بهاره رهنما در زورخانه در حال میل زدن همه را شگفت زده کرد +عکس

فیلم بهاره رهنما در زورخانه در حال ورزش باستانی میل زدن زورخانه ای +عکس

بهاره رهنما در زورخانه همه را شگفت زده کرد با عکس و واکنش ها به تیپ بهاره رهنما در زورخانه را در این صفحه ببینید.

بهاره رهنما در زورخانه

بهاره رهنما که سعی دارد در ورزش فعالیت داشته باشد به سراغ ورزش زورخانه ای رفته است و شروع به میل زدن کرده است که در نوع خود جالب است.

بهاره رهنما در زورخانه در حال میل زدن همه را شگفت زده کرد +عکس

جالب است بدانید که میل زدن باعث تقویت سرشانه ها و عضلات زیر بغل و سینه ها میشود که بسیار حرکت مفیدی در ورزش است .

بهاره رهنما که رژیم لاغر سنگی گرفته است و این را در ظاهرش میتوان دید گویا تصمیم گرفته به سراغ ورزش باستانی برود.

این بازیگر که گفته میشود از همسر دومش نیز جدا شده است به سراغ ورزش رفته و تصاویری از فعالیت ورزشی خود در صفحه اینستاگرامش به اشتراک میگذارد. این بازیگر را میتوان از جهره جنجالی فضای مجازی هم دانست چرا که همیشه سوژه ای برای تیتر اول شدن رسانه ها دارد از اظهار نظر جنجالی تا کارهای خاصش همیشه مورد توجه قرار گرفته است.

همسر سابق او پیمان قاسمخانی نویسنده و کارگردان بود که از هم جدا شدند و در یک ازدواج جنجالی با امیرخسرو عباسی یک از تاجران ثروتمند وارد زندگی زناشویی شد که در نهایت گفته میشود از او نیز جدا شده است هرچند که به صورت رسمی این خبر توسط این بازیگر تایید نشده استم.

ورزش زورخانه‌ای، ورزش باستانی یا ورزش پهلوانی، نام مجموعه حرکات ورزشی است که از گذشته در محلی به نام زورخانه و با ضرب مرشد انجام می‌شده است. مورخان معتقدند که در ۷۰۰ سال پیش، «پوریای‌ولی» از اهالی خوارزم، زورخانه‌ها را به شکل امروزی درآورده است؛ اما با توجه به رفتار و منش اسطوره‌های تاریخی ایران، زورخانه در ایران تاریخی بسیار کهن‌تر دارد و نام‌های بزرگی همچون «غلامرضا تختی» را می‌توان در آن دید. فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای ایران با همکاری سازمان میراث فرهنگی در تاریخ بیست‌وپنجم آبان ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم نوامبر ۲۰۱۰ ورزش باستانی و زورخانه‌ای و آئین‌های پهلوانی را در فهرست میراث معنوی یونسکو به نام ایران به ثبت جهانی رساند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *