بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری با نقش +داستان و پشت صحنه

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری ۱ و ۲ (بازگشت) با نقش +عکس

معرفی سریال زخم کاری

«زخم کاری 1 و 2» عنوان سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان میباشد که فصل اول سریال در سال 1400 و فصل دوم سریال زخم کاری با عنوان بازگشت در سال 1402 منتشر ش.

این سریال نخستین تجربه سریال‌ سازی محمدحسین مهدویان در نمایش خانگی است که فیلمنامه آن را بر اساس رمانی به قلم محمود حسینی‌زاد به نگارش درآورده است.

اسامی بازیگران سریال زخم کاری 1 و 2 با نقش عبارتند از:

  • جواد عزتی در نقش مالک مالکی
  • رعنا آزادی‌ور در نقش سمیرا
  • الناز ملک در نقش سیما
  • مهران غفوریان در نقش رضا شفاعت
  • هانیه توسلی در نقش منصوره ریزآبادی
  • سعید چنگیزیان در نقش ناصر ریزآبادی
  • سیاوش طهمورث در نقش نعمت ریزآبادی
  • کامبیز دیرباز در نقش مسعود طلوعی
  • الهه حصاری در نقش کیمیا
  • کاظم هژیرآزاد در نقش احمد مظفری
  • عباس جمشیدی‌فر در نقش اخوان
  • مائده طهماسبی در نقش سودابه
  • مرتضی امینی‌تبار در نقش میثم مالکی
  • سارا حاتمی در نقش مائده ریزآبادی
  • منوچهر علیپور در نقش مظفر میرلوحی
  • مهدی زمین‌پرداز در نقش نجفی
  • مه‌لقا باقری در نقش مهناز
  • امیرحسین هاشمی در نقش کریم
  • اکرم محمدی در نقش همسر ریزآبادی
  • سید جواد هاشمی در نقش دستمالچی
  • هادی قمیشی در نقش املشی
  • حسین پرستار در نقش صمد نجفی
  • نیوشا علیپور در نقش دختر پیشگو
  • مه‌یاس پازوکی در نقش هانیه مالکی

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری +زمان پخش و پشت صحنه سریال زخم کاری را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری با نقش +داستان و پشت صحنه

درباره سریال زخم کاری

سریال زخم کاری ساخته آقای محمدحسین مهدویان و به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان توانسته در شبکه نمایش خانگی فروش بسیار زیادی داشته باشد این سریال پر بازیگر با داستان جذاب موفق شده پروژه بسیار جذابی را تولید کند

آقای محمدحسین مهدویان کارگردان جوان کشورمان که سابقه تولید فیلم های شیشلیک و لاتاری و ماجرای نیمروز و ایستاده در غبار را در کارنامه خود دارد و حالا به سراغ شبکه نمایش خانگی آمد و سریال زخم کاری را تولید کرده است سریالی نگاهی به تراژدی مکبث اثر ویلیام شکسپیر است

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری با نقش +داستان و پشت صحنه

قسمت اول این سریال جنجال زیادی را در فضای مجازی به وجود آورده است سانسورهای اجباری که توسط این سریال و به دستور وزارت ارشاد انجام داده حسابی مخاطبان این سریال عصبانی کرده است این مجموعه از ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ زبان یک شبکه نمایش خانگی شده باهر جمعه قسمت جدید آن پخش می شود

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری با نقش +داستان و پشت صحنه

داستان سریال زخم کاری

داستان این سریال درباره مدیران شرکت موفق بوده که توسط کاراکتری به نام ابراهیم ریز آبادی اداره می شود عزیزآبادی شخصی به نام مالکی با بازی جواد عزتی را برای عقد قرارداد مهم نفتی به یک شرکت نروژی می فرستاد نروژی ها بعد از اینکه قرارداد را با مالکی میبندند می‌خواهند مبلغ چند میلیون دلار را به حساب شرکت واریز کنند که مالکی و اساسی می شود تا آن را به حساب خود بریزد از ایران فرار کند

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری با نقش +داستان و پشت صحنه

نکات مثبت سریال ؟

سریال «زخم کاری» از کتابی به نام«بیست زخم کاری» نوشته محمود حسینی زاد اقتباس شده؛ رویکردی که سال هاست در سینما و تلویزیون ایران کمتر  دیده می شود در حالی که بهترین فیلم های تاریخ سینمای ایران، از اقتباس های ادبی بوده اند.

 

دانلود همه قسمت های سریال زخم کاری

جواد عزتی با اختلاف بهترین بازیگر سریال است. بازیگری که توانسته ترس و نگرانی و جاه طلبی را همزمان به تصویر بکشد.

«زخم کاری» شروع کُند و ناامید کننده ای دارد اما رفته رفته منسجم تر می شود و خبری از آشفتگی ابتدایی نیست.

محمدحسین مهدویان در کارگردانی سریال مسلط است. او شخصیت ها را می شناسد و شناخت بسیار خوبی از منبع اقتباسش دارد. همین موضوع کمک کرده تا سریال از پراکنده گویی پرهیز کند.

نکات منفی سریال؟

تاکید بیش از اندازه بر روی مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی بدون اینکه نیازی بر این تاکید باشد، از نکات عجیب سریال است.

موسیقی متن «زخم کاری» به راحتی می تواند در رده بدترین موسیقی متن سریال ها در شبکه نمایش خانگی قرار بگیرد!

حرف آخر:

محمدحسین مهدویان می تواند با سریال «زخم کاری» طرفداران زیادی را به خود جلب کند. شخصیت های جذاب و قصه پر فراز و نشیب و بازی های خوبی که مهدویان از بازیگرانش گرفته، می تواند به راحتی «زخم کاری» را به انتخاب اول مخاطبین شبکه نمایش خانگی تبدیل کند. باید دید که آیا در نهایت مهدویان خواهد توانست موفقیت هایش در سینما را در شبکه نمایش خانگی نیز تکرار کند یا خیر.

ماجرای سارا و میثم در سریال زخم کاری

سارا حاتمی در سریال زخم کاری در نقش مائده دختر ناصر بازی می کند. او دختر نوجوانی است که با تشویق پدربزرگش وارد یک رابطه عاشقانه شده و با میثم پسر مالک رابطه عاطفی دارد ، رابطه این نوجوان در حالی شکل گرفته که پدر و مادر هیچکدام از آنها راضی به این رابطه نیستند اما عموجان پدربزرگ مائده که صاحب یک هلدینگ بزرگ است این دو نوجوان را به داشتن رابطه عاطفی با هم تشویق می کند.

فصل دوم سریال زخم کاری 2

فصل نخست در ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ به نمایش درآمد و در ۱۹ شهریور متشکل از ۱۵ قسمت به پایان رسید. فصل دوم زخم کاری با نام بازگشت در ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ آغاز به پخش خواهد کرد.

زخم کاری نظرات اکثراً مثبتی از منتقدان دریافت کرد. این مجموعه با میانگین ۲۰ میلیون دقیقه تماشا، پربیننده‌ترین مجموعه شبکه نمایش خانگی است و در بیست و یکمین دوره جشن حافظ نامزد هفت و برنده چهار جایزه از جمله جایزه بهترین مجموعه تلویزیونی و جایزه بهترین بازیگر زن درام برای آزادی‌ور شد.

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری با نقش +داستان و پشت صحنه

ساعت هشت صبح جمعه 17 شهریورماه 1402، اولین قسمت از فصل دوم «زخم کاری: بازگشت» در فیلیمو منتشر می‌شود که با تغییراتی هم روبرو خواهد بود. تغییراتی در بازیگران، عوامل، داستان و …

ساختن فصل دوم برای هر کارگردانی بسیار سخت است. تصور کنید که مخاطب توقع بسیار زیادی از شما پیدا کرده و می‌خواهد کارهای بعدی شما به همان اندازه خوب و درست پیش برود. حالا این شمایید که باید از هر نظر به فکر ساختن شاهکار دیگری باشید.

محمد حسین مهدویان قبلا امتحان خودش را در خصوص ساختن فصل دوم کارهایش پس داده است. او با ساختن «ماجرای نیمروز: رد خون» مخاطبان را از اثر تازه خود راضی نگه‌داشت. از طرف دیگر، حضور مجدد جواد عزتی و انتخاب محسن چاوشی به عنوان خواننده، نشان دهنده ساخت یک اثر درخشان دیگر خواهد بود.

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری با نقش +داستان و پشت صحنه

فصل اول زخم کاری نظرات اکثراً مثبتی از منتقدان دریافت کرد. این مجموعه با میانگین ۲۰ میلیون دقیقه تماشا، پربیننده‌ترین مجموعه شبکه نمایش خانگی است و در بیست و یکمین دوره جشن حافظ نامزد هفت و برنده چهار جایزه از جمله جایزه بهترین مجموعه تلویزیونی و جایزه بهترین بازیگر زن درام برای آزادی‌ور شد. فصل دوم این سریال با واکنش‌های ضد و نقیضی همراه شد. فصل سوم زخم کاری در سال ۱۴۰۲ در حال تولید است و برای پخش در سال ۱۴۰۳ آماده می‌شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *