بهنام کاوه یک"زباله گرد" را بازیگر کرد بازی این زباله گرد را ببینید

بهنام کاوه یک “زباله گرد” را بازیگر کرد بازی این زباله گرد را ببینید همه شوکه شدند

بهنام کاوه این “زباله گرد” را بازیگر کرد استعداد این زباله گرد در نماش لیلی و مجنون یکی از اجراهای چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر حواشی جالبی داشت.

بهنام کاوه یک"زباله گرد" را بازیگر کرد بازی این زباله گرد را ببینید

در یکی از اجراها به نام لیلی و مجنون یک زباله گرد به عنوان بازیگر نقش جالبی را برعهده داشت که به خوبی توانست نقش را بازی کند.

بهنام کاوه این “زباله گرد” را بازیگر کرد

بهنام کاوه کارگردان تئاتر برای یکی از نمایش هایش از یک زباله گرد استفاده کرد او درباره یکی از بازیگران می گوید ایشان زباله گردی بوده که من تصمیم گرفتم از او به عنوان یک بازیگر در نمایش هم استفاده کنم.

بهنام کاوه یک"زباله گرد" را بازیگر کرد بازی این زباله گرد را ببینید

نام این پسر جوان رسول بود که ابتدا خجالت میکشید ولی وقتی که با او کار کردم نشان داد که استعداد بسیاری در بازیگری دارد و با ایفای نقش خود باعث شد که برخی از تماشاگران گریه کنند.

رسول اشک همه را دراورد

رسول که باز گلویش را گرفته بود زندگی‌اش را برای تماشاگران توضیح داد و سپس قصد رفتن داشت با دور شدن رسول همه تماشاگران از من خواستند که به سراغ او بروم و من در نهایت برای اینکه بتوانم مبلغی را برای این زباله گرد جمع آوری کنم کلاهم را از سرم برداشتم و به سمت تماشاگران گرفتم و از آنها درخواست کردم که در حد وسع خود برای او پول اهدا کند و در نهایت مبلغ یک میلیون تومان جمع شد و به او اهدا کردند.

بهنام کاوه یک"زباله گرد" را بازیگر کرد بازی این زباله گرد را ببینید

دیروز حین نمایش خیابانی «لیلی و مجنون» در پهنه رودکی که درباره زباله‌گردی و فقر بود، بهنام کاوه که بازیگر و کارگردان نمایش است متوجه حضور یک زباله‌گرد می‌شود.

همچنین ببینید:

کاوه می‌خواهد که این زباله‌‍‌گرد بیاید و از داستان زندگی‌اش بگوید. او که نامش رسول بود اول خجالت می‌کشید ولی بالاخره می‌آید وسط و با داستان زندگی‌اش چشمان تماشاچیان را اشک‌بار می‌کند.

بهنام کاوه یک"زباله گرد" را بازیگر کرد بازی این زباله گرد را ببینید بهنام کاوه یک"زباله گرد" را بازیگر کرد بازی این زباله گرد را ببینید

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *