بیوگرافی الهه گلپری‏ بازیگر + سوابق و فعالیت هایش

بیوگرافی الهه گلپری‏ بازیگر + سوابق و فعالیت هایش را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

الهه گلپری، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «چند تار مو» فعالیت داشته است.

بیوگرافی الهه گلپری‏ بازیگر

الهه گلپری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار الهه گلپری می‌توان به بازیگری در فیلم چند تار مو اشاره کرد.

الهه گلپری در سال 1382 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم الهه گلپری در این سال، بازیگری در فیلم چند تار مو به کارگردانی ایرج کریمی و سینا سلیمی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی الهه گلپری بازی در فیلم چند تار مو بوده است. الهه گلپری کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1382 فیلم چند تار مو نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با ایرج کریمی همکاری داشته است. الهه گلپری توانست با بازی در فیلم چند تار مو تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر بهناز جعفری، فریبا کامران، افسانه چهره‌آزاد و نگار جواهریان بر تجارب او افزود.

در بیوگرافی الهه گلپری آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی الهه گلپری و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار الهه گلپری در منظوم سر بزنید. همه 1 اثر مهم الهه گلپری در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار الهه گلپری در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر الهه گلپری در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی الهه گلپری درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی الهه گلپری بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم چند تار مو محسوب می‌شود.

اگر در مورد بیوگرافی الهه گلپری نکات بیشتری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید تا کمکی بزرگ به همه مخاطبان و طرفداران الهه گلپری کرده باشید. مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی الهه گلپری، آثار الهه گلپری، جوایز الهه گلپری، همکاران الهه گلپری، گالری عکس الهه گلپری، قد الهه گلپری، وزن الهه گلپری، رنگ چشم الهه گلپری، وضعیت تأهل و همسر الهه گلپری، فرزندان الهه گلپری، حواشی الهه گلپری و کودکی الهه گلپری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. رضا سامعی

    سلام بدونه تشکر نیاز نیست اگر مطلب کامل ندارید یک جمله را چند بار تکرار کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *