دانلود کامل برنامه مهمونی سارا بهرامی و بچه و پشه

دانلود کامل برنامه مهمونی سارا بهرامی و بچه و پشه

دانلود کامل برنامه مهمونی سارا بهرامی و بچه و پشه و دانلود برنامه مهمونی با حضور سارا بهرامی و برنامه مهمانی ایرج طهماسب با کیفیت اصلی و لینک مستقیم را در این صفحه ببینید.

خانم سارا بهرامی در قسمت بیست و دوم برنامه مهمونی حضور پیدا کرد و با عروسک های این برنامه گفتگوهای جالبی را انجام داد که دیدن ان خالی از لطف نیست خانم بهرامی بازیگر دوست داشتنی سینما و تلویزیون با حضورش در این برنامه جذابیت خاصی را به آن داده است خیلی کم دیده ایم که این بازیگر در برنامه های این چنینی حضور پیدا کند.

دانلود کامل برنامه مهمونی سارا بهرامی

  • نام : برنامه مهمونی
  • موضوع : گفتگو و طنز
  • گروه سنی : کودکان و بزرگسالان
  • کارگردان : ایرج طهماسب
  • مجری : ایرج طهماسب
  • مهمان : سارا بهرامی
  • قسمت : بیست و دوم – 22
  • دانلود با لینک مستقیم
  • انتشار : 21 مرداد 1401

دانلود کامل برنامه مهمونی سارا بهرامی و بچه و پشه

سارا بهرامی از بازیگران سرشناس و پر اوازه سینما و تلویزیون کشورمان در برنامه مهمونی حضور پیدا کرده و با عروسک های این برنامه به گپ و گفت طنز و صمیمانه پرداخت.

خانم سارا بهرامی متولد ۲۲ بهمن ۱۳۶۱ در تهران بوده و در عرصه بازیگری تئاتر و سینما تلویزیون فعالیت دارد.

دانلود همه قسمت های برنامه مهمونی

زمانی که 9 سال سن داشت با ثبت نام در کلاس تئاتر مفاهیم حضور در بازیگری را فرا گرفت اولین کار هنری او در عرصه بازیگری نمایش راهزنان بود و نخستین حضور حرفه‌ای او در تلویزیون سریال پروانه به کارگردانی جلیل سامان می‌باشد که در سال ۱۳۹۲ از شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفت.

خانم بهرامی اولین گام حرفه ای خود را در سینما در سال ۱۳۸۸ با فیلم سینمایی تهرون به کارگردانی نادر تکمیل برداشت.

در همان سال در فیلم آینه های روبرو بازی کرد فیلمی که توسط نگار آذربایجانی کارگردانی شد فیلم های یک عاشقانه ساده و من دیگو مارادونا هستم از دیگر کارهای او در سینما می باشد.

درخشش در فیلم هزارپا در سال ۱۳۹۶ به کارگردانی ابوالحسن داوودی یکی از جدیدترین کارهای او در سینما می باشد

جالب است بدانیدم که خانم سارا بهرامی برای بازی در فیلم دارکوب به کارگردانی بهروز شعیبی توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را به دست آورد .

او در این فیلم نقش یک خانم معتاد را بازی کرد ایشان همچنین برای بازی در فیلم ایتالیا ایتالیا به کارگردانی کاوه صباغ زاده نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد حضور در برنامه مهمونی برای علاقه مندان و طرفداران این بازیگر جالب توجه باشد به شما پیشنهاد می‌کنیم که این برنامه را در این صفحه دانلود و تماشا کنید.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *