بیوگرافی الکس رودریگز

بیوگرافی الکس رودریگز و جنیفر لوپز + جدایی جنیفر لوپز و الکس رودیگرز

بیوگرافی الکس رودریگز و جنیفر لوپز + ازدواج جنیفر لوپز و الکس رودیگرز و عکس های شخصی و اینستاگرام و همه ازدواج های جی لو و الکس را در مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی الکس رودریگز

بیوگرافی الکس رودریگز

با نام کامل الکساندر امانوئل رودریگز (Alex Rodriguez) بازیکن بیسبال در ۲۷ ژوئیه ۱۹۷۵ در نیویورک متولد شده و پدرش و مادرش هر دو اهل جمهوری دومینیکن بودند. وی عضو تیم بیسبال نیویورک ینکیز بوده و ۴۳ ساله است .
دو برادر ناتنی به نام های ویکتور و جو و یک خواهر ناتنی به نام سوزی دارد.

بیوگرافی الکس رودریگز

عکس های الکس رودیگرز ورزشکار آمریکایی

از بزرگترین بازیکنان بیس‌بال آمریکا است که ۲۲ فصل در لیگ برتر بیسبال آمریکا و در تیم های سیاتل ماینرز، تگزاس رنجرز و نیویورک یانکیز بازی کرده است.
وی در کار خیر نیز ید طولایی دارد و در سال ۲۰۰۳، برای بازسازی استادیوم بیسبال به دانشگاه میامی کمک کرده و اکنون عضو هیئت امنا دانشگاه میامی می باشد. بیوگرافی الکس رودریگز

بیوگرافی الکس رودریگز

ازدواج و همسر اول الکس

این ورزشکار آمریکایی در سال ۲۰۰۲ با سینتیا اسکورتیس ازدواج کرده و دارای ۲ فرزند به نام های ناتاشا االکساندر متولد ۱۸ نوامبر ۲۰۰۴ و الا الکساندر متولد ۲۱ آوریل ۲۰۰۸ می باشد
آنها بعد از شش سال از هم جدا شدند. بیوگرافی الکس رودریگز

رودریگرز بعد از جدایی همسر اولش با کامرون دیاز و کیت هادسون وارد رابطه عاشقانه شد.
از سال ۲۰۱۷ نیز با جنیفر لوپز آشنا شده است و تا اکنون نیز با هم هستند.

بیوگرافی الکس رودریگز

ازدواج جنیفر لوپز و الکس رودیگرز

الکس رودیگرز و جنیفر لوپز بعد از مدتی که از آشنایی و رابطه عاشقانه آنها گذشته اکنون به رسمی با هم نامزد و ازدواج کردند.

ازدواج ششم جنیفر لوپز

جنیفر لوپز با ازدواج با الکس ششمین ازدواجش را جشن می گیرد.
وی قبلا سه تجربه ناموفق در ازدواج با افرادی مثل اوجانی نوآ، کریس جاد و مارک آنتونی داشته است. ازدواج او با مارک آنتونی ۱۰ سال به طول انجامید، اما در نهایت در سال ۲۰۱۴ نیز از او جدا شد. رودریگز نیز مثل لوپز سابقه یک بار طلاق را نیز دارد.

بیوگرافی الکس رودریگز

عکس همسران قبلی جنیفر لوپز همسر الکس رودریگز

این زوج با عکسی مشترک از دست حلقه دار خود خبر ازدواجشان را رسانه ای کردند.
انتشار تصویری در شبکه‌های اجتماعی صبح یکشنبه خود را کنار هم اعلام کردند. الکس رودریگز با انتشار عکس نامزدی نوشت: او(جنیفر لوپز) گفت: بله! بیوگرافی الکس رودریگز

بیوگرافی الکس رودریگز

نحوه آشنایی و رابطه عاشقانه

جنیفر در یک مصاحبه گفت که ما بطور اتفاقی با هم آشنا شدیم و با الکس بازیکن سابق تیم بیسبال «نیویورک ینکیز» را در یک رستوران برخورد کرده و با او احوالپرسی کردم.

بعد از صحبت و آشنایی و علت حضور در نیویورک شام را با هم خوردیم.
بعد از خداحافظی الکس به من پیام داد تو خیلی جذابی و این آغاز رابطه عاشقانه ما بود.

ماجرای جدایی

از ساعاتی پیش که خبر جدایی جنیفر لوپز از نامزدش الکس رودریگز منتشر شده، تیتر اصلی تمام رسانه‌های سینمایی و غیرسینمایی جهان به این قضیه اختصاص داده شده است.

بیوگرافی الکس رودریگز

پیج سیکس در گزارشی اعلام کرده جنیفر لوپز، هنرپیشه و خواننده و بیزنس وومن موفق ۵۱ ساله، پس از دو سال از الکس رودریگز، ورزشکار ۴۵ ساله امریکایی و قهرمان بیسبال، از یکدیگر جدا شده اند و نامزدی خود را لغو کرده اند.

آنها نامزدی خود را در سال ۲۰۱۹ اعلام کردند اما به دلیل بحران همه گیری کرونا، دو بار مراسم ازدواج خود را به تعویق انداختند و در نهایت جدا شده اند.

بیوگرافی الکس رودریگز

گفته می شود این زوج کم تر از یک ماه است به دلایل کار در شهرهای مختلف، از یکدیگر جدا زندگی می کنند، اما دلیل اصلی جدایی شان، احتمالا به شایعه خیانت الکس رودریگز به جنیفر لوپز که چند وقت پیش، منتشر شده، بی ارتباط نبوده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *