بازپخش سریال زیرخاکی 2 (زمان و ساعت پخش و تکرار)

بازپخش سریال زیرخاکی 2 (زمان و ساعت پخش و تکرار)

بازپخش سریال زیرخاکی 2 (زمان و ساعت پخش و تکرار) فصل دوم سریال زیر خاکی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سریال زیرخاکی فصل اول که فصل اول آن به پایان رسید

فصل دوم این سریال از ۸ خرداد ۱۴۰۰ برروی آنتن شبکه اول سیما رفت و مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت

بازپخش سریال زیرخاکی 2

این سریال هر شب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شبکه اول سیما پخش شده و تکرار این مجموعه ساعت ۱۰ صبح و ۱۵ بعد از ظهر می باشد

بازپخش سریال زیرخاکی 2 (زمان و ساعت پخش و تکرار)

سریال زیرخاکی از سریالهای پربیننده تلویزیونی بوده که در آن بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی و ژاله صامتی به عنوان بازیگران نقش اول حضور دارند این سریال توانسته رضایت ۹۵% بیاتی مردم را به دست آورد و فصل دوم آن توسط عوامل این سریال ساخته شود کارگردانی این سریال آقای جلیل سامان برعهده دارد که از کارگردان های شناخته شده و با سابقه کشور ما می باشد

گفتنیست فصل دوم مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» که به سفارش مرکز سیمافیلم ساخته می‌شود، در یکی از هتل‌های پایتخت کلید خورده و پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، رایان سرلک مقابل دوربین رفته‌اند. سه بازیگری که در فصل اول مجموعه تلویزیونی ایفاگر اعضای خانواده سه نفره باغبیشه (فریبرز، پریچهر، کاوه) بودند. فصل اول «زیرخاکی» ماه رمضان سال ۹۹ روی آنتن شبکه یک رفت و طبق آمار رسمی سازمان صداوسیما توانست عنوان پربیننده‌ترین مجموعه تلویزیونی رمضانی را از آن خود کند.

یکی از ویژگی‌های خاص فصل اول این سریال استفاده از لوکیشن‌های متعدد و وسایل صحنه‌ای بود که همگی به سال‌های پایانی دهه پنجاه تعلق داشتند. این تنوع لوکیشن‌ها و وفور صحنه‌های لانگ‌شات، حضور افراد پرتعداد و عناصر فیزیکی را اجتناب‌ناپذیر می‌کرد.

چنین وضعیتی با توجه به بستر زمانی داستان که به اواخر دهه پنجاه بازمی‌گشت، کار را برای کارگردان و عوامل سریال سخت کرده بود؛ با این حال در مجموع سامان و گروه سازنده «زیرخاکی» توانستند باوجود برخی ضعف‌ها در فیلمنامه و شخصیت‌پردازی با استقبال نسبی مخاطبان مواجه شوند؛ به‌گونه‌ای که «زیرخاکی» طبق نظرسنجی‌های سازمان صداوسیما پربیننده‌ترین سریال ماه مبارک رمضان شد. هرچند که در همان زمان نیز به دلیل حواشی ایجاد شده بر سر تصاویر و فیلم‌های منتشره از گوهر خیراندیش در خارج از کشور، آغاز پخش آن با اما و اگر روبرو شد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *