بازیگر نقش فخری در بانوی عمارت + عکس های شخصی

بازیگر نقش فخری در سریال بانوی عمارت کیست +عکس و بیوگرافی

فخری (فخرالزمان) در سریال بانوی عمارت کیست

مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت متولد 6 مرداد 1377 در مشکین شهر اردبیل بوده و 25 سال سن دارد  تک فرزند خانواده است او با نقش فخرالدین در سریال بانوی عمارت به شهرت رسید. او بچه طلاق است و در کودکی پدر و مادرش از هم طلاق گرفتند اولین تجربه حرفه ای او در عرصه بازیگری سریال بانوی عمارت در سال 1397 میباشد.

پدرش نوازنده نی و مادرش سوارکار می باشند. تک فرزند خانواده است، یک برادر داشته به نام امیر رضا که در سن 17 سالگی فوت شده است. در حال حاضر دانشجوی رشته بازیگری است.

بازیگر نقش فخری در بانوی عمارت + عکس های شخصی

بیوگرافی

مریم مومن بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۶ مرداد ۱۳۷۷ در مشکین شهر استان اردبیل است . پدرش نی نواز ، هنرمند و مادرش اسب سوار بود و هر دو مخالف حضورش در عرصه بازیگری بودند. مریم مومن از خاله خود به عنوان تنها حامی‌اش در زندگی برای بازیگری یاد کرده است.

مریم مومن تنها فرزند خانواده است و پدر و مادرش زمانی که او ۹ ساله بود از هم جدا شدند . این چهره پس از طلاق پدر و مادرش به مادر سپرده شد. اما می‌گوید جایگاه فعلی اش را مدیون قلب مهربان پدر و زحمت‌های مادرش است. مریم مومن از زمانی که کلاس سوم راهنمایی بود به دلیل جدایی پدر و مادرش برای اینکه بتواند روی پای خود بایستد به عنوان دستیار دندانپزشک کار کرده و مدتی هم در کار اینترنتی فعالیت داشته است.بیوگرافی مریم مومن از کودکی سخت تا اوج شهرت و رابطه عاشقانه

سریال بانوی عمارت مجموعه جدیدی است که به تازگی روی آنتن شبکه سه رفته و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

مریم مومن بازیگر جدید عرصه سینما و تلویزیون است که اولین تجربه بازیگری خود را در این مجموعه گذرانده و در کنار هنرمندان مطرح و شاخص ایرانی نقش آفرینی کرده است.

بازیگر نقش فخری در بانوی عمارت + عکس های شخصی

بازیگر نقش فخرالزمان هنرمندی جوان و با استعداد و از هنرجویان رشته بازیگری بوده که کارگردان سریال بانوی عمارت آقای عزیزالله حمیدنژاد با اعتماد و ایمان به بازی خوب و درخشانش او در نقش کلیدی و مهم در این مجموعه بکار گرفته و نقشی این چنینی را به او محول کرده است‌. بهجت الملوک

مریم مومن ایفاگر نقشی مهم و اساسی است که در این سریال در نقش خواهر میرزا اسد شالچی حضور دارد.

بازیگر نقش فخرالزمان در بانوی عمارت + عکس های شخصی

سوابق

مریم مومن در سال 1397 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم مریم مومن در این سال، بازیگری در سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مریم مومن بازی در سریال بانوی عمارت بوده است. مریم مومن کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1397 سریال بانوی عمارت نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با عزیزالله حمیدنژاد همکاری داشته است. مریم مومن توانست با بازی در سریال بانوی عمارت تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهران احمدی، پانته‌آ پناهی‌ها، علیرضا شجاع‌نوری و اندیشه فولادوند بر تجارب او افزود.

بازیگر نقش فخری در بانوی عمارت + عکس های شخصی

این مجموعه اولین تجربه کاری وی است و در نقش همسر شازده ارسلان بازی کرده که این نقش را حسام منظور ایفا کرده و با او ازدواج می کند و دارای فرزند می شود، اما با ورود زنی به نام طلا همه زندگی و عشق آنها به چالش کشیده می شود.بازیگر نقش فخرالزمان

بازیگر نقش فخری در بانوی عمارت + عکس های شخصی

بازیگر نقش فخری در بانوی عمارت + عکس های شخصی

بازیگر نقش فخری در بانوی عمارت + عکس های شخصی

بازیگر نقش فخرالزمان در بانوی عمارت + عکس های شخصی

یکی از پدیده های جدید تلویزیون بوده که توانسته در بین مردم به شهرت بسیار زیادی برسد.

قدرت بازی او در نقش فخرالدین نشان داد که چه استعداد و اعتماد به نفس شگفت انگیزی دارد که توانست در اولین تجربه خود به بهترین شکل ممکن بدرخشد

بازیگر نقش فخری (فخرالزمان) در سریال بانوی عمارت +عکسهای مریم مومن

سریال بانوی عمارت

یکی از بازیگران نقش اصلی سریال بانوی عمارت بوده که هر شب از شبکه سوم سیما پخش می‌شود

مجموعه تاریخی که مربوط به زمان قاجار می باشد و موضوع آن دراماتیک و عاشقانه بوده و با حضور ستاره های سینما در این کار تلویزیونی استقبال گسترده‌ای از آن به عمل آمده

بیوگرافی مریم مومن نقش فخری را در سریال بانوی عمارت بر عهده دارد

بازیگر نقش فخری (فخرالزمان) در سریال بانوی عمارت +عکسهای مریم مومن

نقش مهم و کلیدی که یکی از مهمترین کارهای او در دوران بازیگری اش به شمار می آید که با آقای عزیزالله حمیدنژاد کارگردان سرشناس کشورمان همکاری داشته باشد.

این کار تلویزیونی در اواسط آذر ماه ۱۳۹۷ از شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفته و هر شب پخش می شود

بازیگر نقش فخری در سریال بانوی عمارت

بیوگرافی مریم مومن موفق شده در یک تجربه جدید در کنار بازیگران سرشناسی از جمله نیکی نصیریان و حسام منظور و غزل شاکری مهری آل آقا و پاوان افسر و غزل شاکری و مینا وحید بازی کند

تمی با لباس های زمان قاجار تزیین شده که داستان عاشقانه آن باعث شده است استقبال خوبی از طرف مردم انجام شود

بازیگر نقش فخری (فخرالزمان) در سریال بانوی عمارت +عکسهای مریم مومن

نقش فخری خواهد میرزا اسد شالچی یکی از کاراکترهای مهم این مجموعه بوده به خانم مریم مومن موفق شده آن را به خوبی بازی کند

و بدون شک بعد از اتمام این کار تلویزیونی پیشنهادات بسیار زیادی از آن به عمل خواهد آمد

همچنین ببینید:

عکس های شخصی مریم مومن بازیگر نقش فخری در سریال بانوی عمارت

آقای عزیز الله حمیدنژاد با اعتمادی که به این خانم هنرمند کرده است یک نقش بسیار مهمی را بر عهده او قرار داده و او هم به خوبی توانسته پاسخ اعتماد عزیز الله حمیدنژاد را بدهد

بازیگر نقش فخری (فخرالزمان) در سریال بانوی عمارت +عکسهای مریم مومن

و با درخشش در این کار همه انتظاراتی که دست اندرکاران این مجموعه از او داشته‌اند را برآورده کرده است و به زودی از این خانم هنرمند بیشتر خواهیم شنید.

فخری یا همان فخرالزمان دختری بوده که میخواهند او را به زور به عقد یک پسر به نام رشید دربیاورند که این دختر هیچ عبلقه ای به او ندارد و عاشق یک مرد دیگر به نام میرزا اسد بوده که ارباب میباشد و از قدرت زیادی برخوردار است.

بازیگر نقش فخری (فخرالزمان) در سریال بانوی عمارت +عکسهای مریم مومن

بیوگرافی بازیگر فخرالزمان

اما برادر بخری راضی به ازدواج خواهرش با ارباب نمیشود و میگوید که او قدرتمند است و اگر بخواهد میا را اذیت کنید ما نمیتوانیم با او مقابله کنیم به همین دلیل باید به عقد یک پسر با موقعیت معمولی درایی.

این اتفاقات باعث میشد که فخری دچار افسردگی شود و در خانه خود را حبس کند و بیرون نرود و هرچقد اطرافیانش با او صحبت میکنند این دختر گوش نمدهد.

در ادامه ماجرای های جذابی در ادامه این سناریو رخ میدهد که باعث جذاب تر شدن این مجموعه میشود.

بازیگر نقش فخری (فخرالزمان) در سریال بانوی عمارت +عکسهای مریم مومن

بیوگرافی مریم مومن که اولین تجربه حرفه ای خود را کسب میکند به عنوان بازیگر نقش اول به شهرت بسیار زیادی رسیده است که این روزها نام او به عناون یک واژه پر سرچ در فضای مجازی تبدیل شده و مردم میخواهند بدانند که بیوگرافی مریم مومن چگونه میباشد.

 اینستاگرام مریم مومن

بعد از اینکه این هنرمند کشورمان در بین مردم به شهرت زیادی رسید در شبکه های اجتماعی صفحات مختلفی با نام او ساخته شد که هر کدام مدعی بودند این صفحه خانم مریم مومن است

بازیگر نقش فخری (فخرالزمان) در سریال بانوی عمارت +عکسهای مریم مومن

این اتفاق باعث شد که ایشان به صورت رسمی یک ویدیویی را از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کند و آدرس اصلی صفحه اینستاگرام اش را بیان کند تا هوادارانش بتوانند فقط با رجوع به صفحه رسمی او فعالیت‌هایشان را دنبال کنند

بازیگر نقش فخری (فخرالزمان) در سریال بانوی عمارت +عکسهای مریم مومن

در این مصاحبه که در محل دفتر عزیزالله حمیدنژاد ـ کارگردان بانوی عمارت ـ صورت گرفته است، این کارگردان به همراه بازیگر اصلی آن به پرسش‌های ایسنا پاسخ دادند. متن کامل این گفت‌وگو در ادامه آمده است:

* چه شد که عزیزالله حمیدنژاد تصمیم گرفت «بانوی عمارت» را برای تلویزیون بسازد؟ آن هم سریالی تاریخی در فضای این روزهای تلویزیون خصوصا به لحاظ مالی.

حمیدنژاد: پیش از این راجع به موضوع تاریخی دغدغه داشتم و حدود هشت سال پیش یک موضوع تاریخی را به دست گرفتم، تحقیقات تاریخی را هم انجام دادم سیناپس‌های آن را نیز نوشتم و تا حدودی پیش رفت اما به نتیجه دلخواهم نرسید و آن را کنار گذاشتم و اینطور نبود که ناگهانی به سراغ کار تاریخی بروم و در این راستا علاوه بر کتب مختلف یک بار تاریخ ایران از بدو پیدایش تا دوران قاجار٬ تالیف حسن پیرنیا را مطالعه کرده‌ام؛ چرا که معتقدم ایران با این پیشینه تاریخی و فرهنگی که دارد موضوعات جذابی از دل این تاریخ و فرهنگ آن ‌می‌توان بیرون کشید، به تصویر درآورد و به مخاطب نشان داد. پیشنهادات دیگری در زمینه کارهای تاریخی داشتم که جذابیت‌های چندانی نداشت و شروع نکردم، منتها وقتی این موضوع پیشنهاد شد، در چند مرحله به مدت یک سال طول کشید که برای ساخت آن موافقت کنم، برایم جذابیت‌هایی داشت که پیگیری کنم و به نتیجه برسیم.

*چرا نام «آهو» به «بانوی عمارت» تغییر کرد؛ آیا در سر و شکل قصه تغییراتی اعمال و مسیر قصه عوض شد؟ آیا شخصیت محوری قصه در ابتدا آهو بود که این وظیفه را به فخری محول کردید؟

حمیدنژاد: عنوان این سریال در ابتدا «آهو» بود، اما به دلیل تغییر اسم، محور آن عوض نشد، بلکه محور همان قصه‌ای بود که ابتدا نگارش شده بود، منتها عنوان آهو برایم رضایت‌بخش نبود و به این نتیجه رسیدیم که نام بانوی عمارت برای این سریال مناسب‌تر است. آهو یکی از شخصیت‌های مهم این سریال است که قرار بود در فاز دوم بیشتر به آن پرداخته شود، اما در فاز اول به یکی از شخصیت‌های مکمل تبدیل شد؛ بنابراین اگر عنوان سریال از آهو به بانوی عمارت تبدیل شد به این دلیل است که بانوی عمارت فخری بود بنابراین بهتر دانستیم که عنوان «بانوی عمارت» را جایگزین آن کنیم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *