بیوگرافی شبنم مقدمی بازیگر و همسرش علیرضا آرا + سن و فرزندان و عکس و قد

بیوگرافی شبنم مقدمی بازیگر و همسرش علیرضا آرا و فرزندان +عکس

شبنم مقدمی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون ایران متولد ۱۳۵۱ در تهران بوده و 51 سال سن دارد و دارای لیسانس ادبیات فارسی است و بازیگری را در کلاس های امین تارخ آغاز نموده است.

او فعالیت خود در رادیو را در سال ۷۷ با اجرای برنامه “خانه ی کاغذی” استارت زد و در سال ۱۳۷۶ بعنوان بازیگر مهمان در سریال گل‌های آفتابگردان برای اولین بار به تلویزیون آمد خانم شبنم مقدمی همسر علیرضا آرا بازیگر سینما میباشد.

در ادامه مجله شبونه به بیوگرافی شبنم مقدمی بازیگر و همسرش و سوابق و زندگی شخصی اش خواهیم پرداخت.

بیوگرافی شبنم مقدمی بازیگر و همسرش علیرضا آرا + سن و فرزندان و عکس و قد

بیوگرافی شبنم مقدمی

وی در سال ۱۳۵۱ در روز سوم، ماه فروردین چشم به جهان گشوده است.

او میگوید من در تهران به دنیا آمده ام ولی در کرج تحصیل کرده ام. فاصله تهران- کرج زیاد نیست ولی امکانات تهران، در کرج نبود. ما برای اجرای تئاتر باید از سالن کتابخانه عمومی استفاده می کردیم وهمی الان هم کرج فقط یک سالن تئاتر حرفه ای دارد. به هرحال من سال های اواخر دهه 60 و اوایل دهه 70؛ وقتی هجده-شبنم مقدمی نوزده ساله بودم، در انجمن سینمای جوان دوره تئاتر دیدم. بعد در تئاتر مشغول به کار شدم و بعد هم با کارهای نگارشی و تحقیقی جذب تلویزیون شدم. سنم واقعا خیلی کم بود اما در گروه اجتماعی تلویزیونی کار تحقیقاتی انجام دادم و بعد نوشتن را شروع کردم. چون در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک دوره داستان نویسی گذرانده بودم.

 

اولین گروه تئاتر حرفه ای که با آن کار کردم، گروه تئاتر «شایا» بود. گروهی که بچه هایش از کرمانشاه آمده بودند.شبنم مقدمی سرپرست آن گروه شهرام کرمی که الان مدیریت می کند و نویسنده اش حمیدرضا نعیمی بود که حالا دکتر حمیدرضا نعیمی شده است و درس می دهد و کارهای خیلی خوبی مثل «سقراط» را روی صحنه برده است. من هم زمان با این کارها، در مدرسه سوره، فیلمنامه نویسی هم می خواندم. در کارگاه های فیلمنامه نویسی آن مدرسه، شاگرد آقای جیرانی و آقای فریدون فرهودی بودم.

تحصیلات

تحصیلات وی مدرک تحصیلی لیسانس ادبیات می باشد و به خاطر علاقه بسیار به بازیگری دوره بازیگری را در آموزشگاه آزاد در کنار استاد امین تارخ گذرانده است.

بیوگرافی شبنم مقدمی بازیگر و همسرش علیرضا آرا + سن و فرزندان و عکس و قد

ازدواج و همسر شبنم مقدمی

شبنم مقدمی سال ۱۳۸۴ با آقای علیرضا آرا ازدواج کرده است.

علیرضا آرا یکی از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون می باشد این دو با یکدیگر در چندین فیلم و مجموعه تلویزیونی با هم همبازی بوده اند.

علیرضا آرا (زادهٔ ۱۳ دی ۱۳۵۴ در تهران) کارگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون می‌باشد. علیرضا آرا، تحصیلات خود را در رشته مهندسی عمران به پایان رسانید و دوره بازیگری را در حوزه هنری گذراند.

بیوگرافی شبنم مقدمی بازیگر و همسرش علیرضا آرا + سن و فرزندان و عکس و قد

شروع فعالیت هنری

ورود شبنم مقدمی به بازیگری در سال ۱۳۷۷ با بازی در نمایش خانه کاغذی در رادیو شروع کرد و بعد از آن در برنامه‌های بسیاری همچون، هفت شنبه، خط خطیم، کبوتری ناگهان و هفت ترانه نیز فعالیت داشته است.

شبنم مقدمی به غیر از این که در برنامه‌های رادیویی فعال بوده بازیگری را با فیلم زخمی با کارگردانی کامران قدکچیان در سال ۷۷ نیز شروع کرد.

خانم مقدمی در زمینه بازیگری و فیلمنامه نویسی و در شعر هم فعال بوده و تجربه بازی در تئاتر و فیلم سینمایی و مجموعه های زیادی را دارد.

شبنم مقدمی در مجموعه مدینه با کارگردانی سیروس مقدم که در رمضان سال ۹۳ پخش شد ایفای نقش کرد وی در این مجموعه نقش روحی همسر اول جهان و مادر بهمن را بازی می‌کرد وبا بازیگران محبوبی به نام های، پریوش نظریه، آتیلا پسیانی، مهدی سلطانی، بهزاد فراهانی، رضا رویگری، لیندا کیانی، مهرداد صدیقیان و مجید صالحی و….. نیز ایفای نقش کرده است.

عکس پاهای شبنم مقدمی بازیگر | بیوگرافی و عکس بی حجاب شبنم مقدمی بازیگر

بازی در هیولا

شبنم مقدمی در مجموعه طنز هیولا با کارگردانی مهران مدیری که در سال ۹۸ در شبکه خانگی روی آنتن رفت نیز بازی کرده موضوع این مجموعه در طنز سیاسی نیز ساخته شده و خانم مقدمی در این سریال نقش شهره همسر هوشنگ شرافت را نیز بر عهده داشت در این مجموعه بازیگرانی همچون، مهران مدیری، سیما تیرانداز، فرهاد اصلانی، گوهر خیراندیش و نیما شعبان نژاد نیز حضور دارند.

بیوگرافی و عکس پاهای شبنم مقدمی بازیگر | بیوگرافی و عکس بی حجاب شبنم مقدمی بازیگر

شبنم مقدمی در فیلم خجال نکش

وی در فیلم تلویزیونی خجالت نکش با کارگردانی رضا مقصودی که در سال ۹۶ ساخته شده است.
شبنم مقدمی در این فیلم طنز آمیز نقش همسر احمد مهرانفر را برعهده دارد که در سن میانسالی و داشتن فرزندان بزرگ صاحب فرزند دیگری می شود.

در این فیلم طنز با بازی بازیگرانی همچون سام درخشانی، لیندا کیانی، سمیرا‌حسینی، الناز حبیبی، کاوه آهنگر، علیرضا رئیسی و علی صالحی در فیلم خجالت نکش ایفای نقش کرده‌اند.

بیوگرافی و عکس بدون حجاب شبنم مقدمی بازیگر

شبنم مقدمی در مجموعه تاریخی عقیق با ساخته بهرنگ توفیقی در سال ۹۶ که در روزهای محرم پخش شد و این مجموعه موضوع داستان آن در سال ۱۳۰۸ می‌گذشت. که آقای علیرضا آرا همسر شبنم مقدمی نقش اصلی این مجموعه را بازی می‌کرد و بازیگرانی همچون شبنم مقدمی، بهزاد فراهانی، نسیم ادبی، هدایت هاشمی و داریوش سلیمی نیز همبازی بوده است و ایفای نقش کرده‌است.

درخشش شبنم مقدمی در زهرمار

خانم مقدمی در فیلم زهرمار که ساخته جواد رضویان در سال ۹۸ بوده وی در نقش لیلا بازی کرده است او در این فیلم با بازیگرانی همچون سیامک انصاری، برزو ارجمند، شقایق فراهانی، سیامک صفری، نسیم ادبی، حسین محب اهری، رضا رویگری نیز همبازی بوده است.

بیوگرافی و عکس بدون حجاب شبنم مقدمی بازیگر

عکس های شبنم مقدمی

یکی از مهمترین و مشهورترین فیلم های خانم مقدمی فیلم شبی که ماه کامل شد که با کارگردانی نرگس آبیار و با بازی بازیگران به نام های الناز شاکردوست، هوتن شکیبا و پدرام شریفی و…. نیز ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی و عکس بدون حجاب شبنم مقدمی بازیگر و همسرش علیرضا آرا + سن و فرزندان و عکس و قد

موضوع این فیلم داستان تلخ و واقعی فائزه منصوری و همسرش عبدالحمید ریگی میباشد.
مجموعه طنز دوپینگ با کارگردانی رضا مقصودی که در سال ۱۳۹۹ روی آنتن رفت خانم مقدمی در این مجموعه با هنرمندانی همچون توران آندیا و ارنیکا که نقش همسر دوم فریدون را بازی می کند.

در این مجموعه بازیگرانی از جمله، هادی حجازی فر، الناز‌حبیبی، نیما شعبان نژاد، علیرضا آرا، محمد بحرانی، مینا جعفرزاده و زهره صفوی نیزمیتوان اشاره کرد.

تعدادی از سریالهای شبنم مقدمی:

سریال چرخ و فلک ، سریال بی گناه ، شبکه مخفی زنان ، خاتون ، سقوط ، شرق بهشت

بیوگرافی و عکس بدون حجاب شبنم مقدمی بازیگر

معلمی به نام تارخ

شبنم مقدمی میگوید آموزشگاه آقای تارخ به طور تخصصی برای بازیگری سینماست. من بازیگر حرفه‌ای تئاتر بودم که به آموزشگاه ایشان رفتم. می‌خواستم لنز و رفتار مقابل دوربین را بشناسم. البته قبلا همه اینها را کار کرده بودم؛ ولی احساس کردم باید بیشتر یاد بگیرم. کلاس‌های ایشان در دوره‌های مختلف، خروجی خوبی داشتند. من در دوره دوم در کلاس‌های ایشان شرکت کردم و می‌دانم که در دوره اول خروجی درخشانی داشتند. آقای رضایی، خانم کرامتی، خانم بادران و. . . برای یک کلاس ۲۰ نفره چنین خروجی‌ای عالی است.

بیوگرافی و عکس بدون حجاب شبنم مقدمی بازیگر و همسرش علیرضا آرا + سن و فرزندان و عکس و قد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. کاظم امامقلی زاده

    بازیگری بسیار خوب و استاد واقعا فیلمهایی که بازی کرده عالی کار کرده مخصوصا در فیلم سینمایی خجالت نکش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *