بازیگر نقش کاوه در سریال میخواهم زنده بمانم کیست +عکس جنجالی علی شادمان

بازیگر نقش کاوه در سریال میخواهم زنده بمانم کیست +عکس جنجالی

بازیگر نقش کاوه در سریال میخواهم زنده بمانم کیست +عکس جنجالی و بیوگرافی علی شادمان را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سریال میخواهم زنده بمانم به کارگردانی آقای شهرام شاه حسنیی این روزها از شبکه نمایش خانگی پخش شده که مورد استقبال مردم قرار گرفته است بازیگران ستاره زیادی در این سریال بازی میکنند که باعث شده سناریو این مجموعه بسیار جذاب شود.

بازیگر نقش کاوه در سریال میخواهم زنده بمانم کیست +عکس جنجالی علی شادمان

بازیگر نقش کاوه در سریال میخواهم زنده بمانم کیست

یکی از بازیگران این سریال آقای علی شادمان بوده که نقش کاوه را بر عهده دارد که در این مطلب تصمیم گرفته ایم که بیوگرافی این بازیگر را در این صفحه قرار بدهیم.

بیوگرافی علی شادمان

آقای شادمان از بازیگران مطرح و باسابقه و با استعداد کشورمان بوده که در 4 آذر 1375 در شهر ایلام به دنیا امده است او اولین تجربه بازیگری را در سریال میم مثل مادر کسب کرد فیلمی که به شدت مورد استقبال قرار گرفته و در جشواره های مختلف جهان جایزه گرفت و بازی آقای شادمان به خوبی دیده شد او در این فیلم نقش یک کودک را بازی کرد که مادرش گلشیفته فراهانی بود.

بازیگر نقش کاوه در سریال میخواهم زنده بمانم کیست +عکس جنجالی علی شادمان

او علاوه بر بازیگری در عرصه موسیقی هم بسیار حرفه ای است و در نواختن ویولون کاملا حرفه ای است.

مادرش پزشک بتول رشنوادی، معلم علوم تجربی اسـت. وی می‌گوید کـه در چنین فضایی بزرگ شده اسـت و از کودکی با شعر و ادبیات و تاریخ سر و کار داشته اسـت! وی دارای یک خواهر کوچک تر بنام آریانا شادمان اسـت.

بازیگر نقش کاوه در سریال میخواهم زنده بمانم کیست +عکس جنجالی علی شادمان

او درسال ۹۲ در فیلم ساکن طبقه وسط بـه کارگردانی شهاب حسینی ودر سال ۹۰ در فیلم رؤیای سینما بـه کارگردانی علی شاه‌حاتمی ایفای نقش کرده‌اسـت. وی در جشنواره‌هاي متعدد داخلی و خارجی شرکت داشته‌اسـت ودر سال۲۰۱۰و ۲۰۱۱ نیز برنده دوجایزه ویژهٔ سینه کید و فیسی شد ودر همین دو سال بهترین بازیگر نوجوان سال شناخته شد.

علی شادمان میگوید شاید تنها چیزی که در آن زمان اصلا به آن فکر نمی‌کردم این بود که روزی بازیگر شوم چون در آن سن و سال خیلی نمی‌شود برای آینده تصمیم‌گیری کرد و درواقع این اتفاقی که برایم رخ داد باعث شد تلنگری به من زده شود که وارد این کار شوم؛ خیلی هم از این اتفاق خوشحالم . بازیگر شدن اتفاق بزرگی در زندگی من بود که مسیر زندگی‌ام را تغییر داد و وقتی هم مدتی در این کار فعالیت کردم، حس کردم چقدر این کار را دوست دارم و می‌توانم در آن فعالیت داشته باشم و همین باعث شد که سعی کنم این اتفاق را برای خودم پخته‌تر و حرفه‌ای‌تر کنم.

بازیگر نقش کاوه در سریال میخواهم زنده بمانم کیست +عکس جنجالی علی شادمان

افتخارات و جوایز

۱۳۸۶: بهترین بازیگر کودک برای فیلم میم مثل مادر در سی و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم رشد ، ۱۳۸۷:جایزه ویژه جشنواره سینه‌کید هلند برای فیلم زمانی برای دوست داشتن ، ۱۳۸۷: پروانه زرین بهترین بازیگر کودک و نوجوان برای فیلم زمانی برای دوست داشتن در بیست و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان ، ۱۳۹۰: پروانه زرین بهترین بازیگر کودک و نوجوان برای فیلم رویای سینما در بیست و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان

بازیگر نقش کاوه در سریال میخواهم زنده بمانم کیست +عکس جنجالی علی شادمان

بازی در سریال می خواهم زنده بمانم

علی شادمان در سریال می خواهم زنده بمانم نقش کاوه را بازی می کند. چهره او در این سریال بسیار تغییر کرده و گریم سنگینی را تحمل می کند. علی شادمان نقش کاوه پسرعموی هما با بازی سحر دولتشاهی را برعهده دارد. او در شب تولد عمویش با عده ای خلافکار همکاری می کند تا در ماشین عمویش مواد جاساز کنند و او بازداشت شود. هرچند عموی کاوه او را بسیار دوست دارد اما معلوم نیست دلیل اینکار کاوه چیست اما هرچه هست زندگی دخترعمویش هما را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. کاوه گیر یک باند خلافکار افتاده که ممکن است جانش را از دست بدهد.
علی شادمان بازی متفاوتی را در این سریال به نمایش گذاشته است و بسیار خوش درخشیده است. منتقدان بر این باورند که علی شادمان آینده بسیار درخشانی دارد و یکی از سوپراستارهای سینمای ایران خواهد شد.

بازیگر نقش کاوه در سریال میخواهم زنده بمانم کیست +همسر علی شادمان بازیگر بازیگر نقش کاوه در سریال میخواهم زنده بمانم کیست + علی شادمان و همسرش

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *