اسامی بازیگران سریال سرگیجه با نقش +بیوگرافی و عکس و خلاصه داستان

اسامی بازیگران سریال سرگیجه با نقش +بیوگرافی و عکس و خلاصه داستان

سریال سرگیجه یکی از سریالهای ایرانی بوده که در نمایش‌ خانگی عرضه میشود این سریال توسط بهرنگ توفیقی کارگردانی شده و تهیه‌کنندگی آن را مهدی بدرلو برعهده دارد. بازیگران سریال سرگیجه عبارتند از: رعنا ازادی ور در نقش فریبا ، هادی حجازی فر در نقش کامران ،  امیررضا جوکار در نقش آرتین (پسر پیمان)  ،شایسته سجادی بازیگر نقش ملودی ، هومن سیدی، حامد بهداد در نقش پیمان، عرفان ناصری، مریم شیرازی، میلاد معیری، رضا بای، پیام رضوانی ، علی عمرانی، پیام دهکردی، فرید سجادی حسینی، ژرژ هاشم زاده

اسامی بازیگران سریال سرگیجه با نقش +بیوگرافی و عکس و خلاصه داستان

اسامی بازیگران سریال سرگیجه

  • رعنا ازادی ور در نقش فریبا
  • هادی حجازی فر در نقش کامران
  • امیررضا جوکار در نقش آرتین (پسر پیمان)
  • شایسته سجادی بازیگر نقش ملودی
  • هومن سیدی
  • حامد بهداد در نقش پیمان
  • عرفان ناصری
  • مریم شیرازی
  • میلاد معیری
  • رضا بای
  • پیام رضوانی
  • علی عمرانی
  • پیام دهکردی
  • فرید سجادی حسینی
  • ژرژ هاشم زاده

خلاصه داستان

درباره خلاصه سریال سرگیجه که مردی به نام پیمان پس از یک سوء تفاهم خانوادگی با کامران درگیر می شود و پس از مرگ کامران گمانه زنی می شود که پیمان او را کشته است اما… .

تاریخچه به ظاهر مرموز سریال سرگیجه با بازیگران مشهور حکایت از یک سریال خوب دارد.

بهرنگ توفیقی در کارنامه خود سریال آقازاده را به عنوان کارگردان دارد که چند پیش از شبکه نمایش خانگی عرضه شد و مورد استقبال قرار گرفت.

بیوگرافی بازیگران سریال سرگیجه

بیوگرافی رعنا ازادی ور

رعنا آزادی ور بازیگر | بیوگرافی و عکس های رعنا آزادی ور و همسرش +ازدواج

آزادی ور در سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم مارمولک ساخته کمال تبریزی به سینمای ایران معرفی شد، در آن فیلم او با بزرگانی همچون پرویز پرستویی هم‌بازی بود. او پس از یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی‌ور با بازی در فیلم پارک‌وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد.

بیوگرافی هادی حجازی فر

بیوگرافی هادی حجازی فر (بازیگر و نویسنده) و همسرش + عکس خانواده

هادی حجازی‌ فر بازیگر متولد ۱۷ ام خرداد ماه سال ۱۳۵۵ در شهر خوی از استان آذربایجان غربی است. حجازی‌ فر فارغ‌ التحصیل کارشناسی نمایش عروسکی از دانشکده‌ی هنرهای زیبا دانشگاه تهران است که با ایفای نقش و بازی چشمگیر او در دو فیلم ایستاده در غبار و ماجرای نیمروز باعث شهرت بیشتر او در میان مردم شد. هادی حجازی فر که بازیگری را در دوره‌ی دانشجویی خود با حضور در فیلم “مزرعه پدری” به کارگردانی رسول ملاقلی‌ پور آغاز کرده است

بیوگرافی هومن سیدی

بیوگرافی و عکس هومن سیدی

وی متولد 8 آذر 1359 اسـت و 37 سال سن دارد و اصالتا اهل رشت میباشد.او پس از پایان دوره متوسطه و دریافت دیپلم گرافیک کار خودرا با حضور در کلاس‌هاي انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد. وی اولین فعالیت حرفه‌ای اش رابا حضور در فیلم “یک تکه نان” کمال تبریزی تجربه کرد و سپس نقش کوتاهی را در “چهارشنبه‌سوری” اصغر فرهادی ایفا کرد.

بیوگرافی حامد بهداد

بیوگرافی حامد بهداد بازیگر +عکس جنجالی

حامد بهداد در تاریخ ۲۶ آبان ماه ۱۳۵۲ در شهر مشهد دیده به جهان گشود. وی نخستین فرزند خانواده است و دارای یک برادر کوچک تر به نام حسام می باشد. محمود بهداد که پدر حامد بهداد است، اهل شعر و ادب بود و نسرین قدمگاهی نام مادر او است. حامد بهداد در خیابان جیحون تهران، دوران کودکی اش را گذراند.

مریم شیرازی بازیگر نقش سوده در سریال ۰۲۱(صفر 21) +عکس

بیوگرافی مریم شیرازی

مریم شیرازی متولد ۳ آبان ۱۳۵۵ در تهران، کارگردان و بازیگر تئاتر و بازیگر سینما و تلویزیون و تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته کارگردانی تئاتر در دانشگاه هنر و معماری به پایان برده‌ است.

او اولین بار سال ۱۳۷۵ با بازی در فیلم سینمایی “ننه لالا و فرزندانش” جلوی دوربین رفت. از جمله فعالیت‌ های او می‌ توان به بازی در سریال‌ های سیب خنده، مسافران و سرزمین کهن اشاره کرد.

بیوگرافی عرفان ناصری بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق

بیوگرافی عرفان ناصری

نام : عرفان نام خانوادگی : ناصری تاریخ تولد : 1365/09/04 محل تولد : تهران حرفه : بازیگر سینما و تلویزیون سالهای فعالیت : 1395 تاکنون وضعیت تاهل : متاهل عرفان ناصری بازیگر نقش داریوش در سریال ملکه گدایان متولد 4 آذر ماه سال 1365 در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته بازیگری است. عرفان ناصری دارای یک برادر بزرگتر از خودش به نام علی است.

زندگی خصوصی شایسته سجادی

شایسته سجادی دختری با موهای بلوند و چشمانی سبز است که همین ویژگی ظاهری او باعث شده به یک چهره مورد توجه در سینما قرار گیرد. بازیگری او آزمونی است که اگر سربلند از آن بیرون بیاید می توان انتظار داشت نیکی کریمی دیگری در سینمای ایران رشد کند.

شایسته سجادی عکس‌هایی از یک سگ که به نظر می رسد حیوان خانگی اوست در صفحه مجازی‌اش منتشر کرده است. او اطلاعاتی از زندگی خصوصی‌اش منتشر نکرده ، اما بررسی صفحه مجازی اش نشان می دهد او علاوه بر اینکه بازیگری می کند یک مدل عکاسی هم هست.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *