بیوگرافی آریا جوکار بازیگر نقش سپهر در سریال ملکاوان

بیوگرافی آریا جوکار بازیگر نقش سپهر در سریال ملکاوان ❤️ +اینستاگرام

بیوگرافی آریا جوکار بازیگر نقش سپهر در سریال ملکاوان +اینستاگرام این بازیگر را به همراه سوابق هنری در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی آریا جوکار

بازیگر خردسال باستعداد کشورمان که در سریال و فیلم های متعددی به ایفای نقش پرداخته است و در حال حاضر در سریال ملکاوان به ایفای نقش میپردازد که مورد توجه مخاطبان تلویزیونی قرار گرفته است

بیوگرافی آریا جوکار بازیگر نقش سپهر در سریال ملکاوان

او متولد 25 آذر 1390 در شهر شیراز میباشد و کلاس دوم ابتدایی است

آریا جوکار با سن کم خیلی زود موفق شده در بازیگری بدرخشد و خانواده اش به سرعت به استعداد بازیگری او پی برده و زمینه های لازم را برای موفقیت او در دنیا هنر فراهم نموده اند.

خانواده

پدرو مادر این پسربچه هنرمند در زمینه هنری فعالیتی ندارند .

 شروع بازیگری آریا جوکار

این هنرمند خردسال در سن 5 سالگی وارد دنیا بازیگری حرفه ای شده است و از به همراه خانواده از شیراز به تهران مهاجرت نموده است

بیوگرافی آریا جوکار بازیگر نقش سپهر در سریال ملکاوان

او برای کسب مهارت های حرفه ای بازیگری به کلاس های داریوش موحد رفته است و بعد از سپری کردن کلاس های هنرپیشگی در چند فیلم کوتاه و تیزر تبلیغاتی حضور یافته است.

او درباره حضورش فبل از سریال ملکاوان میگوید من در اموزشگاه بازیگری هنرو سینما شرکت کردم و دوره مقدماتی، میانی و تکمیلی رو گذراندم و در این مدت در چند فیلم کوتاه بازی کردم و در چند کلیپ با گروه هنری خورشید تهران با خانم الهام قهره خانی و اقای مهرتاش مهدوی همکاری داشتم و همچنین چند اپیزود در سریال شب نامه به کارگردانی اقای امیرعباس مجذوبی ایفای نقش کردم.

بیوگرافی آریا جوکار بازیگر نقش سپهر در سریال ملکاوان + مادرش

درخشش در سریال ملکاوان در نقش سپهر

آریا جوکار مهمترین تجربه بازیگری خود را در سریال ملکاوان کسب نموده است و این مجموعه را میتوان مهمترین تجربه هنری او دانست.

سریال ملکاوان دومین اثر اختصاصی شبکه آی فیلم است که در دی ماه سال 1398 از شبکه تلویزیونی آی فیلم روی آنتن می رود. شبکه آی فیلم قبل از این کار فقط یک سریال ساخته بود که یادآوری نام داشت. در این مجموعه بازیگران معروف بسیاری ایفای نقش کرده اند و داستان بسیار جذاب با ملودرام جنایی دارد.

بیوگرافی آریا جوکار بازیگر نقش سپهر در سریال ملکاوان و خواهرش

نازنین فراهانی، بهناز نادری، رضا مولایی، داریوش فرهنگ، امین زندگانی، فرید قبادی، فریبا متخصص، پانته آ سیروس، پرویز فلاحی پور، آسو پاشاپور، کمند امیرسلیمانی، سعید امیرسلیمانی، علی سلیمانی، هادی نوری، سمیه تاجیک، حسن اسدی، افسانه ناصری، غزال نظر، حمید شریف زاده، معصومه آقاجانی، سیامک قاسمی، بهار قاسمی، صفا آقاجانی، ریحانه رضی، بهزاد داوری، میثاق زارع و آریا جوکار در لیست بازیگران سریال ملکاوان قرار گرفته اند.

 پیج اینستاگرام آریا جوکار

آی دی اینستاگرام آریا جوکار aryajokarr می باشد.

بیوگرافی آریا جوکار بازیگر نقش سپهر در سریال ملکاوان بیوگرافی آریا جوکار بازیگر نقش سپهر در سریال ملکاوان

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *