ایرانی‌ الاصل زرتشتی کیست؟ که قول دادن واکسن کرونا به ایران را داده

سیروس پوناوالا و آدار پوناوالا ایرانی‌ الاصل زرتشتی هند کیست؟ +همسر و پسر

سیروس پوناوالا ایرانی‌ الاصل زرتشتی هند کیست؟ +همسر و پسر و فرزندان جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

وزیر بهداشت در جلسه امروز رئیس جمهور درباره کرونا گفت که یک شرکت هندی 100 میلیون دوز واکسن کرونا را به آمریکا پیش فروش کرده و چون اصالتا از زرتشتیان ایرانی است قول داده که 20 میلیون دوز هم به ایران با قیمت ارزان تر بفروشد.

سیروس پوناوالا ایرانی‌ الاصل زرتشتی هند کیست؟ +همسر و پسر و فرزندان

 

ایرانی‌ الاصل زرتشتی هند کیست؟

دکتر سیروس پوناوالا (متولد 1941) یک تاجر ایرانی هندی است ، همچنین به عنوان “پادشاه واکسن هند” شناخته می شود رئیس گروه Poonawalla ، شامل موسسه سرم هند ، شرکت بیوتکنولوژی هند که واکسن های کودکان را تولید می کند و به بیش از 165 کشور واکسن صادر می کند دکتر پونوالا به عنوان چهارمین فرد ثروتمند هند و صدمین جهان با دارایی خالص 13 میلیارد دلار شناخته میشود

سیروس پوناوالا ایرانی‌ الاصل زرتشتی هند کیست؟ +همسر و پسر و فرزندان

او چندباری هم به ایران سفر کرده و اقوامش در ایران هستند.

سعید نمکی وزیر بهداشت در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص آخرین اقدامات وزارت بهداشت برای تامین واکسن کرونا اظهار داشت: یک شرکت هندی ۱۰۰ میلیون دوز واکسن کرونا به آمریکایی‌ها پیش فروش کرده است، مدیر عامل این شرکت فردی ایرانی‌الاصل زرتشتی است که به ما قول داده است ۲۰ میلیون دوز واکسن را با قیمت پایین‌تر به ما بفروشد.

به نوشته فارس، وی عنوان کرد: ما در حال انجام اقدامات لازم برای تامین این واکسن هستیم که امیدواریم زودتر به نتیجه برسد. البته تیم‌های تحقیقاتی ما نیز درحال تلاش شبانه‌روزی برای تولید واکسن هستند که به نتایج مثبت این تحقیقات خیلی امیدواریم.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *