بیوگرافی مونا کرمی بازیگر نقش آرزو در سریال از سرنوشت 3

بازیگر نقش آرزو در فصل سوم سریال از سرنوشت 3 + عکس جنجالی

بیوگرافی مونا کرمی بازیگر  عرصه فیلم و سریال ایرانی را به مناسبت حضور در سریال از سرنوشت سوم   به همراه تصاویر شخصی و سوابق هنری و آیدی اینستاگرامش را در این بخش از مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی مونا کرمی بازیگر

خانم مونا کرمی  بازیگر عرصه فیلم و سریال ایرانی متولد ۱۸ آذر ۱۳۶۹ در گلستان می‌باشد.

وی فارغ النحصیل رشته بازیگری است . وی مجر است و هنوز ازدواج نکرده است

بیوگرافی مونا کرمی بازیگر نقش آرزو در سریال از سرنوشت 3

زندگی شخصی

کرمی  در مینودشت استان گلستان چشم به جهان گشوده است یک خانواده ۴ نفری دارد و تنها یک برادر به نام مجید که سه سال از خودش کوچکتر است و او در عرصه موسیقی فعالیت دارد.

آغاز فعالیت هنری

مونا کرمی فعالیت خود را از ۹ سالگی با کار در تئاتر عروسکی آغاز کرد و با حضور در آکادمی هنری به صورت تخصصی وارد کار تئاتر شد و در جشنواره دانش آموزی رتبه اول را کسب کرد ، کرمی با نمایشی به نام  الجزایر به کارگردانی میلاد فرج زاده و چندین نمایش خانوادگی   به کارگردانی افشین زمانی تجربه های زیادی را در این امر توانست به دست بیاورد.

بازیگر نقش آرزو در فصل سوم سریال از سرنوشت 3 + عکس جنجالی

بازیگر نقش آرزو در فصل سوم سریال از سرنوشت 3 + عکس جنجالی

همچنین ببینید: بیوگرافی مرضیه موسوی بازیگر نقش آرزو در سریال از سرنوشت +عکس

خانم کرمی اولین بار در سال ۹۴ در سریال بیمار استاندارد در نقش سحر همسر بابک حمیدیان در تلویزیون تجربه خود را به دست آورد و می گوید این سریال بهترین اتفاق زندگی اش بوده وی بعد  از بازی در سریال بیمار استاندارد به مدت دو سال نتونست به کار خودش ادامه بده و در فیلم‌های کوتاه نقش های کوچکی را پذیرفت و در سال ۹۶ برای اولین بار با فیلم آپاندیس وارد سینمای ایران شد

مجموعه آثار هنری

کرمی در سریال بیمار استاندارد در نقش سحر با بازیگرانی چون امیر غفارمنش ، بابک حمیدیان ، جواد عزتی ، علیرضا خمسه ، حسین محب اهری ، شیلا خداداد و … همبازی بود.

بیوگرافی مونا کرمی

مونا کرمی در فاصله بین بازی در سریال بیمار استاندارد تا سریال حوالی پاییز در چند نمایش روی صحنه رفت.

سریال حوالی پاییز ساخته حسین نمازی دومین سریال مونا کرمی در تلویزیون است که او در این سریال با رویا تیموریان ، لیلا اوتادی ، حسین مهری ، آن ماری سلامه و … همبازی  بوده است.

بیشتر ببینید: بیوگرافی کیسان دیباج بازیگر نقش سهراب 

بازیگر نقش آرزو در سریال از سرنوشت 3

وی در جدیدترین کار هنری خود در سریال از سرنوشت فصل سوم که از روز شنبه 11 آبان ماه راس ساعت 21:30 به روی آنتن رفت در نقش آرزو عشق سهراب بازی میکند که به تازگی از شمال برگشته است.

بیوگرافی مونا کرمی بازیگر

مونا کرمی درباره اینکه تصویری که در تلویزیون از او می بینم با تصویر واقعی او تفاوت زیادی دارد گفت : خب ببینید هر کشوری با توجه به قوانین اش یه سری محدویت هایی دارد و کشور ما هم همین طور است ما داریم تو کشوری زندگی می کنیم که جمهوری اسلامیه یعنی تلویزیون ما نمیتونیم با این تصویر خودمون رو نشون بدیم قطعا یه پوشش اسلامی داریم طبق شئونات اسلامی اون کشور.

خب فکر می کنم این خودش یه ذره تأثیرش خیلی زیاده. مثلا من واقعا سر بعضی کارامون خیلی پیش می اومد که بازیگرا و همکارا بعد اینکه لباسمو عوض می کردم و گریمو پاک می کردم منو نمی شناختند. خودمم موافقم چهره ام خیلی فرق میکنه و متفاوت می شود.

بازیگر نقش آرزو در فصل سوم سریال از سرنوشت 3 + عکس جنجالی

مونا کرمی بعد از دو سال وقفه و دوری از تلویزیون ، این بار با در یک نقش خوب و قوی در سریال پرمخاطب حوالی پاییز ایفای نقش نکرده است و باید دید بازی در این سریال می تواند در ادامه فعالیت هنری او را به جایگاه واقعی اش برساند و پله ترقی برای او باشد؟

مونا کرمی در این سریال نقش دختری بنام شیوا را بازی می کند که مهران ) و رضا اکبرپور برادران او هستند و پدر آن ها سال ها قبل فوت کرده است. در این سریال شخصی عکس های خصوصی او را دزدیده و با تهدید سعی می کند از او سوء استفاده کند و از طرف دیگر دوست دارد برادرش با دوستش ازدواج کند نه دختر عربستانی ( آن ماری سلامه ) که در خانه آن ها مهمان است و دوست زن داداش او (لیلا اوتادی ) است.

بازیگر نقش آرزو در فصل سوم سریال از سرنوشت 3 + عکس جنجالی

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *