بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان کیست +بیوگرافی و عکس جنجالی

در این صفحه به معرفی و بیوگرافی کامل بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان میپردازیم بازیگر جوانی به دلیل درخشش ر این سریال درگوگل بیشترین جستجو را داشته است.

بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان کیست +بیوگرافی و عکس جنجالی

بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان کیست؟

میترا رفیع بازیگر سرشناس و باسابقه سینما و تلویزیون کشورمان بوده که در سریال بی همگان نقش الناز پرداخته است.

او پیشتر در نقش مه لقا در سریال از سرنوشت شناخته می شد .

بیوگرافی میترا رفیع

میترا رفیعی متولد ۱۲ آذر ۱۳۷۳ در تهران بوده و در زمینه بازیگری و کارگردانی فعالیت حرفه‌ای دارد.

لیسانس بازیگری را دریافت کرده است و در حال حاضر به عنوان بازیگر تلویزیون فعالیت حرفه‌ای دارد .

میترا رفیع از سال ۱۳۷۹ تا به حال وارد عرصه بازیگری شده است و نقش های مهمی را ایفا کرده است.

بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان کیست +بیوگرافی و عکس جنجالی

تحصیلات

میترا رفیع لیسانس و فوق لیسانس بازیگری را از دانشگاه تهران رفته بوده است کار خود را با تئاتر شروع کرده و تجربه کارگردانی را هم در کارنامه خود دارد .

جالب است بدانید که این بازیگر در زمانی که شش سال سن داشت با حمایت خانواده اش به کلاس پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفته و در آنجا مفاهیم بازیگری را خیلی زود آموخت .

بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان کیست +بیوگرافی و عکس جنجالی

جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره تئاتر

در سال ۱۳۸۵ در سن ۱۲ سالگی موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره تئاتر نفره نیاوران اخذ کند زمانی که ۱۴ سال سن داشت با نمایش به نام نقطه چین ها ساخته امیرحسین شفیعی تجربه بازی را کسب کرد.

تجربه کارگردانی

میترا رفیع تجربه کارگردانی هم دارد و دو نمایش یک جوری مثل و از این تاریکی را کارگردانی کرده است که نمایش یک جوری مثل موفق شد در جشنواره لاهور پاکستان به عنوان نماینده ایران حضور داشته باشد.

بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان کیست +بیوگرافی و عکس جنجالی

میترا رفیع در سال ۱۳۹۶ بازی و سینما با فیلم کلمبوس کسبب کرد در کنار چهره‌های شاخصی همچون فرهاد اصلانی و هانیه توسلی و مجید صالحی نقش پرداخت در حال حاضر در سریال بی همگان نقش الناز را بر عهده دارد.

جوایز و افتخارات

درخشش در بازی و اجرای زیبا و مسلط وی منجر به دیافت متعدد از سوی جشنواره های مخلتف شود

از جوایزی که او تاکنون کسب کرده ، می توان به موارد زیر اشاره کرد :

جایزه بهترین بازیگر زن برای نمایشِ «خیابانی» از جشنواره فجر(سال 1386)
جایزه بهترین بازیگری زن از جشنواره تئاتر تک نفره نیاوران(سال 1385)
جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره تئاتر دانشگاهی(سال 1391)
جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره مونولوگ دانشگاه های هنر(سال 1392)
جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره مونولوگ دانشگاه های هنر(1392)

بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان کیست +بیوگرافی و عکس جنجالی

سریال بی همگان از حضور بازیگرانی کاربلد و حرفه ای بهره می برد و داستان را با ریتم درست و خیلی سرراست پیش می برد اما به نظر می رسد موضوع آن کمی تکراری و شبیه به سریال افرا باشد.

تعدادی از بازیگران سریال افرا و بی همگان مشترک هستند. این اتفاق شاید در نگاه اول کاملا طبیعی به نظر برسد اما وقتی می بینیم این بازیگران مشابه همان نقش ها را تکرار کرده اند جای انتقاد به وجود می آید.

محمد صادقی در سریال افرا پسری نخبه اما بی پول بود که عاشق دختری پولدار شده بود. او در نقش امیرعلی در سریال بی همگان نیز نقشی مشابه را برعهده دارد. او بار دیگر جوانی باهوش و نخبه است که وضع مالی خوبی ندارد و همین شرایط مالی باعث شده در رسیدن به عشقش با مانع مواجه شود. این بار هم مانند سریال افرا نقش پدر دختر مورد علاقه امیرعلی بر عهده مهدی سلطانی است. این بزگیر نیز در سریال افرا نقشی مشابه سریال بی همگان را برعهده دارد؛ مردی کارخانه دار و مغرور که در افرا نسبت به خواسته های پسرش بی تفاوت بود و این بار با خواست دخترش الناز با بازی میترا رفیع سرسختانه مخالفت می کند.

نسرین بابایی نیز در هر دو مجموعه بازی کرده است. این بازیگر گیلانی که با سریال وارش بسیار شناخته شد در افرا و سریال بی همگان نقش هایی تقریبا مشابه برعهده دارد. زنی ساکت و آرام و مادری دلسوز که البته چندان قوی نیست و بیشتر شاهد انفعال او در برابر حوادث زندگی هستیم.

بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان کیست +بیوگرافی و عکس جنجالی
داستان های عاشقانه همیشه جذاب است و عشق پسر بی پول به دختر ثروتمند الگویی است که اگرچه تکراری شده اما هنوز هم می تواند نظر مخاطبان را جلب کند. این بار نیز همه منتظر هستیم تا ببینیم چه اتفاقی برای امیرعلی و الناز می افتد و آن دو به عشق شان می رسند یا اینکه مانند افرا حادثه ای غیر مترقبه این عشق را به پایان راه می رساند؟

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا