بیوگرافی فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 تهران +عکس و سوابق و اینستاگرام

بیوگرافی فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ تهران +عکس و سوابق و اینستاگرام

تاریخ انتشار 10 مهر 1400 – Study time 3 minutes

بیوگرافی فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 تهران +عکس و سوابق و اینستاگرام او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 تهران +عکس و سوابق و اینستاگرام

خانم فاطمه تنهایی نخستین شهردار تهران بوده که توانسته منطقه ۸ تهران را مدیریت کند

او در مهرماه 1400 از طرف آقای علیرضا زاکانی شهردار تهران به عنوان شهردار منطقه ۸ تهران انتخاب شده است که در این صفحه به معرفی آن خواهیم پرداخت

بیوگرافی فاطمه تنهایی

خانم فاطمه تنهایی متولد دهه پنجاه بوده و در رشته علوم ارتباطات تحصیل کرده است و موفق شده مدرک خود را در در مقطع فوق لیسانس دریافت کند.

سوابق

او مدتی به عنوان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران بود و همچنین مسئولیت هایی مثل دبیری گروه فرهنگ و گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان و روزنامه همشهری را در کارنامه دارد و مدتی در شبکه قرآن و خبرگزاری ایران نیوز فعالیت داشته است.

بیوگرافی فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 تهران +عکس و سوابق و اینستاگرام

اما تا به حال در شهرداری هیچ گونه سابقه ای نداشته است و این شانس نصیب اش شده که آقای علیرضا زاکانی او را به عنوان شهردار منطقه ۱۸ تهران انتخاب کند.

گفتنی است که منطقه ۸ تهران شامل اراضی جوادیه و نارمک و تهرانپارس نظام آباد میباشد که یکی از منطقه های مهم تهران بوده که مدیریت آن کار بسیار دشواری است چراکه ساخت و سازهای غیر قانونی در این منطقه به حد چشمگیری افزایش یافته است و خانم تنهایی وظیفه بسیار مهمی را برای مدیریت این منطقه از تهران برعهده خواهد داشت.

بیوگرافی فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 تهران +عکس و سوابق و اینستاگرام

منطقه۸ دارای چند محله بزرگ است که شامل قسمتی از محله‌های: مجیدیه جنوبی در غرب آن، وحیدیه در جنوب غرب آن و فرجام که در شمالی‌ترین نقطه منطقه ۸ است و محله نارمک معروف به محله صد میدان نیز در قلب منطقه ۸ قرار دارد.

جمعیت این منطقه براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ ایران، ۴۲۵٬۱۹۷ نفر (۱۴۸٬۵۸۲ خانوار) شامل ۲۰۸٬۳۷۹ مرد و ۲۱۶٬۸۱۸ زن است.

پیج اینستاگرام

در اینستاگرام پیجی مربوط به ایشان یافت نشد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. واقعاً دراین شرایط بحرانی در تهران وحتی کل کشور جایی برای محک ژدن کسایی که هیچ تخصصی در اون زمینه خاص ندارن وجود دارد .

  2. اتفاقا این خانم یک آدم خودشیفته و مزخرفیه که فقط من من بلده دقیقا مثل رییسش زاکانی ..از روزنامه اومده شهردار شده . راستی از طرح خیالستان که خیار هم ازش در نیومد چه خبر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *