بازیگر نقش راضیه در سریال آقازاده کیست؟

بازیگر نقش راضیه در سریال آقازاده کیست؟

بازیگر نقش راضیه در سریال آقازاده کیست بیوگرافی پردیس پورعابدینی بازیگر نقش راضیه را به همراه سوابق هنری تصاویر شخصی و آید ی اینستاگرامش در ادامه در این صفحه از مجله شبونه مشاهده کنید.

بازیگر نقش راضیه در سریال آقازاده کیست؟

خانم پردیس پور عابدینی بازیگر نقش راضیه از  بازیگران نوظهور عرصه فیلم سریال و تئاتر در دهه ۷۰ و متولد شده است هنوز اطلاعات جامعی از زندگی شخصی این بازیگر نوظهور در دسترس نمی باشد.

بازیگر نقش راضیه در سریال آقازاده کیست؟

سوابق هنری

خانم پورعابدینی اولین تجربه رسمی خود را در عرصه بازیگری با با بازی در تئاتر به نام قصه ظهر جمعه آغاز کرد و توانست در کنار نسیم ادبی بازی کند و بعد از آن با  حضور در سریال آقازاده در نقش راضیه یا همان مانلی مقدم که چند روز از شبکه نمایش خانگی به روی آنتن رفته است بازی کرده است ، این سریال با استقبال خوب مخاطبین قرارگرفته است و در مدت پخش اندک اش توانسته ببینده های بسیاری را به خود اختصاص دهد.

سریال پرمخاطب آقازاده اثر جدید آقای بهرنگ‌توفیقی و حامد عقنا بعد از ساخت سریال پرمخاطب پدر می باشد شایان توجه است که این مجموعه از شبکه نمایش خانگی از روز جمعه ۶ تیر ماه به روی آنتن رفته و توانسته مخاطبین بسیار زیادی را به خود جلب کند.

بیوگرافی پردیس پورعابدینی

در این سریال اکثر بازیگران سریال پدر حضور دارند خانم پردیس پور عابدینی به جای ریحانه پارسا برای این نقش انتخاب شده است.

این بازیگران نوظهور توانست در  در این سریال در کنار بازیگران مشهوری همچون جمشید هاشم پور، امین تارخ ، لعیا زنگنه، امیر آقایی ،نیکی کریمی، امین حیایی ،سینا‌مهرداد تجربه‌ای بسیار خوبی را برای خود رقم بزند.

بیشتر ببینید: بیوگرافی کامل پردیس پورعابدینی

اینستاگرام پردیس پور عابدینی

صفحه رسمی خانم پردیس پور عابدینی به نشانی pardis_pourabedini -official فعال می باشد.

 

بیوگرافی پردیس پور عابدینی

بازیگر نقش راضیه در سریال اقازاده

بیوگرافی پردیس پور عابدینی

تصاویر پردیس پور عابدینی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *