برنامه امشو ازدواج ترلان پروانه و امید حاجیلی (فیلم کامل)

برنامه امشو ترلان پروانه و امید حاجیلی + جزئیات

برنامه امشو ازدواج ترلان پروانه و امید حاجیلی + جزئیات و فیلم را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

برنامه امشو و پیشنهاد ازدواج ترلان پروانه و امید حاجیلی

روز گذشته برنامه ام شو با اجرای مجید صالحی به صورت اینترنتی منتشر شد که دو مهمان این برنامه آقای امید حاجیلی و خانم ترلان پروانه بودند و گفت و گوی صمیمانه ای با یکدیگر انجام دادند

مجید صالحی از آقای امید حاجیلی پرسید که چرا ازدواج نمیکنی و این خواننده پاسخ داد به این علت که کیس مناسب برای ازدواج پیدا نکردم مجید صالحی به ترلان پروانه اشاره کرد و گفت اطرافت را خوب نگاه کن کیس ازدواج زیاد است

این صحبت او با واکنش امید حاجیلی و ترلان پروانه روبه‌رو شد که در زیر مشاهده میکنید.

لازم به ذکر است که برنامه امشو یکی از برنامه‌های جدید آقای مجید صالحی بوده که به صورت اینترنتی آن را منتشر می‌کند و هر سری مهمانهای مختلفی دارد که با آنها گفتگو میکند این برنامه جنجالی برای او حسابی دردسرساز شده به گونه‌ای که گفته می‌شود آقای مجید صالحی ممنوع‌التصویر گردیده استبرنامه امشو ترلان پروانه و امید حاجیلی خواستگاری ار ترلان پروانه (فیلم کامل)

تَرْلان پروانه (زاده ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز) هنرپیشه اهل ایران است. او در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به خاطر بازی در فیلم «آهوی پیشونی سفید» برنده «پروانه زرین» به عنوان بهترین بازیگر دختر شد. (در سال ۱۳۹۰)

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

برای اولین بار در ۳ سالگی بطور تصادفی خانمی در فرودگاه از چهره وی خوشش آمد و به مادرش پیشنهاد بازی ترلان را در یک تیزر تبلیغاتی شامپو داد و مادرش با اشتیاق قبول کرد. بعد از مدتی جذب برنامه های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک شد.

برنامه امشو امید حاجیلی

بخش دیگری از برنامه اینترنتی «امشو» که خیلی در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شد روایت امید حاجیلی از حضورش در «دورهمی» و پاسخ سانسورشده‌اش به مهران مدیری بود.

ماجرا از این قرار است که وقتی مهران مدیری به رسم همیشگی‌اش، اصرار می‌کند که حاجیلی درباره علت ازدواج نکردن خود توضیح بدهد، وی پاسخی می‌دهد که مدیری دیگر این سوال را از او نکند و می‌گوید هروقت آقای مدیری ازدواج کند، او هم ازدواج می‌کند! حاجیلی در ادامه صحبت‌هایش، گفت: «این بخش از برنامه حذف شد و آقای مدیری هم دیگر کلا بی‌خیال آن قضیه شد»!

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *