دانلود کامل برنامه مهمونی شبنم مقدمی قسمت ۱۷ و حضور شبنم مقدمی در برنامه مهمونی و شوخی های بچه و پشه و روح با شبنم مقدمی

دانلود کامل برنامه مهمونی شبنم مقدمی قسمت ۱۷

دانلود کامل برنامه مهمونی شبنم مقدمی قسمت 17 و حضور شبنم مقدمی در برنامه مهمونی و شوخی های بچه و پشه و روح با شبنم مقدمی را در این صفحه ببینید.

  • نام : برنامه مهمونی
  • موضوع : گفتگو و طنز
  • گروه سنی : کودکان و بزرگسالان
  • کارگردان : ایرج طهماسب
  • مجری : ایرج طهماسب
  • مهمان : شبنم مقدمی
  • قسمت : هفدهم – 17
  • دانلود با لینک مستقیم
  • انتشار : 10 تیر 1401

دانلود کامل برنامه مهمونی شبنم مقدمی قسمت ۱۷ و حضور شبنم مقدمی در برنامه مهمونی و شوخی های بچه و پشه و روح با شبنم مقدمی

شبنم مقدمی در قسمت هفدهم برنامه مهمونی حضور پیدا کرده و با لحظات شادی را برای مخاطبان خلق کرد شوخی هایی که عروسک های پشه و بچه و روح با او کردند طنز این قسمت را افزایش دادند خانم مقدمی از بازیگران شناخته شده کشورمان بوده که فیلمها و سریالهای زیادی را بازی کرده است.

دانلود همه قسمت های برنامه مهمونی

ایرج طهماسب با گروهی از عروسک های جدید موفق شده محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم به دست اورد او نشان داده که از بهترین کارگردانها و فیلمسازان کشورمان بوده که در زمینه برنامه های عروسک سازی بسیار خوب عمل میکند.

عروسک های بچه و پشه از عروسک های محبوب این برنامه بوده که آقای طهماسب در کمتر از چند ماه آنها را در بین مردم به شخصیت های محبوب تبدیل کرد او قبلا نیز توانسته بود که عروسک های کلاه قرمزی و فامیل دور و پسرخاله را در بین مردم مطرح کند.

شبنم مقدمی، بازیگر سینما و تلویزیون، سال 1351 در تهران متولدشد. وی دارای مدرک کارشناسی ادبیات‌پارسی و دانش‌ آموخته‌ی “آموزشگاه آزاد بازیگری” امین تارخ اسـت. او از بازیگران گزیده‌کار و کم حاشیه سینما و تلویزیون ایران اسـت.

شبنم مقدمی از شروع فعالیت خود تا بـه امروز سال‌بـه‌سال پیشرفت کرده اسـت؛ بازیگر حرفه‌ای تئاتری کـه درسال‌هاي اخیر مورد توجه و ستایش منتقدین سینما قرار گرفته و همچنین رضایت مخاطبین را جلب کرده اسـت. مقدمی درسال‌هاي اخیر برنده دو جایزه سیمرغ بازیگری شده اسـت.

ساکن منطقه بسیار خوش آب و هوایی شمال کرج به نام عظیمیه در پایه کوه بوده ، دبستانش را در همانجا و در مدرسه شهید کرمی ، دوره راهنمایی را در مدرسه جمهوری اسلامی ، و دبیرستان را در دبیرستان شهید باهنر گذرانده است . رشته تحصیلی اش ، علوم تجربی بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *