انتقال اجساد بیماران با کیسه زباله در روسیه ماجرا چیست؟

انتقال اجساد بیماران با کیسه زباله در روسیه ماجرا چیست؟

انتقال اجساد بیماران با کیسه زباله در روسیه ماجرا چیست؟ در این صفحه از مجله شبونه جزئیات را بخوانید.

ماجرای انتقال اجساد بیماران با کیسه زباله در روسیه

ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که گفته میشود در روسیه اجساد کرونایی را با کیسه زباله به طناب بسته و با کامیون حمل زباله به مکانی نامعلوم منتقل میکنند!!

انتقال اجساد بیماران با کیسه زباله در روسیه ماجرا چیست؟

این در حالیست که ولادیمیر پوتین در کنفرانس خبری اعلام کرده بود واکنس ویروس کرونا توسط روسیه برای نخستین بار در جهان ساخته شده است اما بسیاری از پزشکان و محققان و ویروس شناسان این گفته پوتین را کذب دانسته اند و به واکسن اشاره شده پوتین اعتماد نداشتند.

حالا ویدیو انتقال اجساد با کامیون حمل زباله حسابی در جهان بازتاب داشته است و انتقادات زیادی از مسئولان بهداشت روسیه میکنند که چرا خود را وارد بازی سیاست پوتین کرده اند.

فیلم را در زیر ببینید

باید ببینیم مسئولان کشور روسیه به این ویدئو چه واکنشی نشان خواهند داد.

مدیر مرکز تحقیقات ملی روسیه گفت: استفاده عمومی واکسن تولید شده در این مرکز احتمالاً یک ماه پس از شروع مرحله سوم آزمایشات (پس از ثبت دارو) آغاز خواهد شد، چرا که فعلاً میزان تولید واکسن کافی نیست. روسیه

این مقام روس گفت: «من فکر می کنم که این حداکثر تغییر زمانی پس از شروع مطالعات پس از ثبت واکسن کرونا خواهد بود. گردش مدنی به موازات مطالعات پس از ثبت دارو، ولی همراه با تغییر انجام می شود، برای اینکه هنوز واکسن کافی وجود ندارد.»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *