سرنوشت سهراب (نوجوانی) ۱
امیررضا فرامرزیامیررضا فرامرزی بازیگر نقش کودکی هاشم در سریال از سرنوشت کیست هاشم (نوجوانی)
مرضیه موسویبیوگرافی مرضیه موسوی بازیگر نقش آرزو در سریال از سرنوشت +عکس آرزو ۲
مونا کرمیعکس های مونا کرمی بازیگر نقش بنفشه در سریال دلدار جوانی آرزو ۳
مهدیس توکلیبیوگرافی مهدیس توکلی بازیگر نقش مینو در سریال از سرنوشت مینو (جوانی)
حسین پاکدلحسین پاکدل | بیوگرافی حسین پاکدل و همسرش عاطفه رضوی + دخترش صبا خندان ۱و۲و۳
پوریا پورسرخپوریا پورسرخ بازیگر | بیوگرافی و عکس های پوریا پورسرخ و همسرش + ازدواج شاهرخ ماجدی
لیلا بلوکاتعکس های جنجالی لیلا بلوکات بازیگر نقش مینو در سریال از سرنوشت مینا ماجدی
مجید واشقانیبیوگرافی مجید واشقانی بازیگر و همسرش + ازدواج مجيد واشقاني منصور افشار
فریبا نادریپری (زن صابر) در ستایش 3 کیست؟ فریبا نادری بازیگر نقش پری همسر صابر در سریال ستایش 3 الهام
مهدی صبایی بابک
شبنم فرشادجو گلبهار ۱و ۲
مائده طهماسبی پوران ۱و۲و۳
حبیب دهقان‌نسب نگهدار
علیرضا آرا اسماعیل ۲و ۳
آتش تقی‌پور ۲
محمدعلی تقوی بکتاش
سید مهرداد ضیایی داوود خاکپور ۱و۲و۳
علیرضا استادی شعبان (جهان)
مریم کاظمی سهیلا ۱و ۳
میترا رفیع مه‌لقا ۱
ابوالفضل همراه مأمور پلیس
مهسا جمشیدی پرستار ۲
محمد معتضدی مجید
مهرداد فلاحتگر مدیر مدرسه هاشم و سهراب ۱
یغما یارعلی حمید ۱و۲و۳
نیوشا مامنی هستی ۱و۲
فروغ قجابیگلو اشرف ۲
نسیم فروغ نیلوفر ۲و۳
سارا والیانی فروغ ۱و۳
حسین شریفی بیژن ۱
امیر شریعت صالح ۲
مجید اکبری مرتضی
مهرزاد جعفری نوید
داریوش سلیمی بهادری ۱
جواد زیتونی سمسار
حسن کریمخان زند کوکبی
سیامک راشدی فرزاد
کیارش دادگر داداش مجتبی ۱و۲
آیسان حداد مینو (کودکی) ۱

این سریال تلویزیونی در فصل جدید خود در کنار بازیگران اصلی‌اش، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطیما بهارمست، مونا کرمی و مهدیس توکلی، ۳ بازیگر جوان جدید را معرفی کرده است. مهران میری، فرهنگ زرگرباشی و متین طاهری‌نیا ۳ چهره جدید هستند که در این فصل در کنار بازیگران قبلی به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین بازیگران شناخته‌شده‌ای نظیر رضا داوودنژاد، نگین صدق گویا، ساناز سعیدی، سولماز غنی و شاهو رستمی به فصل چهارم این سریال اضافه شده‌اند.

دیگر بازیگران «از سرنوشت ۴» عبارتند از مجید واشقانی، حسین پاکدل، لیلا بلوکات، سید مهرداد ضیایی، مائده طهماسبی، رضا بنفشه خواه، مسعود انتظاری، محمد صادق ملک و … .

از عوامل تولید سریال هم می‌توان به تهیه‌کننده: اکبر تحویلیان، کارگردان: سیدمحمدرضا خردمندان، نویسندگان: محمد محمود سلطانی، روح الله صدیقی و آرزو صدیقی، مدیر تصویربرداری: خسرو دادگر مرام، تدوین: شوکا زندباف، مدیر تولید: مجتبی برهانی‌زاده، خواننده تیتراژ پایانی: امین بانی، مشاور رسانه‌ای: پدرام ابدان، روابط عمومی: مطهره کشاورز محمدیان، دستیار تهیه‌کننده و مدیر برنامه‌ریزی: نوید احمدزاده چالشتری اشاره کرد.

هاشم و سهراب کار خود از کارگاه اسماعیل شروع کردند و بعد از تعطیلی آنجا ناچار شدند دنبال سرمایه گذار بگردند و همین شد که آقای خاکپور با وجود مخالفت های اولیه در نهایت دست آنها را گرفت تا کارگاه خودشان را راه بیندازند. آنها در این مسیر با دشواری های زیادی مواجه شدند اما خسته نشدند و از پا ننشستند. این بار و در فصل 4 باز هم همان اتفاقات تکرار شده و باز هم دو پسر جوان همان مسیر را از نظر داستانی می پیمایند و باز هم آقای خکپور با وجود مخلفت اولیه دست این دو را می گیرد.

اسامی بازیگران سریال از سرنوشت ۴ فصل چهارم +عکس و بیوگرافی

در واقع آنچه از نظر شغلی برای هاشم و سهراب در فصل 4 سریال از سرنوشت رخ می دهد تکرار وقایعی است که در فصل های دو و سه دیدیم.

اختصاص فصل چهارم به سهرا و پدرش

سهراب و ماجرای پدرش

سهراب از فصل اول سریال از سرنوشت در جست و جوی خانواده اش بود. قطعات این پازل جذاب در طول سه فصل در کنار هم چیده و بالاخره معما حل شد و سهراب پدر واقعی اش را شناخت. داستان در اینجا به پایان رسید اما در فصل چهارم دیر سهراب معمایی درخصوص خانواده واقعی خودش نداشت و ما شاهد هستیم دوباره به گذشته رجوع می کند، با پدرش دچار مسئله می شود و ….

این موضوع نیز اتفاق تازه ای نیست و شکل ضعیف تری از آن چیزی است که در فصل سوم شاهد آن بودیم و در نهایت مشاهده کردیم سهراب پدرش را بخشید.

قهرمان هایی که برای مخاطب دوست داشتنی شدند

در این سالها شاید مردم قصه سریال ها را از یاد برده باشند اما هیچ گاه قهرمان هایی که در ذهنشان ساخته شده است را از خاطر نمی برند. یکی از همین قهرمان ها نقی در سریال پایتخت یا نورالدین خانزاده در سریال نون خ هستند که جدای از قصه مخاطب خاطره های کمیکی از آنها در یاد دارد.

اما در «از سرنوشت» با اینکه قصه خیلی هم کمدی نیست، اما قهرمان هایی را روایت می کند که از کودکی و از سن ۸ سالگی چند و چون زندگی شان مقابل چشم مخاطب شکل می گیرد.

✅دانلود همه قسمت های سریال از سرنوشت 4

سهراب و هاشم دو شخصیت اصلی سریال

اگر بخواهیم از ابتدا به زندگی این دو شخصیت نیم نگاهی داشته باشیم، باید بیوگرافی از سهراب و هاشم در ذهن داشته باشید. سهراب و هاشم که دوست های صمیمی هم هستند هر دو به دلایلی در پرورشگاه زندگی می کنند. صمیمیت آنها به حدی است که حتی نمی توانند دوری یکدیگر را تحمل کنند.

هاشم این را می داند که پدر و مادرش از دنیا رفته اند و برای پیدا کردن آنها هیچ تلاشی نمی کند اما سهراب دقیقا برعکس او است و می داند که پدرش زنده است و از همان کودکی به دنبال او می گردد و در اصل می خواهد هویت و خانواده خود را پیدا کند.

اسامی بازیگران سریال از سرنوشت ۴ فصل چهارم +عکس و بیوگرافی

داستان جذاب و پرکشش

پسری بی‌خبر از این که پدر واقعی و ثروتمندش زنده است، دنبال پیدا کردن رد و نشانی از خانواده خود است. قصه کلی سریال از سرنوشت ایده ناب و جدیدی نیست و حتی می‌توان گفت کمی هم کلیشه‌ای است، اما نویسندگان این مجموعه با استفاده از همین قصه تکراری، در خلق یک داستان جذاب و پرکشش موفق بوده‌اند. جزئیات ماجرای زندانی شدن «مه‌لقا»، جدایی او از پدر «سهراب»، سرنوشت «هاشم» و «سهراب» و این که آیا بالاخره «سهراب» با پدرش دیدار خواهد کرد یا خیر، ابهاماتی است که مخاطب برای روشن شدن آن‌ها، قصه را مشتاقانه دنبال می‌کند.

نوجوانان زیر ذره‌بین «از سرنوشت»

معمولاً در سینما و تلویزیون، کمتر به موضوعاتی درباره نوجوانان پرداخته می‌شود، اما سریال «از سرنوشت» یکی از همان معدود آثاری است که دست روی مسائل کودکان و نوجوانان، به ویژه آن‌هایی که از داشتن پدر و مادر محروم هستند، گذاشته. این مجموعه خیلی خوب موقعیت کودکانی را که در محیط‌هایی شبیه پرورشگاه بزرگ می‌شوند در جامعه نشان داده و نقدهایی اجتماعی به این موضوع داشته است. وابستگی عجیب این بچه‌ها به دوست یا رفیق خود و احساسات‌شان به جنس مخالف در سنین خاص، از دیگر موضوعات مهمی بوده که لا‌به‌لای قصه نه به صورت مستقیم و شعارگونه، مطرح شده است. محمدرضا خردمندان در مقام کارگردان فصل اول و سوم سریال، قبلا با ساخت فیلم «بیست و یک روز بعد» دغدغه خود درخصوص نوجوانان و توانایی‌اش را در ساخت آثار داستانی درباره آن‌ها نشان داده بود.

فصل پنجم سریال از سرنوشت

فعلا قرار نیست فصل پنجم سریال از سرنوشت ساخته شود. هیچ منبع موثقی درباره ادامه یافتن داستان هاشم و سهراب صحبت نکرده و احتمال دارد مجموعه در همین جا به پایان برسد اما واقعیت این است که هنوز این دو شخصیت می توانند سوژه داستانی جذاب باشند. خیلی از ما دوست داریم باز هم شاهد زندگی آنها باشیم. باز هم با خوشحالی شان شاد شویم و با غم هایش اندوهگین. بنابراین هیچ بعید نیست اتفاقی که برای سریال بچه مهندس رخ داد برای از سرنوشت نیز به وقوع بپیوندد و عوامل از سرنوشت بار دیگر دور هم جمع شوند تا مجموعه دیدنی را برای پخش آماده کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *