بیماری سحر ذکریا بازیگر پاورچین چیست؟ + فیلم و جزئیات کامل

بیماری سحر ذکریا بازیگر پاورچین چیست؟ + فیلم و جزئیات کامل

بیماری سحر ذکریا بازیگر پاورچین چیست؟ + فیلم و جزئیات کامل را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیماری سحر ذکریا بازیگر پاورچین چیست؟ + فیلم و جزئیات کامل

بیماری سحر ذکریا بازیگر پاورچین چیست؟

سحر زکریا بازیگر ی که در سریال پاورچین به شهرت رسید ، با اشتراک گذاشتن ویدیویی برای هوادانش در اینستاگرام کوتاه اعلا کرد که مدت زیادیست که در بستر بیماری بوده  و به دلیل بیماری حنجره قادر نیست که فعالیتی داشته باشد او در این ویدئو میگوید در ناحیه گلو و حنجره درد شدیدی دارد با بیماری بسیار مهلکی دست و پنجه نرم میکند.

جنجالهای سحر زکریا

سحر زکریا از یک سال اخیر به دلیل نبود پیشنهاد بازیگری حسابی عصبانی بود و در این اینستاگرامش بارها ویدیویی را در انتقاد به مهران مدیری و کارگردان های سینما منتشر کرد او به مهران مدیری گفت من بازیگری بودم که در مقابلخودت در پاورچین بازی کردم چگونه میشو که من را از یاد ببری؟

زکریا با این ویدیو هایی که علیه مهران مدیری منتشر کرده بود، به صدر اخبار ایران آمده بود

سحر زکریا را به عنوان کمدینی می شناسید که در طنزهای مهران مدیری خوش درخشیده است و انصافاً که بازیگر توانمندیست. سحر زکریا متولد 1352 زاده گیلان است اما شناسنامه اش را در اراک گرفته اند.

شهرتش از کارهای طنز رشد کرد. سحر زکریا فارغ التحصیل رشته اقتصاد در دبیرستان و لیسانس تئاتر از جهاد دانشگاهی تهران است. آشپزی را خیلی دوست دارد و هر زمان که امکانش باشد آشپزی می کند.
سحر زکریا با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی «در پناه تو» وارد دنیای بازیگری شد. سپس توانایی خود را با بازی در نمایش‌ها و تله‌تأترهای مختلف آزمود.

او کار خود را با بازی در مجموعه‌ های تلویزیونی مهران مدیری مانند پاورچین و مرد دو هزار چهره ادامه داد. همچنین در مجموعه ویدیویی قهوه تلخ بازی کرده‌ است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *