بینی نیوشا ضیغمی سوژه شد (عکس)

بینی نیوشا ضیغمی سوژه شد (عکس)

بینی نیوشا ضیغمی سوژه شد (عکس) و جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بینی نیوشا ضیغمی سوژه شد

بازیگر مظرح کشورمان در اینستاگرام خود با انتشار ویدئویی اعلام کرد که بینی اش را برای دومین بار عمل کرده است و همین باعث شد که بسیاری از رسانه های تیتر های جنجالی را علیه او بزنند.

بینی نیوشا ضیغمی سوژه شد (عکس)

خانم ضیغمی سپس توضیح داد که به دلیل اینکه در عمل قبلی اش دچار مشکل در تنفس شده مجبور شده دوباره بینی اش را عمل کند.

با توجه به اینکه همسر شیلا خداداد دماغ خانم ضیغی را عمل کرده بود بسیاری از کاربران اینستاگرام به یج شیلا خداداد مراجعه کردند و از همسر او انتقاد کردند که چرا بینی خانم ضیغمی را بد عمل کرده است.

نیوشا ضیغمی فارغ التحصیل رشته روانشناسی و متولد ۱۸ تیر سال ۱۳۵۹ می باشد. در دوره بازیگری کانون سینما گران جوان با سریال «در چشم باد»مسعو جعفری جوازانی در سال ۱۳۸۲ کار حرفه ای را آغاز کرد.

نیوشا ضیغمی فرزند محسن ضیغمی و فهیمه رستم پور است.

خواهر نیوشا ضیغمی روشا ضیغمی متولد ۲۹ دی ماه ۱۳۶۹ از بازیگران سینما می باشد. روشا ضیغمی دانشجوی رشته مترجمی زبان انگلیسی و کار هنری را با گرافیک آغاز کرده است. اولین تجربهٔ وی در عرصه بازیگری بازی در فیلم کوتاه چهار به کارگردانی پیمان عباسی است و همچنین او در فیلمی به نام چهارسو با خواهرش همبازی شد.

او درباره نحوه بازیگر شدنش میگوید وقتی می خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولا کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر! وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *