بیوگرافی بازیگران سریال احضار همراه نقش (سریال رمضان 1400)

بیوگرافی بازیگران سریال تلویزیونی احضار (رمضان) + پشت صحنه و تصاویر

بیوگرافی بازیگران سریال احضار همراه نقش (سریال رمضان 1400)  پشت صحنه و زمان پخش این سریال را در این صفحه ببینید

روزنامه جوان نوشت:سریال «احضار» شبکه یک سینما تا به اینجای کار پربحث‌ترین مجموعه نمایشی ماه رمضان امسال بوده است و آمارها از صدرنشینی یک هفته‌ای این مجموعه در تعداد بینندگان حکایت می‌کنند.
سازندگان احضار مدعی هستند که این مجموعه ترسناک نیست، اما اصرار آن‌ها بر داشتن تعلیق در موسیقی و ارتباط با ارواح، نشان می‌دهد دست کم آن‌ها دوست داشته‌اند آنچه می‌سازند نشانه‌هایی از ژانر وحشت داشته باشد و در این بین شعار مقابله با عرفان‌های دروغین را نیز بدهد. برای این کار حتی در لوگوی سریال از «چشم جهان‌بین» استفاده شده است.

بیوگرافی بازیگران سریال تلویزیونی احضار (رمضان) + پشت صحنه و تصاویر

داستان مجموعه «احضار»  تا اینجا در همان مسیری رفته است که داستان‌های قدیمی رفته‌اند و اگرچه از تیتراژ آغازین تلاش می‌شود حس ترس به مخاطب القا شود، ولی بیننده این شب‌ها با دور شدن از ماجرای احضار روح، بیشتر دنبال این است که چطور دست خواستگار دغل باز «مائده» رو می‌شود و آیا پسر زن مسافرکش می‌تواند با «زهره» ازدواج کند؟!

کارگردان احضار در پاسخ به کسانی که به لوگوی سریالش واکنش نشان داده‌اند، گفته است: «کسانی که به فتوای علما ملتزم بوده و مخالف برپایی یا حضور در این‌گونه محافل هستند، مشکلی با لوگوی سریال نخواهند داشت لیکن اشخاصی که برپایی یا شرکت در مجالس احضار ارواح را مباح یا ممدوح بدانند، طبعا با این لوگو مخالفت کرده و نسبت به آن معترض خواهند شد.» افخمی در ادامه هدف و منظورش از ساخت سریال «احضار» را مقابله با همین تفکر و همچنین انذار به مخاطب عنوان کرده تا کسی در چنین مجالسی شرکت نکرده و در این مکان‌ها حضور نیابد تا هم مرتکب گناه نشود و هم تبعات ویرانگر حضور در این محافل دامان او و خانواده‌اش را نگیرد.

بیوگرافی بازیگران سریال تلویزیونی احضار (رمضان) + پشت صحنه و تصاویر

آقای افخمی شروعی خوب برای سریال احضار در نظر گرفته است. کار را با سفر دانشجویی که در دهه جدید بسیار معمول و باب شده است آغاز می‌کند.  دانشجویانی که در میان آن‌ها یک دختر عمه و دختر دایی حضور دارند و محسن کامرانی (هم‌کلاسی آنها) که پیش‌تر قصد داشته با دختر عمه (مائده) ازدواج ولی بعد به دلیل اختلاف نظرهای پیش آمده، تصمیم می‌گیرد با دختر دایی (زهره) ازدواج کند. سفر بهانه خوبی برای آغاز سریال است و کارگردان با ایجاد تعلیق و روایت درست از فضای ماورایی مخاطب را با خود همراه می‌کند.

سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید آماده پخش در رمضان ۱۴۰۰ شده است

در این سریال بازیگران شناخته شده زیادی وجود دارند که باعث جذابیت این مجموعه تلویزیونی گردیده است این مجموعه ابتدا نامش دعوت نحس بود که در روزهای پایانی تغییر نام داده و به احضار برگزیده شده است

آقای علیرضا افخمی تجربه ساخت سریال های با موضوع تخیلی همچون او یک فرشته بود و پنجمین خورشید و پنج کیلومتر تا بهشت را برای ماه های رمضان در کارنامه خود دارد که حالا برای رمضان ۱۴۰۰ با سریال احضار مهمان خانه های مردم خواهد بود

بیوگرافی بازیگران سریال احضار همراه نقش (سریال رمضان 1400)

بیوگرافی بازیگران سریال احضار

در این مجموعه بازیگران شناخته شده همچنان آدرینا صادقی ، مینو آذرمگین ، نازنین هاشمی ، دینا هاشمی ، میلاد میرزایی ، رضا توکلی ، نسرین نکیسا و آرش مجیدی حضور دارند این سریال قرار است که از تلویزیون بر روی آنتن برود

بیوگرافی بازیگران سریال احضار همراه نقش (سریال رمضان 1400)

خلاصه داستان

درباره داستان این سریال آمده است که دو کاراکتر مائده و زهره دختر عمه و دختر دایی هستند انها به همراه دو دوست مشترک خود به نام‌های سوسن و شکیبا برای یک سفر تفریحی به شمار می روند این چهار نفر در ظاهر با یکدیگر دوست هستند اما یکی از آنها به نام مائده به آنها حسادت ورزیده و سفر شما را برای کینه ورزی خود انتخاب می کند

بیوگرافی بازیگران سریال احضار همراه نقش (سریال رمضان 1400)

با پایان یافتن تصویربرداری بخش‌های شمال سریال، گروه هم‌اکنون در تهران مشغول ادامه کار هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از سیمافیلم، با انجام ۸۰ درصد از تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «دعوت نحس»، مراحل فنی هم‌زمان در حال انجام است تا مجموعه برای پخش در ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما آماده شود. همچنین نام این مجموعه به «احضار» تغییر کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال احضار + پشت صحنه و تصاویر

در قسمت های اولیه پخش سریال «احضار»، در برخی سکانس ها شاهد استفاده از علامت «۱۴ +» بودیم که به نوعی پخش صحنه های رعب و وحشت را توجیه می کرد؛ هرچند که پخش همین صحنه های درجه بندی شده از شبکه ای سراسری، آن هم در ساعتی که اغلب اعضای خانواده دور هم جمع هستند، از سوی برخی مخاطبان با واکنش همراه و اینگونه عنوان شده بود که فرزندانشان تحت تاثیر صحنه های ترسناک سریال قرار گرفته اند.

اما در شرایطی که در قسمت ششم این سریال، مخاطب با صحنه هایی از احضار روح مواجه بود، این درجه بندی از سوی پخش شبکه اول سیما به فراموشی سپرده و یا غیرضروری تشخیص داده شد.

انتقادات

درباره احضار اما چند نکته مطرح است. اول اینکه در ماه مبارک رمضان و در وضعیت فعلی جامعه و مشکلاتی مانند کرونا یا اقتصاد چه ضرورتی برای پخش یک سریال ترسناک یا ماورایی است؟ درست است که اکثر سریال‌های ماورایی تلویزیون در ماه مبارک رمضان پخش شده اما کنار آنها هم یک کار طنز یا کمدی هم حضور داشته و شرایط مانند امروز نبوده است. نسل‌ها به اندازه یک دهه و بلکه بیشتر از آن تغییر کرده‌اند و دیگر نمی‌شود با همان زبان و لحن دهه ۸۰ در روزگار کنونی صحبت کرد. مخاطب امروز فیلم‌های خارجی زیادی را دیده و اولین کارش پس از دیدن قسمت اول هر سریال داخلی، مقایسه‌اش با نمونه خارجی آن است. اگر بپذیریم که اقبال برخی مردم به عرفان‌های کاذب و جادو و احضار روح زیاد شده و باید با آن مقابله کرد، سوال اصلی و مهم این است که ماه رمضان و پس از پخش دو سریال ملودرام، زمان مناسبی برای آن است؟

بیوگرافی بازیگران سریال احضار همراه نقش (سریال رمضان 1400)

افخمی درباره دلیل ساخت احضار با اشاره به لوگوی آن گفته بود: «به فتوای اکثر علما برپایی یا شرکت در مجالس احضار روح مذموم و حرام اعلام شده، زیرا اکثریت قریب‌به‌اتفاق چنین مجالسی بر پایه دروغ و فریب‌کاری است. وجود چشم جهان‌بین که یکی از نمادهای فراماسونری است، در لوگوی سریال به تبعات ناخوشایند و ویرانگری اشاره دارد که برای شرکت‌کنندگان در هر محفل و مجلس مخفی و سری ازجمله مجالس احضار به بار خواهد آمد.»

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *