خلاصه داستان فیلم قهرمان اصغر فرهادی + بازیگران و پشت صحنه

بیوگرافی بازیگران فیلم قهرمان اصغر فرهادی + خلاصه داستان و پشت صحنه

بیوگرافی بازیگران فیلم قهرمان اصغر فرهادی + خلاصه داستان و پشت صحنه این فیلم را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی بازیگران فیلم قهرمان اصغر فرهادی

بازیگران شناخته شده این فیلم می‌توان به محسن تنابنده و امیر جدیدی و فرشته صدر عاملی و سارینا فرهادی و عنا آزادی ور اشاره کرد

بیوگرافی بازیگران فیلم قهرمان اصغر فرهادی + خلاصه داستان و پشت صحنه

اصغر فرهادی کارگردان سرشناس کشورمان که دارای چندین جایزه معتبر بین المللی بوده در جدیدترین فعالیت سینمایی خود با فیلم سینمایی قهرمان توانسته که به جشنواره 2021 راه پیدا کند و کارشناسان این جشنواره فیلم قهرمان اصغر فرهادی را شانس های اول دریافت جایزه کن می‌دانند

خلاصه داستان

این فیلم قرار بود تابستان سال ۹۹ در شیراز به مقابل دوربین برود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا فیلمبرداری آن به تعویق افتاد از نکات مورد توجه این فیلم می توان به شرکت فرانسوی اشاره داشت که فروش این فیلم سینمایی را برعهده داشته است و به عنوان اسپانسر با اصغر فرهادی همکاری کرده است.

بیوگرافی بازیگران فیلم قهرمان اصغر فرهادی + خلاصه داستان و پشت صحنه

فیلم قهرمان اصغر فرهادی در جشنواره بین‌المللی فیلم برلین نیز توانسته به عنوان شانس اول انتخاب شود

تهیه کنندگی این فیلم را به صورت مشترک اصغر فرهادی و الکساندر ماله گی برعهده دارند

آز مهمترین نکات قابل توجه پروژه جدید اصغر فرهادی می‌توان به امتیاز خرید این فیلم توسط شرکت آمازون استادیو اشاره کرد که نماینده فروش این فیلم در آمریکا می باشد

بیوگرافی بازیگران فیلم قهرمان اصغر فرهادی + خلاصه داستان و پشت صحنه

فیلم A Hero (یک قهرمان) فیلم جدید فارسی زبان اصغر فرهادی، کارگردان مطرح و پر افتخار سینمای ایران است که قرار بود تابستان در شیراز جلوی دوربین برود، اما شیوع کرونا فیلمبرداری آن را به تعویق انداخت. پروژه فیلم برداری این فیلم بالاخره در هفته گذشته در شیراز کلید خورد. این فیلم جدید اصغر فرهادی با حضور بازیگران مطرح ایرانی و بومی شیرازی ساخته خواهد شد. گفته می‌شود فیلمبرداری قهرمان تا اواخر پاییز ادامه خواهد داشت. قرار است این فیلم برای اولین بار در جشنواره کن ۲۰۲۱، نمایش داده شود.

بیوگرافی بازیگران فیلم قهرمان اصغر فرهادی + خلاصه داستان و پشت صحنه

تحسین منتقدان اروپایی از فیلم قهرمان

«لی مارشال» منتقد نشریه اسکرین نیز در یادداشتی درباره نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی کن آورده است: «در عصر رسانه های اجتماعی، قهرمان واقعی بودن چگونه است؟ اگر میدانید کار درست را انجام داده اید آیا می توان حقیقت را پیچاند و با نقش بازی کردن دیگران را متقاعد کرد که شما یک نابغه هستید؟ اگر دفاع از حیثیت آنان به معنای بی آبرو کردن دیگری باشد، چه می کنید؟ اصغر فرهادی کارگردانی ایرانی در درام جدیدش این موضوعات و دیگر پرسش های اخلاقی را گنجانده است، درامی به واقع قدرتمند که با بازی چشمگیر و مرکزی امیر جدیدی در نقش اصلی (رحیم) همراه شده است».

بیوگرافی بازیگران فیلم قهرمان اصغر فرهادی + خلاصه داستان و پشت صحنه

«قهرمان » بار دیگر ثابت کرد که گرچه فرهادی یک نویسنده و کارگردانی مستعد برای ملودارم های پیچیده درباره مسائل اخلاقی و احساسی است، آثاری که او در ایران می سازد همیشه غنی تر هستند.

فیلم قبلی فرهادی در کن با عنوان «همه می دانند»، علی رغم ستاره های بازیگر که در اسپانیا ساخته شده به ندرت دارای ظرافت های دراماتیک هوشمندی اخلاقی است که در فیلم «درباره الی»، «جدایی» و «فروشنده» می بینیم. می توان همه داستان های فرهادی را برداشت و آنها را تقریبا در همه جای دیگر جهان بازسازی کرد و این موضوع بویژه درباره فیلم «قهرمان» صدق می کند و داستان آن را می توان در جایی دیگر مثل آمریکا نیز دوباره ساخت.

اما فیلم ها تنها داستان نیستند و «قهرمان» بخش قابل توجهی از قدرت خود را از شیراز و جامعه ایرانی دریافت می کند»

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *