امید اسدبیگی کیست؟ بیوگرافی امید اسدبیگی میزان اختلاس

امید اسد بیگی کیست؟ بیوگرافی امید اسدبیگی مدیرعامل نیشکر هفت تپه میزان اختلاس او را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

امید اسد بیگی کیست؟

او مدیرعامل نیشکر هفت تپه در استان خوزستان بوده که به عنوان بزرگترین اختلاس گر چند دهه اخیر از او نام برده می‌شود

وی متولد ۱۳۶۴ بوده و ۳۳ سال سن دارد

امید اسدبیگی کیست؟ بیوگرافی امید اسدبیگی میزان اختلاس

به دلیل اختلاس ۲۵۰۰۰ میلیارد تومانی شرکت نیشکر هفت تپه بازداشت گردیده است

اتهام او اخلال در نظام ارزی و پولی کشور و جعل اسناد و چپاول بیت المال می باشد

وکیل او در دادگاه حسین سرتیپی بوده که وکالت حسین فریدون برادر رئیس جمهور را هم در سابقه خود دارد.

همچنین ببینید:

فرار عبدالله جاسبی واقعیت دارد؟ عبدالله جاسبی کیست؟عبدالله جاسبی کیست؟ ماجرای فرار

ماجرای دادگاه

طبق گفته یکی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، در اولین جلسه دادگاه متهمان ارزی هفت تپه که ۲۹ اردیبهشت برگزار شد، حسب اظهارات صریح شاه محمدی، نماینده دادستان و قرائت کیفرخواست متهم ردیف اول پرونده کلان ارزی، متهم امید اسدبیگی، نامبرده بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون دلار از سیستم بانکی کشور، ارز دولتی دریافت کرده است و این در حالی است که اسدبیگی تمامی ارز‌های مذکور را در بازار آزاد و با قیمت چند برابری به فروش رسانده است؛ حال آنکه نامبرده این ارز‌ها را به بهانه واردات کالا‌های اساسی از شبکه بانکی کشور دریافت کرده است.

امید اسدبیگی کیست؟ بیوگرافی امید اسدبیگی میزان اختلاس

به گفته این کارگر هفت تپه، قاضی این دادگاه سوالاتی از قبیل نحوه اخذ وام یک و نیم میلیاردی اسدبیگی و رشوه‌هایی که به مدیرعامل یکی از بانک‌های کشور داده (۱۰۰۰ سکه تمام بهار آزادی)، پرسیده و در مقابل امید اسدبیگی فقط سکوت کرده است؛ چرا که اسناد این رشوه‌ها و زد و بند‌ها در دادگاه موجود بوده است.

به گفته این کارگر هفت تپه، یکی از چالش‌های امید اسدبیگی در دادگاه ۲۹ اردیبهشت، پاسخ به این پرسش قاضی بود که چگونه توانستی این میزان ارز دولتی دریافت کنی؟ یک میلیارد و پانصد میلیون دلار؟ آیا شبکه بانکی کشور حاضر است به تمامی متقاضیان ارز‌های دولتی این میزان ارز را تخصیص دهد؟ طبق شنیده ها، اسدبیگی در برابر این پرسش قاضی نیز سکوت کرده و پاسخی برای ارائه نداشته است.

امید اسد بیگی به ۲۰ سال حبس محکوم شد

ذبیح‌الله خداییان در نشست خبری ضمن تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر و ایام ماه مبارک ربیع را تبریک افزود: ما در روزهای اخیر حادثه تلخ و دلخراش تروریستی در افغانستان را شاهد بودیم که در این حادثه جمع کثیری از مردم مسلمان افغانستان به شهادت رسیدند یا مجروح و مصدوم شدند.

وی ادامه داد: ما ملت ایران شریک غم همه مسلمانان به خصوص مردم مسلمان افغانستان هستیم و این حادثه ترورریستی را قویا محکوم می کنیم و اعلام می کنیم مسئولیت این حوادث علاوه بر گروههای تکفیری برعهده موسسان آنها در منطقه است و بدون شک این حوادث لکه ننگی بر پیشانی آمریکا و حامیان آنها است که نسبت به تشکیل گروههای تکفیری و حمایت از آنها اقدام کردند.

خداییان اضافه کرد: امیدورام با همت و اراده ای که از مردم افغانستان سراغ داریم، هرچه سریع تر شاهد ازبین رفتن این گروه ها باشیم و امنیت پایدار در این کشور برقرار شود.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا