بیوگرافی افسانه شجریان

بیوگرافی افسانه شجریان و همسرش +اینستاگرام

بیوگرافی افسانه شجریان دختر استاد محمدرضا و همسرش پرویز مشکاتیان +اینستاگرام و سوابق هنری او را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی افسانه شجریان

ایشان دختر بزرگ استاد شجریان میباشد و متولد 18 اردیبهشت 1344 در تهران است وی دارای دو خواهر به نامهای مژگان وو فرزانه بوده و دو برادر به نام های همایون و رایان دارد.

این خانم هنرمند حاضل ازدواج استاد شجریان با فرخنده گل افشان میباشد .

بیوگرافی افسانه شجریان

همسر پرویز مشکاتیان

مژگان شجریان همسر سابق مرحوم پرویز مشکاتیان یکی از اساتدید موسیقی ایران بود انها بعد از چند سال از یکدیگر جدا شدند و اقای مشکاتیان در سال 1388 فوت کرد.

پرویز مشکاتیان متولد 24 اردیبهشت 1334 در نیشابور و درگذشته 30 شهریور 1388 در تهران آهنگساز ، موسیقی دان ، استاد دانشگاه ، پژوهشگر و نوازنده سنتور اهل ایران بود. او به نواختن سه تار نیز آشنایی داشت.

بیوگرافی افسانه شجریان

حاصل ازدواج انها دو فرزند به نامهای اوا و آیین میباشد.

پسرش آیین متولد 1370 در تهران است. فراگیری موسیقی را با ساز تنبک از سال 1379 نزد پدرش آغاز کرد و سپس نزد اساتید جمشید محبی ، بهزاد میرزایی و نوید افقه ادامه داد ، همچنین فراگیری سنتور را نیز نزد پدرش آغاز نمود. او در آلبوم “تمنا” که مربوط به دو نوازی سنتور و تمبک است با پدرش همکاری داشته اند و همچنین در کنسرت های زیادی به همراه همایون شجریان شرکت داشته اند.

دخترش آوا متولد مهر ماه 1364 در تهران است ، هنرمند فعال در عرصه موسیقی سنتی است.

بیوگرافی افسانه شجریان

افسانه شجریان پرستاری پدر

ایشان سالهایی که پدرش درگیری بیماری بود پرستاری وی را کرد.

همچنین ببینید: بیوگرافی مژگان شجریان و همسرش

به ازای هر بیمار مبتلا به ‎سرطان حداقل یک نفر زندگی خود را فراموش می‌کند، به او ‎همپا می‌گویند. بی شک ‎افسانه شجریان دختر محمد رضا ‎شجریان و همسر زنده یاد پرویز مشکاتیان نقش بزرگی در روزهای سخت بیماری استاد داشت و مثل همیشه مهجورترین و ناپیداترین است

بیوگرافی افسانه شجریان

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *