بیوگرافی امیرحسین ثابتی مجری تلویزیون کیست +سوابق و پیج اینستاگرام

امیرحسین ثابتی کیست

امیرحسین ثابتی مجری تلویزیونی متولد دهه شصت دارای مدرک کارشناس ارشد علوم سیاسی دانشگاه تهران و دکترا در رشته علوم سیاسی -اندیشه سیاسی در اسلام است در ادامه بیوگرافی امیرحسین ثابتی مجری تلویزیون و صدا و سیما با سوابق و پیج اینستاگرام امیرحسین ثابتی مجری تلویزیون را در این صفحه ببینید.

امیرحسین ثابتی در شهریورماه 1402 به عنوان استاد دانشگاه صنعتی شریف استخدام شد اتفاقی که باعث شد حواشی زیادی برای این مجری تلویزیونی به وجودبیاید آقای ثابتی در صداوسیما به عنوان مجری شبکه افق فعالیت میکرد.

بیوگرافی امیرحسین ثابتی مجری تلویزیون کیست +سوابق و پیج اینستاگرام

بیوگرافی امیرحسین ثابتی

امیرحسین ثابتی، مجری سینما و تلویزیون است او تا به حال برنامه گام دوم را در تلویزیون اجرا کرده است و برنامه اینترنتی رو در رو را در کارنامه دارد.

او دارای مدرک کارشناس ارشد علوم سیاسی دانشگاه تهران و دکترا در رشته علوم سیاسی -اندیشه سیاسی در اسلام در پژوهشکده علوم انسانی میباشد.

بیوگرافی امیرحسین ثابتی مجری تلویزیون کیست +سوابق و پیج اینستاگرام

سوابق

اییشان دبیر سیاسی اسبق بسیج دانشگاه تهران و مجری صداوسیما میباشد.

همچنین ببینید:

حواشی برنامه جهان آرا در سال 1400

برنامه جهان‌آرا، در روز دوازدهم بهمن ماه 1400 مهمان‌هایی داشت که برنامه را به‌صورت ناگهانی ترک کردند. بحث بر سر این برنامه در شبکه‌های اجتماعی بالا گرفته است که در اینباره آقای ثابتی مجری این برنامه گفت، من با رئیس شبکه و دفتر ریاست سازمان وارد مذاکره شدم و با توجه به حدس‌هایی که در مورد سناریوسازی (با توجه به شناخت قبلی) که از این بزرگواران در ذهن داشتیم، با حضورشان در سیمای ملی موافقت شد. با خانم ابتکار تماس گرفتیم. از تجربه و دانسته‌های گذشته‌مان معلوم بود که شرکت نمی‌کنند ولی ایشان گفتند که بیشتر اتهامات وارده در برنامه مربوط به دوران دو بزرگوار دیگر بوده و شرکت خود را در این برنامه لازم نمی‌دانند. خانم زهرا شجاعی هم شرط گذاشتند که تنها با خانم ملاوردی می‌آیند.

صحبت های امیرحسین ثابتی درباره حواشی توین به علی دایی

بیوگرافی امیرحسین ثابتی مجری تلویزیون کیست +سوابق و پیج اینستاگرام

در روز برنامه من که مشغول کار خودم بودم و خانم ملاوردی و خانم زهرا شجاعی همراه آقای یاوری تهیه کننده در اتاق تشریفات حضور داشتند. یاوری طبق روال همیشگی برنامه، مهمانان را از روند کار باخبر کرد و روابط بسیار خوب و صمیمانه‌ای قبل از برنامه بین ایشان برقرار بود. خانم شجاعی دو سوال پرسیدند:

بیوگرافی امیرحسین ثابتی مجری تلویزیون کیست +سوابق و پیج اینستاگرام بیوگرافی امیرحسین ثابتی مجری تلویزیون کیست +سوابق و پیج اینستاگرام

استاد دانشگاه صنعتی شریف

در شهریور 1402 امیرحسین ثابتی به عنوان استاد دانشگاه صنعتی شریف انتخاب شد که انتقادات عده ای در فضای مجازی را به همراه داشت.

امیرحسین ثابتی با انتشار رشته توئیتی نوشت: صبح امروز تعدادی از اکانت های فیک توییتر، کانال های اصلاح طلب و ضدانقلاب پروژه مشترکی را شروع کردند؛ چرا امیرحسین ثابتی قرار است از مهرماه در دانشگاه شریف درس انقلاب اسلامی را تدریس کند؟ در این باره نکاتی وجود دارد که به ترتیب به آنها اشاره خواهم کرد.

در این خبرها آمده است: «مجری برنامه جهان‌آرا که دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تهران دارد، قرار است از مهرماه امسال در دانشگاه شریف درس «انقلاب اسلامی» را تدریس کند.»

این خبر  تاکنون واکنش‌های بسیاری را در برداشته و با انتقاداتی همراه بوده است.

چرا نباید در دانشگاه تدریس کنم؟ مگر قرار است با ۱۵ سال تحصیل در رشته علوم سیاسی از مقطع لیسانس تا فوق لیسانس و دکترا، بروم فیزیک کوانتوم درس بدهم؟

دقیقا در رشته‌ای که در بهترین دانشگاه‌های این کشور درسش را تا عالی‌ترین مقطع خواندم، قرار است برای دانشجویان کارشناسی درس بدهم… ارتباط این مسئله را با اخراج فلان استاد از این دانشگاه متوجه نمی‌شوم. چون نه قرار است رشته او را درس بدهم و نه قرار است در دانشگاه شریف هیئت علمی شوم.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫8 دیدگاه ها

    1. احتمالا خودتان ویا دوستانتان از این آقا تعریف وتمجید می‌کنند چون این آقایان خودشان به کارهایی که انجام می‌دهند وحتی نگرش خودشان را قبول ندارند ولی بخاطر موقعیت شغلی وفرصت طلبی در این جبهه ضاهر می‌شوند

    2. ضمنا شما شجاعت انتشار نظرات مخالف را هم ندارید کمی جوانمردی هم بد نیست دوست عزیز

  1. احتمالا خودتان ویا دوستانتان از این آقا تعریف وتمجید می‌کنند چون این آقایان خودشان به کارهایی که انجام می‌دهند وحتی نگرش خودشان را قبول ندارند ولی بخاطر موقعیت شغلی وفرصت طلبی در این جبهه ضاهر می‌شوند

  2. کمی هم جوانمرد باشید وتوان تحمل نظرات مخالف را داشته باشید چون هیج جامعه ایی نظرات یکسان وجود ندارد مگر کشوهای دیکتاتوری

  3. خیلی آدم حسابی هست واقعا آدم با شخصیتی هست
    البته تا زمانی که تو خط انقلاب بمونه برای ما
    عزیزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا