بازیگران سریال نجلا را بشناسید بیوگرافی و عکس

بازیگران سریال نجلا را بشناسید بیوگرافی و عکس

بازیگران سریال نجلا را بشناسید اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال نجلا را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سریال جذاب نجلا که این شبها از شبکه سوم سیما پخش میشود با استقبال مردم مواجه شده اند

بازیگران محبوبی در این مجموعه حضور دارند که حسام منظور و سارا رسول زاده به عنوان کاراکترهای اصلی رو به روی هم بازی میکنند و باعث شده سناریو این مجموعه را جذاب کنند.

بازیگران سریال نجلا را بشناسید بیوگرافی و عکس

سریال تلویزیونی نجلا به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پوراز پنجشنبه 17 مهر (20 صفر) مصادف با اربعین حسینی ساعت 20 و 45 دقیقه ،روی آنتن شبکه سه سیما قرار گرفت، مجموعه مناسبتی نجلا به تهیه‌کنندگی سعید سعدی در 15 قسمت به قلم مهدی حمزه، سیدحسین امیرجهانی و هادی قربانی نگارش شده است . داستان سریال نجلا به سال ۵۸ بر می گردد.

بازیگران سریال نجلا را بشناسید

حسام منظور، سارا رسول‌زاده، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، جواد پورزند، علی غابشی، مرتضی شاه‌کرم، وحید نفر، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشانی، محسن سلیمانی، سجاد دیرمینا، ابراهیم گله‌دارزاده و (با هنرمندی) هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و امین میری، یاسمین بدوی، ابتسام بغلانی، عبدالرضا نصاری و آزیتا حاجیان بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش کرده اند، د

بازیگران سریال نجلا را بشناسید پشت صحنه بیوگرافی و عکس

کارگردان سریال «نجلا» گفت: قسمت های پایانی این سریال در کربلا رخ می دهد و تصویربرداری ما در عراق بستگی به شرایط فعلی آن زمان به دلیل بیماری کرونا دارد و اگر هم نتوانیم به عراق برویم بخش های مربوطه را در تهران دکورسازی می کنیم. خیرالله تقیانی پور کارگردان و نویسنده با اشاره به ساخت سریال «نجلا» گفت: از زمانی که طرح این سریال به من پیشنهاد شد تا الان و با گفت و گوهایی که با نویسنده ها داشتیم، تغییراتی در طرح اولیه مان صورت گرفته است.

همچنین ببینید: بازیگر نقش نجلا در سریال نجلا کیست +عکس جنجالی

قهرمان هایمان همان قهرمان های طرح قبلی هستند، اما از لحاظ جغرافیایی و تاریخی و زمانی و همچنین تعداد کاراکترها و قصه ها تغییراتی داشتیم. طرح اولیه «نجلا» در زمان جنگ رخ می داد.

بازیگران سریال نجلا را بشناسید بیوگرافی و عکس

جلیل مختار یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اخیرا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با انتقاد از نوع نگاه سازندگان سریال نجلا به فرهنگ مردم آبادان ضمن در خواست توقف پخش این سریال گفت: رسانه ملی باید به گونه‌ای برنامه‌سازی کند که نتایج آنها به انسجام ملی و معرفی صحیح فرهنگ اقوام مختلف در کشور منتهی شود نه اینکه باعث اختلاف‌افکنی در سطح جامعه شوند.

وی اظهار داشت: در سریال نجلا رفتارهای نامطلوبی به مردم آبادان نسبت داده‌ می شود به گونه‌ای که باعث ایجاد انزجار عموم نسبت به این منطقه و فرهنگ حاکم بر آن می‌شود و این در حالی است که تمام روایات از نوع برخوردها و رفتار افراد در این سریال ساختگی است و همین امر باعث عصبانیت مردم آبادان شده است.

همچنین ببینید: بازیگر نقش ثریا در سریال نجلا (عکس جنجالی)

حسین پوراحمدی از شهروندان آبادانی گفت: نوع رفتار و لهجه به کار رفته در مجموعه تلویزیونی نجلا هیچ شباهتی با فرهنگ و رفتار مردم آبادان ندارد و همه این رفتارها غیرواقعی است.

وی افزود: نوع نگاه و تصویر برخی کارگردانان و تولیدکنندگان در بسیاری از فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی از مردم آبادان واقعی نیست به طوریکه در برخی فیلم ها نقش افراد خلافکار و سیاه چهره به مردم آبادان نسبت داده می‌شود این درحالی است که رنگ چهره در بین آبادان متنوع است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *