(فیلم) انفجار دادگاه نوید افکاری واقعیت دارد؟ +جزئیات

(فیلم) انفجار دادگاه نوید افکاری واقعیت دارد؟ + جزئیات حمله به دادگاه صادر کننده حکم اعدام (قصاص) نوید افکاری را در این صفحه مشاهده نمایید.

(فیلم) انفجار دادگاه نوید افکاری واقعیت دارد؟

امروز خبری در رسانه های معاند مبنی بر انفجار دادگاه نوید افکاری منتشر شد که با انتشار ویدئویی مدعی بودند افرادی ناشناس به دادگاه صادر کننده حکم قصاص نوید افکاری حمله کرده اند و ساختمان دادگاه را به آتش کشیده اند!!

واقعیت ماجرا

خبرگزاری ایرنا در اینباره نوشت که دو سه نفر  با کپسول آتش زا مقابل دادگاه اتش به پا کردند که به ساختمان دادگاه هیچگونه خسارتی وارد نشده است.

انفجار دادگاه نوید افکاری واقعیت دارد؟ + و جزئیات

به گفته مسئول یگان انتظامات دادگاه انقلاب شیراز چند نفر با پرتاب مواد آتش زا به مقابل ساختمان پا به فرار گذاشتند و به ساختمان آسبی وارد نشده است.

افسر مسئول انتظامات در شب حادثه با بیان اینکه مراتب پس از این اقدام هتاکانه مطابق مقررات به مسئولین مربوطه اطلاع داده شد گفت: با دستور قضایی، بررسی و تحقیقات در راستای شناسایی فرد یا افراد هتاک در دستور کار قرار گرفت.

گفتنی است پس از وقوع حادثه، تصاویری که برای مصرف رسانه‌های معاند تهیه شده بود در فضای مجازی پخش شد که شناسایی و برخورد با عوامل تهیه و انتشار این تصاویر نیز در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

به گزارش الف به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، حکم قصاص یک متهم به قتل (نوید افکاری) که در سال ۹۷ فردی را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود صبح امروز در زندان عادل آباد شیراز به مرحله اجرا درآمد.

رئیس کل دادگستری استان فارس با اعلام این خبر گفت: این متهم ۴۶ روز پس از ارتکاب جنایت در شهریور ماه ۹۷ دستگیر و پرونده وی پس از تکمیل تحقیقات توسط بازپرس ویژه قتل در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز با صدور قرار جلب به دادرسیِ معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز جهت رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان فارس ارسال گردید.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا