بازیگر نقش مائده در سریال احضار کیست؟ اینستاگرام و بیوگرافی

آدرینا صادقی بازیگر نقش مائده در سریال احضار کیست؟ اینستاگرام و بیوگرافی و سن و قد و ویکی پدیا و مصاحبه با آدرینا صادقی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

آدرینا صادقی بازیگر توانمند سینما و تلویزیون کشورمان بوده که با سریال احضار توانست نشان بدهد که این بازیگر با استعداد و قابلیت است سریال احضار را می توان این خانم هنرمند نامید و اولین تجربه بازیگری به صورت حرفه ای درکنار علیرضا افخمی یکی از کارگردان های شناخته شده کشورمان توانست تجربه بسیار خوبی برای این بازیگر باشد او در کنار مینو آذرمگین از دیگر بازیگران جوان و جویای نام کشورمان موفق شدند به شهرت فراوانی دست پیدا کند در این صفحه به معرفی کامل از خانم آدرینا صادقی می‌پردازیم

در این صفحه به مناسبت حضور درخشان خانم ادرینا صادقی بازیگر سریال احضار میخواهیم بیوگرافی این هنرمند را اماهد کنیم تا شما بتوانید با این بازیگر بیشتر آشنا شوید.

آدرینا صادقی بازیگر نقش مائده در سریال احضار کیست؟ اینستاگرام و بیوگرافی آدرینا صادقی

آدرینا صادقی متولد دهه 1370 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.

آدرینا صادقی در سریال احضار برای اولین بار در مقابل دوربین قرار گرفت. او در این سریال نقش مائده را بر عهده دارد. مائده در واقع نقش اصلی سریال را دارد و دختری است که با دوستش زهره بابازی مینو آذرمگین در جنگلی در شمال کشور گرفتار می شود و اتفاقاتی برای او می افتد که تصور می کند جن به او حمله کرده است.

بازیگر نقش مائده در سریال احضار کیست؟ اینستاگرام و بیوگرافی

بازیگر نقش مائده در سریال احضار کیست؟

سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی در شب های رمضان ۱۴۰۰ از شبکه اول سیما برای آنتن رفته است در این سریال بازیگران جوان و جویای نام زیادی حضور دارند که یکی از آنها خانم آدرینا صادقی می باشد که نقش مائده را بر عهده دارد از کاراکترهای اصلی فیلم نامه مسدود می شود

بازیگر نقش مائده در سریال احضار کیست؟ اینستاگرام و بیوگرافی

بیوگرافی آدرینا صادقی

خانم آدرینا صادقی از بازیگران تئاتر بوده که تا به حال در هیچ فیلم و سریالی بازی نکرده است و سریال احضار اولین تجربه حرف‌های او در تلویزیون می باشد

خنم آدرینا صادقی خیلی خوش‌شانس است که توانسته در سریال علیرضا افخمی بازی کند این سریال در یکی از ساعات پربیننده ماه رمضان پخش می شود و بازی این خانم هنرمند به خوبی دیده می شود کاراکتر مائده دختر جوانی است که در گذشته خواستگاری به نام محسن داشته که با او قطع رابطه می کند و تصمیم می گیرد که خود را به درختی در جنگل برساند که حاجت میدهد و به همراه دوستانش به نظر این درخت می رود که برای آنها اتفاقات مرموزی رخ می دهد که داستان این سریال را شکل می‌دهد

بازیگر نقش مائده در سریال احضار کیست؟ اینستاگرام و بیوگرافی

پیج اینستاگرام

در اینستاگرام هیچ پیجی از این هنرمند یافت نشد

از زندگی خصوصی آدرینا صادقی اطلاعاتی در دست نیست. او هیچ اطلاعاتی از خودش منتشر نکرده و به نظر می رسد دوست ندارد زندگی خصوصی و کاری اش تحت تاثیر یکدیگر قرار گیرند. اما آنچه عوامل سریال احضار گفته اند او دختری بسیار منظم و باهوش است که همیشه سر وقت برسر فیلمبرداری حاضر می شود و همه تمرکزش روی پیشرفت در این حوزه است. آدرینا صادقی در کنار آرش مجیدی و افسانه چهره آزاد و …. در سریال احضار بازی کرده است.

بازیگر نقش مائده در سریال احضار کیست؟ اینستاگرام و بیوگرافی

او کار هنری را با تئاتر آغاز کرده و حالا در اولین تجربه بازیگری خود در قاب تلویزیون در سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی در ماه رمضان ۱۴۰۰ در شبکه یک دیده شده است.

وی ایشان یکی از بازیگران با استعداد و آینده دار عرصه هنر است که با درخشش در سریال احضار ، احمتالا در آینده در کارهای بیشتری او را خواهیم دید.

او در این سریال تجارب خوبی را در کنار بازیگران سرشناس و مطرحی چون آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی ،مینو آذرمگین در نقش زهره، دینا هاشمی در نقش سوسن و میلاد میرزایی در نقش محسن و افسانه چهره‌آزاد، علی دهکردی، خیام وقار کاشانی، درسا بختیار، غزال نظر و صالح میرزاآقایی و … می باشد.

ازیگر سریال “احضار” درباره بازخورد مخاطب و توجه بیننده به این سریال گفت: ما از همان روزهای ابتدای پخش، متوجه شدیم که این سریال تماشاگرهای زیادی دارد؛ زیرا با توجه به حجم بازخوردهایی که می‌گرفتیم و هم اینکه در ایران کمتر به موضوعاتی از این دست می‌پردازند و آقای افخمی هم این ژانر را به خوبی می‌شناسند، به نظر می‌رسید که بینندگان درگیر قصه شده‌اند.

وی درباره میزان فراگیری این موضوعات در جامعه و ضرورت ساخت این دست آثار جهت آگاهی‌بخشی به افراد جامعه گفت: با توجه به جبهه‌گیری برخی نسبت به این سریال حتی پیش از آغاز پخش و تنها با رونمایی از لوگو و تیزر آن، به نظر می‌رسد که تعداد قابل توجهی از افراد جامعه درگیر چنین محافلی بوده و نسبت به صحت آن اعتقاد و اطمینان دارند. حال آنکه سریال “احضار” درصدد ردِ این اعتقادات خرافی است و به همین دلیل ساخت و پخش چنین سریال‌هایی بدون شک ضرورت جدّی دارد.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا