بیماری احسان علیخانی چیست؟ جواب وحشتناک آزمایش علیخانی

بیماری احسان علیخانی چیست؟ جواب آزمایش او لو رفت

انتشار امروز 01 فروردین 1401 * بیماری احسان علیخانی چیست؟ جواب وحشتناک آزمایش علیخانی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیماری احسان علیخانی چیست؟ جواب وحشتناک آزمایش علیخانی

بیماری احسان علیخانی چیست؟

احسان علیخانی مجری عصر جدید که این شبها از تلویزیون پخش میشود مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است او در این برنامه اشاره ای به بیماری خود کرد و هوادارانش نگران شدند که علیخانی چه بیماری دارد!

احسان علیخانی به دلیل مشکل کیلوی و کبدی دچار کسالتی است که به همین دلیل پزشکان به او گفته اند باید ورزش کند و اقدام به کاهش وزن کند.

گفتنیست احسان علیخانی تهیه کنندگی و مجری تلویزیون که در چند سال اخیر حسابی فعال بوده است جدیدترین کار هنری برنامه می باشد که این روزها از طریق شبکه نمایش خانگی عرضه می گردد برنامه عصر جدید را بر روی آنتن شبکه سوم سیما بود برده که یکی از برنامه های پرمخاطب تلویزیون به شمار می آید.

در تیر ماه سال ۱۳۹۴ شایعات و البته گمانه‌زنی‌هایی راجع به دستمزد پرداختی به احسان علیخانی مطرح شد که خبر می‌داد او مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان را برای مجری‌گری یک‌ماهه ویژه برنامه ماه عسل طلب کرده‌است. علاوه بر این، مبلغی بالغ بر دویست میلیون تومان را برای حق «تهیه کنندگی» دریافت کرده‌است.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *