بیوگرافی امید عالیشاه فوتبالیست و همسرش و خواهر و پدر و مادرش +عکس

بیوگرافی امید عالیشاه فوتبالیست و همسرش و خواهر و پدر و مادرش +عکس

امید عالیشاه بازیکن فوتبال و کاپیتان پرسپولیسی متولد ۲۰ دی ۱۳۷۰ است. وی اهل شهرستان ساری و اصالتاً از روستای ارست در نزدیکی باداب سورت می باشد در ادامه بیوگرافی امید عالیشاه فوتبالیست و بازیکن فوتبال تیم پرسپولیس و همسر و خواهر و مادرش و عکس و فیلم عروسی و تصاویر و مصاحبه امید عالیشاه را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی امید عالیشاه فوتبالیست و همسرش و خواهر و پدر و مادرش +عکس

بیوگرافی امید عالیشاه

امید عالیشاه فوتبالیست حرفه ای لیگ برتر کشورمان بوده که در حال حاضر در پرسپولیس بازی می‌کند.

او متولد ۲۰ دی ماه ۱۳۷۳ چه سالی بوده و در پست وینگر توپ می زند ۱۷۰ سانتیمتر بوده که شرایط خط حمله را برای او کمی سخت کرده اما خیلی خوبه توانسته با هوش بالای خود در خط حمله اقدام به گلزنی کند

بیوگرافی امید عالیشاه فوتبالیست و بازیکن فوتبال +عکس قدیمی و کودکی

شروع فوتبال

امید عالیشاه فوتبال خود را در سال ۱۳۸۳ با تیم جوانان پدیده ساری آغاز کرد یک سال در این تیم بازی کرد و سپس در سال ۱۳۸۴ به تیم مقاومت ساری پیوست.

بعد از دو سال به تیم صنایع طلایی سمنان رفت و در سال ۱۳۸۸ تجربه بازی در لیگ برتری کشور را با تیم نساجی مازندران به دست آورد.

۲۱ بازی را برای تیم نساجی مازندران انجام داد و سه گل به ثمر رساند .

در سال ۱۳۸۹ به تیم نفت تهران و 9 بازی برای این تیم انجام داد و یک گل به ثمر رساند.

بیوگرافی امید عالیشاه فوتبالیست و همسرش و خواهر و پدر و مادرش +عکس

در سال ۱۳۹۰ راهی تیم راه آهن شد و ۴۶ بازی برای این تیم به میدان رفت و ۱۴ گل را هم به ثمر رساند .

حضور امید عالیشاه در تیم پرسپولیس

بیشترین بازی های برای تیم پرسپولیس است در سال ۱۳۹۳ به پرسپولیس پیوست و بیش از ۲۰۷ بازی برای این تیم انجام داده و نوزده گل را هم به ثمر رسانده است.

امید عالیشاه در سال ۲۰۱۷ به صورت قرضی به تراکتور رفت و بعد از ۶ بازی و ۲ گل زده مجدداً به پرسپولیس بازگشت.

بیوگرافی امید عالیشاه فوتبالیست و همسرش و خواهر و پدر و مادرش +عکس

حواشی با تراکتور

حضور امید عالیشاه در تراکتورسازی به خاطر دوران سربازی اش بود همانطور که میدانید تراکتورسازی تیم نظامی بوده که بازیکنان فوتبال برای گذراندن دوران خدمت خود باید در این تیم بازی کنند.

✅ همچنین ببینید بیوگرافی مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس

زمانی که تیم تراکتورسازی از نقل و انتقالات بازیکنان محروم شده بود امید عالیشاه نمی توانست برای این تیم بازی کند و فقط در تمرینات این تیم حاضر می شد یحیی گل محمدی که سرمربی تراکتورسازی بود به شدت از این اتفاق ناراحت بود زمانی که دربی پرسپولیس و استقلال فرا رسید یک برنامه تلویزیونی امید عالیشاه را به عنوان نماینده پرسپولیس دعوت کرد که این بازیکن در آن زمان بازیکن تراکتورسازی بود و با واکنش تند و مسئولان تراکتور روبرو گردید و او را از این تیم کنار گذاشتند.

بیوگرافی امید عالیشاه فوتبالیست و همسرش و خواهر و پدر و مادرش +عکسبازی های ملی امید عالیشاه

جالب است بدانید که امید عالیشاه تجربه بازی در رده های مختلف به تیم ملی کشورمان را هم در کارنامه دارد و در سال ۱۳۸۸ به تیم نوجوانان ایران دعوت شد و چهار بازی انجام داد سپس در سال ۱۳۸۹ به تیم جوانان ایران دعوت شد و ۵ بازی برای این تیم انجام داد و یک گل به ثمر رساند امید عالیشاه تجربه بازی در تیم ملی کشورمان در رده بزرگسالان و امید را هم دارد دو بار در تیم بزرگسالان و سه بار در تیم امید ایران بازی کرده است.

بیوگرافی امید عالیشاه فوتبالیست و بازیکن فوتبال +عکس قدیمی و کودکی

از کودکی عاشق فوتبال بوده

من هم مثل بقیه فوتبال را از مدرسه مان شروع کردم. پا به توپ شدن من از زنگ ورزش شروع شد. یادم است معلم ورزش مان آقای اسماعیلی بود و یک جورایی او مرا استعدادیابی کرد. آن زمان در مسابقات مدارس شرکت می کردیم. از دو ومیدانی، آمادگی جسمانی، هندبال، فوتسال و فوتبال همه را بازی می کردم.

✅ همچنین ببینید بیوگرافی منوچهر شفقتیان بازیکن پرسپولیس

قدیم هیات های فوتبال استان بازیکنان نونهال و نوجوان را به تیم ملی پایه معرفی می کرد. ۱۰ سالم بود که از دفتر مدرسه صدایم زدند و یادم می آید خیلی ترسیدم و فکر می کردم چه شده که مرا صدا زدند. وقتی رفتم گفتند فلان روز باید تهران باشی و خودت را به مربی تیم ملی نونهالان زیر ۱۱ سال معرفی کنی. آن زمان آقای بیداریان مربی این تیم. بود.

بیوگرافی امید عالیشاه فوتبالیست و بازیکن فوتبال +عکس

زمانی که در تیم ملی نوجوانان بودم اولین باشگاه حرفه ای ام نساجی مازندران بود. بعد به مدت دو سال به نفت تهران آمدم که سال اول حضورم، رباط پاره کردم و بعد از آن هم به مدت دو فصل در راه آهن با علی دایی کار کردم و حالا هم که در پرسپولیس هستم.

بیوگرافی امید عالیشاه فوتبالیست و بازیکن فوتبال +عکسپدر ازم حمایت میکرد

بابام از اولی که وارد فوتبال شدم مشاور خوبی برای من بود. اتفاقا یادم است چهارم دبستان که به من گفتند باید بروم برای تیم ملی نونهالان با سرعت آمدم خانه تا به پدرم که فوتبالی بود خبر بدهم. وقتی رسیدم پدرم خواب بود. آنقدر سر و صدا کردم تا بیدار شد و با کلی ذوق و شوق گفتم که برای فوتبال باید بروم؛ فکر کردم کلی کیف می کند اما هیچ عکس العملی نشان نداد. فکر کنم هنوز خواب بود.

✅ همچنین ببینید بیوگرافی رضا اسدی بازیکن پرسپولیس

شغل پر درامد امید عالیشاه

یکی از محبت های خدا به من این بود که شغلی را پیدا کردم که هم خوب پول درمی آورم و هم از آن لذت می برم. خیلی ها کار پردرآمد دارند اما علاقه شان چیزی دیگری است ولی من خیلی خوشبخت هستم که هم درآمد خوبی دارم و هم عاشق شغل ام هستم.

بیوگرافی امید عالیشاه فوتبالیست و بازیکن فوتبال +عکس

جالب است ماجرای اولین پولی که از فوتبال درآوردم را برایتان بگویم. من قبل از اینکه به نساجی بروم برای یک تیم لیگ دو به نام بهنام بازی کردم که اتفاقا در جام حذفی مقابل پرسپولیس بازی کردیم. آن سال من با آنها ۴ میلیون قرارداد بستم که پول خوبی در سن و سالم بود. آن زمان ۱٫۵ میلیون تومان را بابت رضایتنامه به مدرسه – باشگاه پدیده ساری دادند که آنجا بازی می کردم. بعد هم بقیه اش را ندادند تا اینکه به نساجی رفتم.

پدر امید عالیشاه مدیر برنامه اش است

پدرم همه کاره من است و برای قرارداد بستن هم با پدرم می روم. او حتی اگر بگوید فوتبال بازی نکن، همین امروز فوتبال را می بوسم و کنار می گذارم.

بیوگرافی امید عالیشاه فوتبالیست و بازیکن فوتبال و پدر و مادرش +عکس

مادرم بنده خدا خیلی فوتبالی نیست اما همیشه می گوید فوتبال بازی نکنی، من خوشحال ترم!

مادرها را که می شناسید؛ همیشه نگران فرزندان شان هستند. هر وقت تعویض می شوم یا در حین بازی مصدوم می شوم می گوید دیگه فوتبال بازی نکن. نگران است که من مصدوم شوم، به خصوص پس از مصدومیتی که در نفت تهران برایم به وجود آمد. خیلی ها مثل تو پدرشان همه کارشان بود اما موفق نشدند. تا حالا شده این موضوع را به تو گوشزد کنند که بی خیال پدرت شو… – اتفاقا خیلی جاها گفتند که دلیل به توافق نرسیدن با تو، پدرت است و پدرت باعث می شود به جایی نرسی… در حالی که اینطوری نیست و من با پدرم مشورت می کنم و پس از آنکه به جمع بندی رسیدیم آن وقت او با طرف مقابل وارد مذاکره می شود و در اصل حرف مرا می زند.

بیوگرافی امید عالیشاه فوتبالیست و بازیکن فوتبال +عکس بیوگرافی امید عالیشاه فوتبالیست و بازیکن فوتبال +عکس بیوگرافی امید عالیشاه فوتبالیست و بازیکن فوتبال +عکس بیوگرافی امید عالیشاه فوتبالیست و بازیکن فوتبال +عکس بیوگرافی امید عالیشاه فوتبالیست و بازیکن فوتبال +عکس بیوگرافی امید عالیشاه فوتبالیست و بازیکن فوتبال +عکس بیوگرافی امید عالیشاه فوتبالیست و بازیکن فوتبال +عکس بیوگرافی امید عالیشاه فوتبالیست و بازیکن فوتبال +عکس بیوگرافی امید عالیشاه فوتبالیست و بازیکن فوتبال +عکس

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *