هزار راه نرفته

اینستاگرام زوج جنجالی هزار راه نرفته + بیوگرافی امیر عظیمی و همسرش نازی

اینستاگرام زوج جنجالی هزار راه نرفته + بیوگرافی امیر عظیمی و همسرش نازی

هزار راه نرفته در شب پنجشنبه مهمان یک زوج اینستاگرامی بود که حواشی زیاد و انتقادات فراوانی را راهی صداوسیما و برنامه هزار راه نرفته کرد.

این برنامه خانواده محور با موضوع خانواده و زوج ها ،میزبان زوجی بود که از آن‌ها به عنوان اینفلوئنسر یا تأثیرگذار یاد کرده و به نوعی با معنی عامیانه فعال در اینستاگرام و فضای مجازی بود.

هزار راه نرفته

بیوگرافی امیر عظیمی و همسرش نازی

این زوج در حرف ها و توضیحات و علت حضور در این برنامه را به گفته خودشان تا آستانه جدایی پیش رفته بودند، اما با بازگشت به زندگی و توبه از گذشته و تغییر در ظاهر و پوشش و حجاب زندگی دیگری را بدون دغدغه شروع کردند.

برنامه هزار راه نرفته از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

این برنامه در پنجمین قسمت از سری جدید خود، از یک زوج جوان فعال در فضای مجازی دعوت کرده بود که مدعی بودند از زندگی گذشته خود در فضای مجازی دست کشیده‌اند.

این برنامه از سوی برخی با انتقاد همراه و این‌گونه عنوان شد که این دو نفر از آنتن تلویزیون برای شهرت بیشتر سو ءاستفاده کرده‌اند که تهیه‌کننده قرار بود در این خصوص توضیح دهد

هزار راه نرفته

امیر عظیمی و نازی همسرش زوج اینستاگرامی بودند که در این برنامه مهمان شدند.

اما بعد از حضور در برنامه عکس ها و فیلم های آنها منتشر شد که مهمانان جنجال‌آفرین برنامه «هزار راه نرفته»ادعا می‌کند ویدیوهایشان در فضای مجازی، مربوط به قبل از ضبط برنامه است، و قصد دارند که از منتشرکنندگان فیلم‌های گذشته‌شان شکایت کند.

همچنین ببینید : علت اخراج محمد دلاوری از شبکه خبر

او درباره نحوه حضورش در برنامه هزار راه نرفته گفت: در زندگی مشترک با همسرم به دلیل مواجه شدن با اختلافاتی از سر لجبازی و فعالیت بی‌اندازه در فضای مجازی به دادگاه مراجعه کردیم که در جریان آن به جلسات مشاوره معرفی شدیم و پس از آن از این طریق به همراه ۱۰ نفر دیگر به این برنامه معرفی‌مان کردند.

هزار راه نرفته

امیر عظیمی درباره تناقض در حرف هایش و تصاویر و ویدئوهای موجود در اینستاگرام گفت: با بیان اینکه ضبط این برنامه مربوط به ۸ ماه پیش، قبل از ماه محرم بود، ادعا کرد: در آن برنامه حرف دلمان را زدیم و هیچ کدام از آن حرف‌ها با زندگی ما در حال حاضر مغایرت ندارد.

وی با اشاره به حواشی روز‌های اخیر و انتشار ویدئو‌هایی از این زوج که حرف‌هایشان در برنامه هزار راه نرفته را نقض می‌کرد، مدعی شد: این ویدئو‌ها مربوط به یک سال پیش و گذشته ما بوده است و ادعای اینکه این تصاویر لایو و استوری‌ها مربوط به بعد از این برنامه بوده، دروغ است.

آدرس اینستاگرام زوج جنجالی هزار راه نرفته

وی درباره فعال بودن اینستاگرامش نیز گفته :پیجو برگردوندیم … ما هیچ دروغی نگفتیم و هیچ کاره خلافی انجام ندادیم فیلم و عکسایی ک منتشر شده واسه قبلا بوده که تو برنامه ام حتی گفتیم ک قبلا اینستا داشتیم و این حاشیه ها ام بوده تو زندگیمون … حالا ام بنا به دلایل شخصی دوباره نصب کردیم و دو تایی فعالیت داریم … وقتی تو زندگی کسی نیستید و از لحظه هاش خبر ندارید قضاوت نکنید …( واقعا ما زمان ضبط برنامه اینستاگرام نداشتیم

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *