بیوگرافی پردیس پورعابدینی بازیگر نقش مانلی (راضیه) در سریال آقازاده +اینستاگرام

بیوگرافی پردیس پورعابدینی بازیگر و همسرش + عکس و خانواده

پردیس پورعابدینی بازیگر جوان ایرانی 23 سال سن دارد و در سریال گناه فرشته نقش فرشته را بازی کرد و در سریال آقازاده نقش راضیه را بازی کرد که به شهرت زیادی رسید این بازیگر اهل تهران بوده و یک سیمرغ بلورین برای بازی در فیلم غریب را در کارنامه دارد که با سن کم و این همه افتخار و سابقه آینده درخشانی را پیش رو خواهد داشت.

پردیس پورعابدینی کیست و اهل کجاست

پردیس پورعابدینی بازیگر تئاتر و سینما متولد 22 فروردین ماه سال 1379 در تهران است او دارای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن برای فیلم غریب میباشد وی فعالیتش را ابتدا با شرکت در کلاس های استاد مسعود کیمیایی و با تئاتر شروع کرد و آخرین نمایش وی نیز قصه ظهر جمعه به کارگردانی نسیم ادبی بوده است . پردیس پورعابدینی برای اولین بار با بازی در سریال (نمایش خانگی) آقازاده در نقش راضیه یا همان مانلی توانست به شهرت و محبوبیت زیادی دست یابد خانم پردیس پورعابدینی در سریال گناه فرشته نیز نقش فرشته را بازی کرد.

در ادامه مجله شبونه به بیوگرافی پردیس پورعابدینی بازیگر نقش مانلی (راضیه) در سریال آقازاده و فرشته در سریال گناه فرشته میپردازیم.

بیوگرافی پردیس پورعابدینی بازیگر

خانم پردیس پورعابدینی بازیگر عرصه فیلم و سریال و تئاتر ایرانی در دهه ۷۰ دیده به جهان با شده است

بیوگرافی پردیس پورعابدینی بازیگر نقش مانلی (راضیه) در سریال آقازاده +اینستاگرام

سوابق هنری

خانم پورعابدینی نخستین بار در اولین تجربه رسمی خود در حرفه بازیگری در سریال آقازاده در نقش راضیه (مانلی مقدم) بازی کرده است.

سریال آقازاده جدیترین اثر هنری آقای بهرنگ توفیقی و حامد عنقا بعد از سریال پرمخاطب پدر می باشد ، که این مجموعه از شبکه نمایش خانگی از روز جمعه ۶ تیر ماه به روی آنتن رفته است.

بیوگرافی پردیس پورعابدینی بازیگر نقش مانلی (راضیه) در سریال آقازاده +اینستاگرام

خانم پردیس پورعابدینی در نقش مرضیه به جای ریحانه پارسا برای این نقش انتخاب شده است.

خلاصه داستان سریال آقازاده

در روایت این داستان آمده است که راضیه در نقش پردیس پورعابدینی از شهرستان به تهران سفر می کند و وارد شرکت  شخصی به اسم نیما با بازی امیر آقایی میشود ، ک نیما زندگی راضیه را دگرگون میکند حتی نام وی را به ناملی تغییر میدهد و از راضیه به عنوان طعمه و نقشه در مقابل حامد تهرانی با بازی سینا مهرداد استفاده میکند که در نقش پلیس امنیتی می باشد و ادامه داستان رقم میخورد.

خانم پور عابدینی در این سریال توانست در کنار بازیگران مشهوری چون جمشید هاشم پور ، امین تارخ ، لعیا زنگنه ، امیر آقایی ، نیکی کریمی ، امین حیایی به بازی بپردازد.

اینستاگرام پردیس پورعابدینی

صفحه رسمس خانم پردیس به نشانی pardis_pourabedini_official فعال می باشد علاقمندان میتوانند تصاویر این بانو هنرمند را در پیج رسمی وی به نشانی بالا مشاهده کنند.

بیوگرافی پردیس پورعابدینی بازیگر نقش مانلی (راضیه) در سریال آقازاده +اینستاگرام

خانم پور عابدینی در اولین نقش حرفه ای خود در سریال آقازاده در نقش مرضیه و مانلی بازی کرده است که تصاویری از او در کنار بازیگران مطرحی چون مهدی سلطانی و لعیا زنگنه و سینا مهراد و امین حیایی و کامبیردیرباز و امیر آقایی … قرار گرفته و تجربه ای بسیار خوبی از این سریال خواهد داشت.

نر جمله نمایشی که به تازگی بازی کرده است میتوان به نمایش قصه ی ظهر جمعه اشاره کرد که در کنار نسیم ادبی و دیگر بازبگران تئاتری نقش افرینی کرده است.

البته سابق بر این گفته شد که ریحانه پارسا در سریال آقازاده نیز حضور دارد که بعدا این خبر در جایی منتشر نشد و اکنون یک چهره جدید دیگری وارد عرصه حرفه ای در سریال ها و سینما شده است.

راضیه ، دختری است که از شهرستانی دیگر به تهران آمده است و وارد سیستم کاری نیما بحری با بازی امیر آقایی شده است و نام خود را به مانلی تغییر داده است. مانلی ، طعمه ‌ای است که سر راه رقبا یا بدخواهان نیما بحری قرار می ‌گیرد و علیه آنها مدرک جمع می‌ کند! در این میان حامد تهرانی ، جوانی معتقد و از سویی از نیروهای پلیسی و امنیتی است که روی پرونده نیما بحری کار می ‌کند. نیما بحری ، مانلی مقدم را سراغ وی می ‌فرستد. در این میان حامد تهرانی و راضیه – مانلی مقدم عاشق هم می ‌شوند و…. داستان تا مرگ مانلی مقدم ادامه پیدا می ‌کند و…

اسم واقعی مانلی در اقازاده، پردیس پورعابدینی است که در اولین تجربه تصویری خود با حامد عنقا در سریال پرستاره آقازاده همکاری کرده و تا اینجای کار بسیار موفق عمل کرده و از پس نقش خود به خوبی برآمده است او در کنار بازیگرانی چون نیکی کریمی ، امیر آقایی و امین حیایی و کامبیز دیرباز و … بسیار خوش درخشیده و مهمترین کاراکتر مقابل او را سینا مهراد در نقش حامد تهرانی بازی میکند.

بیوگرافی پردیس پورعابدینی بازیگر نقش مانلی (راضیه) در سریال آقازاده +اینستاگرام

نیکی کریمی از بازی پردیس پورعابدینی در نقش مانلی یا راضیه در سریال آقازاده تعریف کرده است. پردیس پورعابدینی نیز در واکنش به حرف‌های نیکی کریمی نوشت: بازی کردن در کنار شما برای من باعث افتخار بود شنیدن این جملات از زبانتان برایم ارزش زیادی دارد ممنونم که همراهم بودید و حمایتم کردید.

بیوگرافی پردیس پورعابدینی بازیگر نقش مانلی (راضیه) در سریال آقازاده

سریال آقازاده «Aghah zadeh series» سریالی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی حامد عنقا است

این سریال که در ژانر اجتماعی و سیاسی است و به نویسنگی حامد عنقا است.

سریال آقازاده نام جدیدترین مجموعه نمایش خانگی محصول سال 1398 است.

که این سریال قرار است در بهار سال 1399 از شبکه نمایش خانگی پخش شود.

طراح سریال ایرانی آقازاده (حامد عنقا) نویسنده اولین سریال نمایش خانگی با عنوان (قلب یخی) بود

سیمرغ بلروین بهترین بازیگر زن 1401

پردیس پورعابدینی شب گذشته برای فیلم «غریب» ساخته محمدحسین لطیفی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را گرفت، تهیه‌کننده فیلم حامد عنقا است، عنقا پیش از این تهیه‌کنندگی آثار زیادی را بر عهده داشته، مثلا «آقازاده».

سریالی که بهرنگ توفیقی آن را ساخته بود و همین پردیس پورعابدینی در آن و در واقع با آن مطرح شد. آنجا نقش راضیه و توامان مانلی را بر عهده داشت. او پرستوی یک مافیای اقتصادی بود که قرار بود در دل یک خانواده درستکار نفوذ کند. بخشی از کاراکترش اغواگر و فم‌فتال بود، مهمانی‌های آن‌جوری می‌رفت و با آدم‌های مساله‌دار حشر و نشر داشت. بخش دیگر کاراکترش مذهبی، چادری، نمازخوان و اهل روزه و مناسک مذهبی بود. پورعابدینی آنجا باید روند تحول از مانلی به راضیه را نشان می‌داد. طراحی کاراکتر البته خب کلیشه‌ای و ساده‌انگارانه و صرفا پندآموز بود، کاراکتر را گذاشته بودند که مخاطب را انذار و تبشیر بدهند اما خب هر چه که بود بازی پورعابدینی بد نبود.

بیوگرافی پردیس پورعابدینی بازیگر نقش مانلی (راضیه) در سریال آقازاده +اینستاگرام

حالا اما انگار قرار است هر جا که عنقا باشد، او هم حضور داشته باشد، حتی بدون بهرنگ توفیقی! توفیقی همان کسی‌ست که کار پورعابدینی را در یکی از اجراهای نسیم ادبی دیده بود و او را به آقازاده برد. پردیس پورعابدینی البته مدتی هم شاگرد کلاس‌های بازیگری مسعود کیمیایی بوده و حالا در ۲۲سالگی و در غریب‌ترین جشنواره فجر سیمرغ برده، ویدیویی از او و از دیشب پربیننده شد که تفسیربرانگیز است.

مصاحبه‌کننده از او می‌پرسد چه حسی دارد؟ او پاسخ می‌دهد: هیچ!

در جشنواره‌ای که دبیرش در اختتامیه اشک ریخت، هیات داوران تا روزهای آخر مشخص نبودند، در سِنی که محمدرضا شریفی‌نیا و ابراهیم حاتمی‌کیا ایستاده بودند و در هیاهوی نطق گم و گیج مجید صالحی، حس پردیس پورعابدینی فقط «هیچ» بود. اگر مجری مراسم(شهیدی‌فر) تلاش داشت با تمهیداتی فضا را مفرح کند، اگر و اگرهای دیگر… این هیچِ پورعابدینی اما عجیب‌ترین و احتمالا معنادارترین واکنش بود به تمام اتفاقات شب گذشته. هیچ، دقیقا هیچ.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. پروفسور آدرس اینستاگرام شو اشتباه زدی pardis.pourabedini این درسته اونی که جنابعالی زدی فن پیج شه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *