بیوگرافی الهام حمیدی بازیگر و همسر اول و دوم علیرضا صادقی +عکس

الهام حمیدی بازیگر زن معروف ایرانی متولد 8 آذر 56 در تهران متولد شد الهام حمیدی فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری از دانشگاه آزاد رودهن میباشد الهام حمیدی دوبار ازدواج کرده است سالهای دور و زمانی 18 سال داشته ازدواج ناموفق داشته است و در سال 1397 با علیرضا صادقی ازدواج کرد و صاحب یک فرزند پسر به نام الوین شد.

بیوگرافی الهام حمیدی و همسرش + ازدواج مجدد و علت طلاق و عکس همسر دوم و عکس های ازدواج و اینستاگرام و عکس هاب قدیمی از چهره وی و سن و محل تولد و خانواده و پدر بازیگر را در مجله شبونه مشاهده کنید.

الهام حمیدی را همیشه با نقش های تاریخی و مذهبی میشناسیم او تا به حال نقش همسر یوسف پیامبر، حضرت سلیمان ، همسر کیان در مختارنامه ، همسر شهریار (شاعر) و همسر شهید بابایی در شوق پرواز بازی کرده است که از کاراکترهای مهم فیلمم ها و سریالهای ژانر تاریخی ایرانی بوده است.

 

بیوگرافی الهام حمیدی و همسرش

بازیگر ایرانی در ۸ آذر ۱۳۵۶ در تهران بوده و در رشته حسابداری تحصیل کرده و دارای مدرک تحصیلی لیسانس می باشد.

عکس های بی حجاب الهام حمیدی

سوابق و شروع بازیگری

بازیگری را از سال ۸۴ شروع کرده و شاخص ترین نقشی که ایفا کرده در نقش همسر شهید بابایی با بازی شهاب حسینی در سریال شوق پرواز و زیر تیغ بوده است‌.
دوره های آزاد بازیگری را در موسسه آزاد بازیگری گذرانده و اولین فیلمی که در عرصه سینما بازی کرد خیلی دور خیلی نزدیک در سال ۸۴ می باشد.
وی سپس در سریال های چون زیر تیغ و آخرین دعوت ،مسافری از هند، در سریال یوسف پیامبر در نقش همسر یوزارسیف به ایفای نقش پرداخته‌است.

بیوگرافی الهام حمیدی + ازدواج مجدد و علت طلاق و عکس همسر اول

عکس مدلینگ الهام حمیدی

چهره و میمیک صورت وی باعث شده تا همیشه نقش زنان و همسران مظلوم و آرام را بازی کند و در نقش های مثبت ظاهر شود.
در برنامه دورهمی مهران مدیری با اشاره به آرامش و چهره مظلوم وی گفت که چرا اینقدر مظلوم هستید؟
اما ایشان در جواب گفتند که شما اون روی مرا ندیدید که بسیار لج باز هستم‌.
در بیوگرافی الهام حمیدی می‌خوانیم که وی در کارنامه هنری و بازیگری خود چندین جایزه از جشن سینما و جشنواره فیلم فجر و خانه سینما را برای ایفای نقش در سریال ها و فیلم ها دریافت کرده است

بیوگرافی الهام حمیدی

آثار شاخص فیلم‌ سینمایی

تخته گاز در سال ۸۷
ثبت با سند برابر است ۹۴
دو دوست ۹۴
گهواره‌ای برای مادر ۹۱
راه بهشت ۹۰
اخلاقتو خوب کن ۸۹
ما همه گناهکاریم ۸۹
سه درجه تب ۸۸
ملک سلیمان ۸۷
محیا ۸۶
بچه‌های ابدی ۸۵
سرگیجه ۸۵
شهر آشوب و …..بیوگرافی الهام حمیدی

طراح لباس و مدلینگ

بازیگر زن علاوه بر بازیگری در عرصه سینما تئاتر و تلویزیون به عنوان مدل تبلیغاتی و مدلینگ نیز فعالیت می‌کند.
یک مزون طراحی لباس نیز داشت که در تولید و زمینه طراحی و مدل لباس کار می کرد؛ اما با فراز و نشیب زیادی در کار تجارت و کسب و کار مواجه شده و در این حرفه با شکست زیادی روبرو شده و ضرر و زیان مالی بسیاری را متحمل شد.

بیوگرافی الهام حمیدی + ازدواج مجدد و علت طلاق و عکس همسر دوم

مدل لباس عروسی الهام حمیدی

پدرش از بازیگران قدیمی تئاتر جوانی بوده و همچنین عموی بی‌نظم گویندگان قدیمی رادیو که چندین سال در عرصه گویندگی و اجرای برنامه کار میکرد.
همین باعث شد این خانم بازیگر نیز از کودکی به عرصه هنر و سینما علاقه‌مند شود.

ازدواج اول همسرش

در بیوگرافی الهام حمیدی آمده که سابق بر این در یکی از مصاحبه ها اعلام کرد که در سن پایه و در بیست سالگی قبل ازدواج کرده که منجر به طلاق شده است .

اما در برنامه دورهمی که با مهران مدیری صحبت میکرد اعلام کرد که اصلا ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

فیلم واکنش الهام حمیدی به ازدواج اولش

ازدواج مجدد با علیرضا صادقی

هنرمند زیبا و خوش چهره در بهمن ماه ۹۷ گالری زندگی مشترک شده و با عکسی خبر ازدواج ش را رسانه ای کرد و گفت که با علیرضا صادقی ازدواج کرده است.

بیوگرافی الهام حمیدی بازیگر و همسرش علیرضا صادقی +نحوه آشنایی

پیش از این عکس های لو رفته در رستوران و در هنگام خرید از این بازیگر و همسرش در رسانه ها منتشر شده بود ، اما این بار در مراسم نوزدهمین جشن حافظ در تیرماه ۹۸ عکسی از وی و از همسرش علیرضا صادقی در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده است.

همچنین ببینید:

علیرضا صادقی همسر الهام حمیدی کیست؟ بیوگرافی عليرضا صادقي شوهر الهام حميديبیوگرافی علیرضا صادقی همسر الهام حمیدی

عمل زیبایی و بینی

بیوگرافی الهام حمیدی ،این بازیگر تاکنون عمل زیبایی نداشته و بسیار مخالف عمل های جراحی و زیبایی می باشد همیشه در مصاحبه ها می گوید که چهره‌ام سرمایه من است و دوست دارم به طور طبیعی زیبا و جذاب به نظر بیایم.

آثار شاخص سریال ها

روزهای بی قراری ۹۵
همه چیز آنجاست ۹۳
راز پنهان ۹۱
موج و صخره ۸۹
مختار نامه ۸۱
تبریز در مه ۸۹
شهریار ۸۵
سقوط آزاد

مادر شدن الهام حمیدی

ماجرای ازدواج الهام حمیدی حسابی خبر ساز شده بود . تا اینکه عکس هایی از دوران حاملگی الهام حمیدی توجه ها را به خود جلب کرد .

فرزند اول الهام حمیدی به نام الوین در 14 خرداد 1399 به دنیا امده اسست و فرزند دوم او که یک دختر است در روز 22 مهر 1400متولد شده است

عکس های بی حجاب الهام حمیدی + ازدواج مجدد و علت طلاق و عکس همسر دوم

در همین آغاز می خواستیم بدانیم شما چطور شد که وارد فضای بازیگری شدید؟

من ورودم به عرصه بازیگری صرفا به خاطر علاقه بود. در رشته حسابداری درس خواندم اما به بازیگری بیشتر علاقه داشتم و همین دلیلی شد تا از طریق کلاس های آزاد بازیگری وارد شوم. از کلاس اول دبستان تئاتر کار می کردم و اولین جایزه ام را در هفت سالگی در سطح منطقه گرفتم. من در نوجوانی و جوانی مخاطب جدی فیلم و سینما بودم

و فیلم های هندی را می دیدم. تمام بازگیرانش را به اسم می شناختم و سینمای بالیوود را دنبال می کردم. کلاس آزاد بازیگری رفتم که بیشتر استادانش تئاتری بودند و نخستین کاری که انجام دادم، سریال «معجزه ازدواج» به کارگردانی آقای علیرضا خمسه برای نوروز بود.

بیوگرافی الهام حمیدی بازیگر و همسرش علیرضا صادقی +ماجرای آشنایی

شما از سینما وارد تلویزیون شدید یا برعکس؟

سه چهار سال بود کار می کردم اما شناخته شده نبودم و همچنان تجربه می کردم.در چند کار سینمایی نقش کوتاه بازی کرده بودم از جمله «تیک» برای آقای اسماعیل فلاح پور که در آن با ابوالفضل پورعرب همبازی بودم. کاری که با آن شناخته شدم، سریال «مسافری از هند» بود و بعد از آن نوبت به «خیلی دور، خیلی نزدیک» رسید.

فیلم آقای میرکریمی یک نقطه شروع خوب بود برای شما که در جشنواره فیلم فجر و جشن خانه سینما دیده و تحسین شد. این تجربه چطور اتفاق افتاد و بعد از آن چه شد؟

یادم هست آقای میرکریمی آگهی کرده بود در روزنامه برای پیداکردن کسی که پرستاری بداند یا دانشجوی پزشکی باشد و مسلط به گویش مشهدی. با اینکه قبلا در سینما و تلویزیون بازی کرده بودم، رفتم و تست دادم. البته نظر ایشان بیشتر این بود که نمی خواستند بازیگر آن نقش چهره باشد و دنبال یک بازیگر بومی می گشتند.

بیوگرافی الهام حمیدی + ازدواج مجدد و علت طلاق و عکس همسر دوم

فیلم دو شخصیت اصلی و تاثیرگذار داشت؛ دکتر جوان خراسانی و پزشکی که آقای مسعود رایگان نقش آن را بازی کرد. قهرمان داستان با ماجراهایی برخورد می کرد که کم کم به خودشناسی و خداشناسی می رسید و دختر جوان حکم یک فرشته را برای دکتر داشت. خود آقای میرکریمی تحلیلش این بود که خدا فرشته ای سر راهش قرار می دهد تا به یکسری چیزها برسد.

بیوگرافی الهام حمیدی بازیگر و همسرش علیرضا صادقی +ماجرای آشنایی

درباره این موضوع با کارگردان بحث می کردید؟

بله. من رفتم وتست دادم و خودم خیلی امید نداشتم. آن موقع «مسافری از هند» پخش شده بود و همه من را به نام «پروانا» می شناختند. هر جا می رفتم، پروانه پروانه از دهان مردم نمی افتاد. روی این حساب با ناامیدی تمام تست دادم و همان جا دیدم آقای میرکریمی گویش برایش خیلی مهم است.

بیوگرافی الهام حمیدی بازیگر و همسرش علیرضا صادقی +ماجرای آشنایی

آشنایی با میرکریمی

الهام حمیدی میگوید یادم هست آقای میرکریمی آگهی کرده بود در روزنامه برای پیداکردن کسی که پرستاری بداند یا دانشجوی پزشکی باشد و مسلط به گویش مشهدی. با اینکه قبلا در سینما و تلویزیون بازی کرده بودم، رفتم و تست دادم. البته نظر ایشان بیشتر این بود که نمی خواستند بازیگر آن نقش چهره باشد و دنبال یک بازیگر بومی می گشتند. فیلم دو شخصیت اصلی و تاثیرگذار داشت؛ دکتر جوان خراسانی و پزشکی که آقای مسعود رایگان نقش آن را بازی کرد. قهرمان داستان با ماجراهایی برخورد می کرد که کم کم به خودشناسی و خداشناسی می رسید و دختر جوان حکم یک فرشته را برای دکتر داشت. خود آقای میرکریمی تحلیلش این بود که خدا فرشته ای سر راهش قرار می دهد تا به یکسری چیزها برسد.

من متولد تهرانم و هدفم این بود که فقط من را هم ببینند. دیدند و گفتند برای نقش دختر خیلی زود، خیلی نزدیک خیلی شیک هستم. درواقع ایشان یک دختر خیلی روستایی می خواست و من هم چون نمی دانستم داستان چیست تیپ زده و رفته بودم. در دفتر باز بود و گروه گروه دخترها می آمدند برای تست. خلاصه گذشت و چند وقت بعد، یکی دو هفته بعد شاید مدیر تولید پروژه زنگ زد و گفت که آقای میرکریمی خواسته من بروم دفتر با هم حرف بزنیم. خیلی خوشحال شدم و خدا را شکر کردم. وقتی رفتم، گفتند باید تست بزنیم روی صورت ببینیم گریم جواب می دهد برای بومی و رسوتایی بودن یا نه. بعد آقای میرکریمی به من گفت ببینم می توانی کاری بکنی نقش پروانه از ذهن مردم پاک شود؟ می گفت فیلم من دو تا نقش بیشتر ندارد و نمی خواهم وقتی مردم می روند سینما، یاد شخصیت پروانه بیفتند. اگر می توانی این قول را به من بدهی، قرارداد ببندیم؟ گویش را هم باید هر روز کار کنی. به هر حال، من با ترس و دلهره خیلی زیاد قرارداد بستم و با خودم می گفتم خدایا. کمک کن این اتفاق رقم بخورد و واقعا هم همین طور شد. خیلی از کسانی که فیلم را دیدند در همان اکران جشنواره، فکر کرده بودند من بازیگر بومی ام. بعد از اینکه قرارداد بستم، خواب و خوراک نداشتم؛ شبانه روز زندگی می کردم با نقش و در خواب با لهجه خراسانی حرف می زدم. از من ته لهجه خواسته بودند نه لهجه غلیظ. به هر حال، دختر تحصیلکرده بود درس خوانده، دکتر شده و برگشته بود روستای خودش و به همین دلیل می بایست گویش او با تک فارس پیزن و پیرمرد روستایی فرق می کرد فقط یک ته لهجه می خواست که بدانیم برای آنجاست. می دانید که لهجه کامل داشته خیلی راحت تر است تا ته لهجه

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا