بازیگر نقش عطیه در سریال سقوط کیست +بیوگرافی و عکس جنجالی

بازیگر نقش عطیه در سریال سقوط کیست +بیوگرافی و عکس واقعی

بازیگر نقش عطیه در سریال سقوط

پانته آ قدیریان بازیگر نقش عطیه در سریال سقوط میباشد او متولد 2 اردیبهشت 1368 است و 34 ساله است او یک خواهر بزرگتر به نام دارد. پروانه که عکسی از او در اینستاگرامش منتشر کرد. .

بازیگر نقش عطیه در سریال سقوط کیست +بیوگرافی و عکس جنجالی

او به عنوان بازیگر در فیلم های «لانتوری»، «نهنگ عنبر»، «دراکولا» و سریال های «87 متر»، «آقای قاضی» به عنوان بازیگر حضور داشت.

سوابق

پانته آ قدیریان همچنین در نمایش های «مرغ دریایی من»، «زیبا»، «دیر راهبان»، «سلام خضافظ»، «تهران هملت 1396»، «سلام و خضافظ»، «سنجاقک»، «آنتیگونه» و «منش» حضور داشت.

پانته آ قدیریان در کارنامه هنری خود در فیلم های کوتاه «دود سفید»، «نمایش»، «تعقیب و گریز»، «در این اتاق خالی»، «لیپ مرز» و به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز حضور داشت.

بازیگر نقش عطیه در سریال سقوط کیست +بیوگرافی و عکس جنجالی

درخشش در سریال سقوط

سریال 9 قسمتی سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده ساخته شده است. در کنار او محمدحسین مهدویان به عنوان مشاور کارگردان دیده می شود که نقش او در این سریال به وضوح دیده می شود. دلیل این همکاری مشخص است. سجاد پهلوان زاده تدوین اکثر آثار مهدویان را بر عهده داشته و حالا که گامی در جهت کارگردانی برداشته است، محمدحسین مهدویان از او کمک خواسته است.

پانته‌آ قدیریان بازیگر کاراکتر «عطیه» در مینی سریال «سقوط» می باشد.

بازیگر نقش عطیه در سریال سقوط کیست +بیوگرافی و عکس جنجالی

در این سریال بازیگرانی هم چون حمید فرخ‌نژاد، الناز ملک، عباس جمشیدی‌فر، ابتسام بغلانی، وحید آقاپور و سجاد بابایی ترکیب بازیگران اصلی را تشکیل می‌ دهند.

داستان سریال سقوط

داستان از کردستان آغاز می‌ شود و زندگی آیسان و ژاکان در بهار سال ۱۳۹۵ را روایت می‌ کند. زوجی که با چالش مالی شدیدی روبرو هستند. این را می‌شود از طعنه‌ هایی که میان آیسان و ژاکان رد و بدل می‌شود، فهمید. اما در نهایت ژاکان با پولی مرموز به خانه بر می‌گردد که با شک و گمان آیسان روبرو می‌شود.

بازیگر نقش عطیه در سریال سقوط کیست +بیوگرافی و عکس جنجالی

جدالی که خیلی زود خاتمه می‌ یابد و ژاکان با دو بلیط ترکیه همسرش را غافلگیر می‌کند. اما همه چالش‌ها از ترکیه آغاز می‌ شود. از زمانی که پاسپورت‌ها می‌سوزد واین زوج به دردسر می‌ افتند.

این بازیگر در پایان درباره لحظات سخت ساخت «سقوط» بیان کرد: یکی از سخت‌ ترین لحظه‌ ها برای شخص من، سکانس اعدام بود. ما برای بازی کردن این صحنه بایستی لحظات اعدامی را تماشا می‌ کردیم و نسبت به آن واکنش نشان می‌ دادیم.

حین فیلمبرداری با اینکه می دانستم این لحظه واقعی نیست، با این حال تا چند شب کابوس اعدام می‌ دیدم و برایم یادآور تلخی، ترس و دلهره‌ زیادی بود.

بازیگر نقش عطیه در سریال سقوط کیست +بیوگرافی و عکس جنجالی بازیگر نقش عطیه در سریال سقوط کیست +بیوگرافی و عکس جنجالی بازیگر نقش عطیه در سریال سقوط کیست +بیوگرافی و عکس جنجالی بازیگر نقش عطیه در سریال سقوط کیست +بیوگرافی و عکس جنجالی بازیگر نقش عطیه در سریال سقوط کیست +بیوگرافی و عکس جنجالی

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *