سریال نجلا بیوگرافی بازیگران سریال نجلا + پشت صحنه و تصاویر

بیوگرافی بازیگران سریال نجلا همراه با عکس + پشت صحنه

سریال نجلا بیوگرافی بازیگران سریال نجلا + پشت صحنه و تصاویر این مجموعه را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

این مجموعه تلویزیونی موضوع مذهبی داشته و برای ایام نزدیک به اربعین حسینی اماده شده است که در 26 قسمت از شبکه سوم سیما بر روی انتن میرود.

آقایخیرالله تقیانی پور کارگردان این سریال بوده و تهیه کنندگی آن را سعید سعدی بر عهده دارد

سریال نجلا بیوگرافی بازیگران سریال نجلا + پشت صحنه و تصاویر

بیوگرافی بازیگران سریال نجلا

حسام منظور ، سارا رسول‌ زاده، ملیکا شریفی ‌نیا ، مصطفی ساسانی ، سوگل طهماسبی ، جواد پورزند ، علی غابشی ، مرتضی شاه ‌کرم ، وحید نفر ، بدرالسادات برنجانی ، محسن پوشانی ، محسن سلیمانی ، سجاد دیرمینا ، ابراهیم گله ‌دارزاده و با هنرمندی هدایت هاشمی ، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان گروه بازیگران این پروژه تلویزیونی را تشکیل می‌ دهند.

این سریال برای شبکه سه سیما ساخته شده و داستان آن با ایام عاشورا و امام حسین (ع) در ارتباط است اما در دهه محرم به پخش نخواهد رسید.

سریال نجلا بیوگرافی بازیگران سریال نجلا + پشت صحنه و تصاویر

بازیگران سریال نجلا این روزها با رعایت پروتکل های بهداشتی در بوستان ولایت در حال تصویربرداری است تا در 15 قسمت برای پخش در ایام اربعین حسینی آماده شود.

این سریال در سال ۵۸ روایت می ‌شود که البته ربط خاصی به انقلاب اسلامی و یا دفاع مقدس ندارد، بلکه عاشقانه ‌ای است که حول امام حسین (ع) روایت می ‌شود. نجلا احتمالا در حدود ۱۵ یا ۱۶ قسمت ساخته خواهد شد و در خرداد ماه تصویربرداری آن را در تهران و آبادان شروع خواهیم کرد. “

خیرالله تقیانی ‌پور، از کارگردانان جوان و شناخته شده حوزه تئاتر است که بعد از ساخت فیلم ” تونل “، اولین تجربه سریال‌ سازی خود را نیز با نجلا تجربه خواهد کرد.

سریال نجلا بیوگرافی بازیگران سریال نجلا + پشت صحنه و تصاویربیوگرافی بازیگران سریال نجلا همراه با عکس + پشت صحنه

قصه «نجلا»‌در سال ۵۸ می گذرد و دختری به یک پسر عاشق در آن اوضاع آشفته و نا امنی ها وعده ای می دهد که طی آن اگر پسر بتواند او را از مرز رد کند و به زیارت اربعین برسد، در قبال عشقش به او پاسخ مثبت می دهد، اما همه اینها در طول مسیر دست خوش اتفاق‌هایی می شود.

وی درباره تصویربرداری این سریال در عراق نیز گفت: به هر حال باید جغرافیای عراق و برخی روستاهایش را در قصه نشان دهیم. قسمت های پایانی ما در کربلا رخ می دهد و همه چیز بستگی به شرایط فعلی آن زمان به دلیل شیوع بیماری کرونا دارد. آبادان و خرمشهر از لوکیشن هایی هستند که حتما در آنجا تصویربرداری خواهیم داشت، اما در مورد عراق هنوز نمی دانم. اگر هم نتوانیم به عراق برویم در تهران دکورسازی می کنیم.

سریال نجلا بیوگرافی بازیگران سریال نجلا + پشت صحنه و تصاویربیوگرافی بازیگران سریال نجلا همراه با عکس + پشت صحنه

تقیانی پور همچنین با اشاره به دکورسازی سریال نجلا در تهران افزود: باید بخشی از خرمشهر و آبادان در زمان قبل از جنگ را دکورسازی کنیم. بسیاری از سکانس هایمان در تهران ضبط می شوند، اما سکانس های خارجی، کوچه، خیابان، سمبل های خرمشهر و آبادان، پالایشگاه، رود کارون و … را باید در خرمشهر تصویربرداری کنیم. همچنین بوستان ولایت و هشتگرد از جمله مکان هایی هستند که در آنها دکورسازی شده است.

عده ای از مردم آبادان با انتقاد از نوع نگاه در ساخت مجموعه تلویزیونی نجلا اظهار داشتند: در این سریال تلویزیونی با نمایش برخی رفتارهای خلاف واقع به نوعی به فرهنگ مردم این خطه بی‌احترامی شده است.

همچینن ببینید: بازیگر نقش ثریا در سریال نجلا (عکس جنجالی)

حسین پوراحمدی از شهروندان آبادانی گفت: نوع رفتار و لهجه به کار رفته در مجموعه تلویزیونی نجلا هیچ شباهتی با فرهنگ و رفتار مردم آبادان ندارد و همه این رفتارها غیرواقعی است.

وی افزود: نوع نگاه و تصویر برخی کارگردانان و تولیدکنندگان در بسیاری از فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی از مردم آبادان واقعی نیست به طوریکه در برخی فیلم ها نقش افراد خلافکار و سیاه چهره به مردم آبادان نسبت داده می‌شود این درحالی است که رنگ چهره در بین آبادان متنوع است.

همچینن ببینید: بازیگر نجلا در سریال نجلا (عکس جنجالی)

یکی دیگر از مردم آبادان با انتقاد از اینکه نقش خلافکار در سریال نجلا به یک آبادانی داده‌ شده است گفت: لهجه بکار رفته در این فیلم هیچ شباهتی به لهجه مردم آبادان ندارد.

سارا عبداللهی با بیان اینکه اولین رادیو و تلویزیون کشور در آبادان راه اندازی شده است افزود: آبادان معروف به شهر اولین‌هاست و سرآغاز بسیاری از فعالیت های هنری ؛ سینمایی ؛ تلویزیونی و بسیاری فعالیت های هنری و فرهنگی از آبادان بوده است لذا مسئولان مربوطه باید در ساخت فیلم و سریال به این موضوع توجه کنند.

به گزارش ایرنا جمعی از اهالی فرهنگ ، هنر و رسانه آبادان نیز با صدور بیانیه ای اعتراض خود را نسبت به ضعف پژوهشی در تولید سریال تلویزیونی نجلا اعلام داشتند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *