اسامی بازیگران سریال نیسان آبی با نقش +عکس و بیوگرافی و داستان

بیوگرافی بازیگران سریال نیسان آبی 2 و 1 با نقش +عکس و داستان

اسامی بازیگران سریال نیسان آبی 2 و 1

  • حسین یاری بازیگر نقش جمشید قاسم‌پور (بازیگر فصل 1 و 2)
  • یکتا ناصر بازیگر نقش زری سازگار (بازیگر فصل 1 و 2)
  • بهناز جعفری بازیگر نقش پری سازگار (بازیگر فصل 1 و 2)
  • مهران غفوریان بازیگر نقش رضا خرسند (بازیگر فصل 1 و 2)
  • جمشید هاشم‌پور ا(بازیگر فصل 1 و 2)
  • علی مهربان بازیگر نقش آریا (بازیگر فصل 1 و 2)
  • طاها عبدالهی بازیگر نقش زینال (بازیگر فصل 1 و 2)
  • آرین محمودی بازیگر نقش کامبوز (بازیگر فصل 1 و 2)
  • سبحان هادی بازیگر نقش کامیاب (بازیگر فصل 1 و 2)
  • علیرضا خمسه بازیگر نقش حاج‌آقا ستاری (بازیگر فصل 1 و 2)
  • سحر قریشی بازیگر نقش آتوسا اسماعیلی (بازیگر فصل 1)
  • گیتی قاسمی بازیگر نقش علم‌تاج (پارمیدا) (بازیگر فصل 1 و 2)
  • ایمان صفا ممد بازیگر نقش چاخان (بازیگر فصل 1 و 2)
  • مه‌لقا باقری بازیگر نقش اشرف طلوعی (بازیگر فصل2)
  • غلامرضا نیکخواه بازیگر نقش سرهنگ (بازیگر فصل 1 و 2)
  • بیژن بنفشه‌خواه بازیگر نقش رضا سوسن الصی (بازیگر فصل 2)
  • آرش ظلی‌پور بازیگر نقش سعید (بازیگر فصل 1 و 2)
  • سوسن پرور بازیگر نقش جینوس (بازیگر فصل2)
  • بهشاد شریفیان بازیگر نقش بهرام فاتح (بازیگر فصل 1 و 2)
  • سیروس همتی بازیگر نقش جهان (بازیگر فصل 1 و 2)
  • یوسف صیادی بازیگر نقش بازپرس (بازیگر فصل 2)
  • جواد پولادی بازیگر نقش ابرام (بازیگر فصل2)

سریال نیسان آبی 1 توسط منوچهره هادی کارگردانی شده است و فصل دوم سریال نیسان آبی 2 توسط مسعود اطیابی کارگردانی شده است.

نیسان آبی که از سریال های تلویزیونی آقای منوچهر هادی بوده در مهر 1400 تولید و از طریق فیلیمو عرضه شد و در سال 1402 توسط مسعود اطیابی کارگردانی شد. این سریال با ژانر طنز توانست طرفداران بسیار زیادی را به دست ‏آورد بازیگران شناخته شده در این سریال یکی از نقاط عطف این مجموعه می باشد تم دهه شصتی سریال نکاتی بوده که باعث شده سریال نسبت به سایر سریالهای طنز متمایز شود حسین یاری تهران می‌شوند و در نقش تاریخی و جدی دیده ایم برای نخستین بار در یک سریال طنز بازی کرده است همچنین مهران غفوریان که بعد از کاهش وزن دیگر او را در هیچ گونه سریال ندیده بودیم در این سریال نقش اول را بازی می‌کند

جالب است بدانید که نیسان آبی در ابتدا قرار بود در قالب یک فیلم سینمایی ساخته شود و پروانه ساخت آن نیز در مرداد ماه 1399 به نویسندگی کمیل روحانی، تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور و کارگردانی منوچهر هادی به عنوان یک فیلم سینمایی صادر شده بود. اما سازندگان در نهایت نیسان آبی را در قالب یک سریال تولید کرده‌اند.

اسامی بازیگران سریال نیسان آبی با نقش +عکس و بیوگرافی و داستان

سریال نیسان آبی از جدیدترین کارهای کمدی احسان ظلی پور کارگردان جوان کشورمان بوده که تهیه کنندگی این سریال را هم برعهده دارد او در کارنامه هنری اش فیلم های سینمایی پسران آجری ، چهارشنبه سوری ، کوچه بی نام ،رئیس ،توفیق اجباری و پارک وی را در کارنامه دارد

حالا با سریال سازی گام مهمی را برداشته و توانسته سریال نیسان‌ آبی برجام به طنز را تولید کند فیلمنامه این سریال را سعید دولتخانی و سعید هوشیاری نوشته‌اند و توسط کمیل روحانی نگارش شده است.

اسامی بازیگران سریال نیسان آبی با نقش +عکس و بیوگرافی و داستان

داستان سریال نیسان آبی

در این مجموعه بازیگران شناخته شده زیادی وجود دارند که باعث جذابیت این سریال خواهد شد داستان سریال درباره نیسان آبی بوده که در دوران حمله عراق به ایران و ناامنی‌های کشورمان مورد توجه قرار می‌گیرد داستان سریال با کاراکتر جمشید عاشق نیسان‌آبی اش است آغاز می شود و دلبستگی عمیق به نیسان دارد و علاقه شدید جمشید به نیسان اتفاقات طنز و جذابی را به وجود می آورد که باعث طنز بالای این سریال خواهد شد.

اسامی بازیگران سریال نیسان آبی با نقش +عکس و بیوگرافی و داستان

اسامی بازیگران سریال نیسان آبی

از بازیگران این سریال میتوان به لیست زیر اشاره کرد.

اسامی بازیگران سریال نیسان آبی با نقش +عکس و بیوگرافی و داستان

حسین یاری متولد 16 دی ماه 1346 در شهر تهران می باشد و 50 سال سن دارد.

وی در سال 60 با حضور در تئاتر وارد دنیای بازیگر گردید و سال 63 با بازی در فیلم وارث اولین حضورش در سینما را نیز تجربه نمود.

وی همچنین در واحد دوبلاژ صدا و سیما را نیز تجربه کرده است.

او در جشنواره های 14 و 18 فجر دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل و نقش مرد را دریافت کرده است.

اسامی بازیگران سریال نیسان آبی با نقش +عکس و بیوگرافی و داستان

مهران غفوریان بازیگر نقش رضا هم بعد از کاهش وزن شدید و تغییر ظاهر، برای نخستین‌بار به‌عنوان نقش اصلی یکی کمدی مقابل دوربین ظاهر شده تا با شمایلی متفاوت مخاطب را بخنداند.

مهران غفوریان کارگردان، هنرپیشه، کمدین، مجری و فیلمنامه نویس متولد ۳ شهریورماه ۱۳۵۳ در تهران، فارغ التحصیل رشته نقاشی عمومی از دانشگاه آزاد تهران مرکز است. از سال ۱۳۷۳ با مجموعه طنز لبخند سوم وارد تلویزیون شد.

اسامی بازیگران سریال نیسان آبی با نقش +عکس و بیوگرافی و داستان

 

یکتا ناصر از سال 74 فعالیت هنری خودش رو آغاز کرد و در سال 75 در حالی که فقط 18 سال داشت برای نخستین بار مقابل دوربین رفت و در کار تلویزیونی گلهای کاغذی ایفای نقش کرد.

یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران است. این زوج صاحب فرزندی به نام سوفیا هستند.

یکتا ناصر یک سال پس از بازی در فیلم سینمایی پرفروشِ “من سالوادور نیستم” در اسفند سال ۱۳۹۴ با منوچهر هادی کارگردان این فیلم ازدواج کرد و کمتر از یک سال بعد صاحب دختری به نام سوفیا شدند.

اسامی بازیگران سریال نیسان آبی با نقش +عکس و بیوگرافی و داستان

بهناز جعفری متولد 1353 در تهران و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون میباشد. او فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است.

او برای بازی کوتاهش در فیلم خانه ای روی آب به کارگردانی بهمن فرمان آرا، از بیستمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن را گرفت. او همچنین در نمایش شب هزار و یکم بهرام بیضایی بازی کرده است.

اسامی بازیگران سریال نیسان آبی با نقش +عکس و بیوگرافی و داستان

  • سیروس همتی

سیروس همتی زاده 13 مرداد 1351 در تهران بازیگر ، کارگردان ، نمایش نامه نویس و طراح صحنه ایرانی است

تحصیلات او کارشناسی ریاضی از دانشگاه تربیت معلم و اکنون هم بعنوان معلم ریاضی مشغول به کار است.تخصص او طراحی صحنه ، نویسندگی ، کارگردانی و بازیگری است .

اسامی بازیگران سریال نیسان آبی با نقش +عکس و بیوگرافی و داستان

  • ایمان صفا

ایمان صفا متولد سی آذر ماه سال ۱۳۶۲ و در تهران بدنیا آمد است. وی می گوید بازیگری حرفه پر دردسری است و به خاطر سختی کار، استرس و اضطراب بالایی که دارد بازیگران زود پیر می شوند و درست به همین دلیل نیز باید بیش از دیگران به سلامت روح و جسم خود اهمیت بدهند. صفا علاوه بر این که دروازه بان تیم هنرمندان است، دستی هم بر قلم دارد و گاهی هم برای دل خودش می نویسد. او معتقد است باید پیشگیری را به جای درمان سرلوحه زندگی قرار داد.

علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، یوسف صیادی، آرش ظلی‌پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات و بهزاد رحیم خانی، رضا بنفشه خوا.

اسامی بازیگران سریال نیسان آبی با نقش +عکس و بیوگرافی و داستان

عوامل پشت صحنه

مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، طراح صحنه: قاسم ترکاشوند، طراح لباس: آرتا ماهان، طراح چهره‌پردازی: امید گل زاده، صدابردار: وحید دوزنده، مدیرتولید: محمد جمشیدی، دستیار اول کارگردان: علی سخنگو، مدیر برنامه‌ریزی: امین قوامی، تدوین: سیاوش کردجان، موسیقی: آریا عظیمی‌نژاد، صداگذار: آرش قاسمی، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، عکاس: سمیه میری و کارگردان پشت صحنه: مهدی کریمی. این فهرست بقیه عوامل سازنده این سریال است.

اسامی بازیگران سریال نیسان آبی با نقش +عکس و بیوگرافی و داستان

سریال نیسان آبی برخلاف سایر کارهای منوچهر هادی، اثری است که به دل می‌نشیند. حداقل در همان قسمت اول، هم مخاطب دل به قصه و شخصیت‌های اصلی‌اش می‌بندد و هم کلیت فصل اول دست بیننده می‌آید که چرا باید سریال نیسان آبی را تماشا کند. معرفی شخصیت‌های جمشید و رضا به خوبی انجام می‌شود و در حد بضاعتِ قسمت اول می‌توانیم با این دو شخصیت ارتباط برقرار کنیم. از طرفی زری و پری نیز با دو شخصیت جمشید و رضا به خوبی جفت و جور می‌شوند. یک تعاملِ‌ دیدنی بین این شخصیت‌ها می‌بینیم و بخشی از دلچسب بودنِ ماجرا به دیالوگ‌های سریال برمی‌گردد. خوشبختانه اینبار منوچهر هادی تلاش می‌کند از مجرای دیالوگ‌ها مخاطب را بخنداند. گفت‌وگو و خلوت کردنِ جمشید و رضا با همسران آینده‌شان در روز خواستگاری به شدت دیدنی از آب در آمده است. از طرفی دیگر، حضور یک راوی برای جوسازی و آب و تاب دادن قصه تدبیر به جا و درستی بوده.

اسامی بازیگران سریال نیسان آبی با نقش +عکس و بیوگرافی و داستان

حسین یاری با تیپ و قیافه‌ای جالب به بازی در نقش جمشید می‌پردازد و انصافا باید گفت که چنین ایفای نقشی را از این بازیگر انتظار نداشته‌ایم. او که به اقتضای فیلم‌نامه باید شبیه به جمشید هاشم‌پور بازی کند، توانسته همْ بازیِ خودش را نشان دهد و هم ته مایه‌ای از بازیِ هاشم‌پور را. از طرفی دیگر مهران غفوریان نیز با آن‌که دیگر مثل گذشته با تیپ و ظاهر بامزه‌اش نمی‌تواند دلربایی کند، همچنان در طنازی یک قدم جلوتر از سایر هنرمندان کمدین این مرز و بوم با اختلاف قرار می‌گیرد. غلامرضا نیک‌خواه نیز با آن‌که در یک سکانس بیشتر حضور نداشته اما به شدت موقعیت طنز و جذابی را به وجود می‌آورد. سایر بازیگرها یعنی بهناز جعفری و یکتا ناصر فعلا بازی‌شان را می‌توان در حد قابل قبولی دانست و باید دید آیا در آینده می‌توانند هنرنمایی چشمگیری داشته باشند یا خیر. هر چه باشد، سریال نیسان آبی دارای لیست بلند بالایی از ستاره‌های مشهور سینما و تلویزیون است و باید منتظر ورود دیگر بازیگران به این سریال ماند.

اسامی بازیگران سریال نیسان آبی با نقش +عکس و بیوگرافی و داستان

شادی خلیلی جایگزین نیکی میربها

در فصل اول سریال نیسان آبی نقش کاملیا را نیکی میربها بر عهده داشت. اما در فصل دوم این سریال بازیگر دیگری جایگزین شد.

در بیوگرافی شادی خلیلی آمده است او بازیگر باسابقه تئاتر متولد 1377 بوده و تا به حال نمایش های زیادی را بازی کرده است اما تجربه اصلی او در عرصه بازیگری سریال نیسان آبی 2 میباشد که در فصل دوم این سریال جایگزین نیکی میربها شده است.

فصل دوم خیلی ضعیف بود

سریال «نیسان آبی» به قدری زننده و قبیح است که نمی‌توان آن را در هیچ دسته‌بندی ژانری گنجاند. مجموعه‌ای که به ظن سازندگانش کمدی است، اما حتی ساده‌ترین مولفه‌های کمدی را رعایت نکرده و در سطحی‌ترین حالت ممکن ساخته شده است.

قسمت‌های ابتدایی «نیسان آبی» علی‌رغم تمام ایراداتش، مخاطب را برای لحظاتی با موقعیت نوستالژیک خودش سرگرم می‌کرد و گاهی هم بیننده را می‌خنداند.

اما هر چه که پیش رفت، فقدان فیلمنامه و داستان سرراست برای روایت قصه و وجود گره‌های ساختگی، همان مقدار اندک جذابیت برای تماشا را از هم بین برد و غرق در شوخی‌های بی‌مزه، دم‌دستی و گاهاً توهین‌آمیز شد.

نداشتن منطق قابل باور در وقوع اتفاقات، سکانس‌های اضافی و بی‌هدف و داستان بسیار کِش‌دار، گریم و طراحی لباس فاجعه‌بار و بازی‌های تهوع‌آور، از دیگر ضعف‌های پررنگ این مجموعه‌ است که تنها به شعور مخاطب اهانت می‌کند.

اسامی بازیگران سریال نیسان آبی با نقش +عکس و بیوگرافی و داستاناسامی بازیگران سریال نیسان آبی با نقش +عکس و بیوگرافی و داستان

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

5 نظر

  1. نیسان آبی 💙

    عاااالی

  2. اسم اون دختره که باباش ریس بانک بود و با کامبوزیا دوست بود چیه ؟

  3. علی رضا رحیم نیا

    اسم واقعی اون بازیگر که نقش منشی مدیر اتحادیه صنف وانت بار رو تو قسمت ۱۳ سریال نیسان آبی بازی کرد چیه خانمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *