بازیگر نقش پیمان در سریال افرا کیست؟ +عکس جنجالی

بازیگر نقش پیمان در سریال افرا کیست؟ +عکس جنجالی

بازیگر نقش پیمان در سریال افرا کیست؟ +عکس جنجالی و بیوگرافی و سوابق محمد صادقی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش پیمان در سریال افرا کیست؟ +عکس جنجالی

بازیگر نقش پیمان در سریال افرا کیست؟

سریال افرا یکی از سریالهای جذاب تلویزیونی بوده که این روزها از تلویزیون بر روی آنتن رفته است و مورد توجه مردم قرار گرفته است. در این سریال بازیگران زیادی در آن حضور دارند که یکی از آنها محمد صادقی بوده که نقش پیمان را بر عهده دارد در ای صفحه به بیوگرافی این بازیگر خواهیم پرداخت.

بازیگر نقش پیمان در سریال افرا کیست؟ +عکس جنجالی

بیوگرافی محمد صادقی

محمد صادقی در ۲۲ فروردین ماه ۱۳۷۲ در شهر تهران متولد شده و در رشته مدیریت اجرایی تحصیل کرده است او با گرایش صنایع توانسته تا مقطع لیسانس ادامه بدهد وی با بازی در سریال مانکن در نقش آبتین به شهرت رسید و به چهره معروف در بین بازیگران مطرح تبدیل شد او حالا در سریال افرا بازی کرده است و نقش پیمان را بر عهده دارد

بازیگر نقش پیمان در سریال افرا کیست؟ +عکس جنجالی

سوابق هنری

محمد صادقی بازیگری را در سال ۱۳۹۰ باتئاتر استارت زد و زیر نظر استاد مسعود دلخواه بازیگری را یاد گرفت نمایش هایی که در آن حضور داشته است شاه لير ، مفيستو ، آمادئوس میباشد

محمد صادقی در اولین تجربه بازیگری اش مقابل دوربین با حسین سهیلی زاده در سریال مانکن همکاری کرد و از دل تئاتر به دنیای تصویر راه یافت و نقش آبتین را در سریال مانکن ایفا کرد.

بازیگر نقش پیمان در سریال افرا کیست؟ +عکس جنجالی

این بازیگر جوان سریال مانکن با ایفای نقش در کنار هنرمندان با سابقه توانست از تجربیات آنها و حمایت حسین سهیلی زاده استفاده کند و از پس نقش آبتین برآید.

سریال افرا به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مشترک مجید مولایی و محمد کامبیز دارابی هفته‌ای شش شب ساعت ۲۲:۱۵ و پنجشنبه شب‌ها نیز خلاصه هفتگی آن پخش خواهد شد.

به این ترتیب این سریال ۴۰ قسمتی از نیمه دوم ماه محرم تا پایان ماه صفر روی آنتن خواهد بود.

بازیگر نقش پیمان در سریال افرا کیست؟ +عکس جنجالی

همان طور که گفتیم داستان اصلی افرا درباره محیط زیست و محیط‌بانان است، اما در کنار این موضوع، ماجراهای مربوط به دو خانواده و مسائل دیگری نیز در سریال مطرح می‌شود. روایت قصه‌های خانوادگی در کنار مسئله اصلی سریال، به نفع افرا است. مسعود به دلیل عشق و علاقه‌ای که به محیط زیست و حیوانات دارد، شغل جنگل‌بانی را انتخاب کرده و حاضر نیست در کارخانه پدرش مشغول به کار شود. او در ارتباط با همسر خود نیز دچار مشکل است و در گیر و دار جدایی از اوست.

بازیگر نقش پیمان در سریال افرا

بازیگر نقش پیمان در سریال افرا کیست؟ +عکس جنجالی علاوه بر مسعود و خانواده او، چند شخصیت دیگر نیز در قصه حضور دارند که قرار است ماجرای این شخصیت‌ها در نقطه‌ای به یکدیگر پیوند بخورد. قصه افرا در قسمت‌های ابتدایی یک داستان خانوادگی معمولی بوده، اما تعدد شخصیت‌ها و ماجراهای مربوط به آن‌ها می‌تواند مخاطب را به خوبی درگیر سریال و انگیزه دنبال کردن قصه را در تماشاگر ایجاد کند.بازیگر نقش پیمان در سریال افرا کیست؟ +عکس جنجالی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *