واکسن کرونا روسیه پوتین (واکسن کرونا روسی) + عکس و جزئیات

واکسن کرونا روسیه پوتین (واکسن کرونا روسی) + عکس و جزئیات

واکسن کرونا روسیه پوتین (واکسن کرونا روسی) + عکس و جزئیات ! آیا این واکسن واقعا ضد کرونا است؟ جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

واکسن کرونا روسیه پوتین

بعد از شیوع ویروس کرونا که در سرتاسر جهان فراگیر شد بسیاری از دولت ها و شرکت ها تلاش کردند بتوانند دارو یا واکسن این ویروس را کشف کرده و با فروش آن به کشورهای دیگر به درامد بسیار زیادی دست یابند.

پیش از این محققان دانشگاه آکسفورد اعلام کرده بود که این واکسن را تولید و در محله آزمایش قرار داده است اما همچنان تست آن روی انسان به صورت کامل نتیجه بخش نبود.

با این حال هر شرکتی که به نتایج مهمی از تولید واکسن کرونا میرسید امریکا و انگلیس و فرانسه همه آنها را پیش خرید میکردند.

تا اینکه امروز پوتین رئیس جمهور روسیه در سخنرانی غافلگیرانه در میان خبرنگاران اعلام کرد واکسن ویروس کرونا را ساخته و در چند روز آینده آن را به تولید انبوه خواهند رساند و در اختیار مردم روسیه قرار میدهد.

پوتین همچنین گفت که یکی از دخترانش، واکسن کرونا را تزریق کرده و در حال حاضر وضعیت جسمانی او بسیار خوب است.

واکسن کرونا روسیه پوتین (واکسن کرونا روسی) + عکس و جزئیات

آیا این واکسن واقعا ضد کرونا است؟

دولت روسیه قصد دارد در هفته جاری واکسن انستیتوی گامالیا را به صورت مشروط ثبت کند و سپس این واکسن مجوز مصرف انبوه انسانی را خواهد داشت

طبق اعلام ACTO، این واکسن تاکنون به کمتر از ۱۰۰ نفر تزریق شده و اثربخشی کامل داشته است

کِی این واکسن به دست مردم میرسد؟

خبرگزاری «نووستی» با استناد به اطلاعات ثبت دولتی داروهای وزارت بهداشت فدراسیون روسیه امروز گزارش داد که واکسن تولید شده علیه ویروس کرونا در تاریخ اول  ژانویه سال 2021 (12 دی ماه سال جاری) وارد گردش عمومی شده و در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *