بیوگرافی محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی و همسرش و فرزندان + اینستاگرام و عکس

بیوگرافی محمدرضا شهبازی مجری پاورقی و همسرش و فرزندان + عکس

محمدرضا شهبازی کیست و اهل کجاست

محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی و سیدخندان متولد ۱۶ خرداد ۱۳۶۵ در تهران بوده و به عنوان مجری و فیملنامه نویس و نویسنده فعالیت دارد  محمدرضا شهبازی چند کتاب را هم نویسندگی کرده که مهمترین آنها خاطرات سفر رهبر انقلاب به استان خراسان بوده است در ادامه به بیوگرافی محمدرضا شهبازی و همسر و فرزندن و زندگی شخصی و ناگفته های زندگی او در مجله شبونه میپردازیم.

 

بیوگرافی محمدرضا شهبازی

محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی متولد ۱۶ خرداد ۱۳۶۵ در تهران بوده و به عنوان مجری و فیملنامه نویسی و نویسندگی فعالیت دارد

محمدرضا شهبازی از بازیگران و مجریان کشورمان بوده که سابقه همکاری با شبکه افق و شبکه دوم سیما و بازیگری را در کارنامه دارد.

او متولد دهه شصت بوده و در عرصه مجریگری و بازیگری فعالیت دارد.

محمدرضا شهبازی همچنین برنامه سید خندان را نیز اجرا کرده است برنامه ای که در نوروز 1402 از شبکه دو پخش میشد او همچنین فیلمنامه سیال نوار زرد را نوشته است.

محمدرضا شهبازی در رشته معدن و کارشناسی معارف اسلامی تحصیل کرده است.

محمدرضا شهبازی دارای دو فرزند پسر است که خانواده اش از اولویت زیادی نسبت به کارش دارند.

شروع کار با طنز نویسی

او میگوید اولین جرقه نویسندگی طنز من در دوران دبیرستان اغاز شد که یک متن طنز را نوشتم و به تابلو اعلانات زدم و یکی از دوستانم مسخره ام کرد و به همین دلیل تصمیم گرفتم برای رو کم کنی به صورت حرفه ای این کار را ادامه دهم و اگر موفق میشدم هم خودم پیشرفت میکردم و هم دوستم به من افتخار میکرد و دیگه من را مسخره نمیکرد و به این نتیجه میرسید که تمسخرش اشتباه بوده است.

همچنین ببینید:

بیوگرافی کیمیا گیلانی مجری تلویزیونبازیگر نقش بهار در سریال زندگی شگفت انگیز است کیست؟ بیوگرافی کیمیا گیلانی

اولین تجربه نویسندگی

اولین تجربه نویسندگی محمدرضا شهبازی در مورد رهبر انقلاب بوده است و دو کتاب ماهبندان و آقازاده عزیز را نشوشته است که درباره سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی بوده است او میگوید که سعی کردم در این کتاب کمی هم از طنز استفاده کنم که خواننده خسته نشود.

او میگوید کتاب آقازاده عزیز هم گزیده ای از طنزهای مطبوعاتیم هست که بین سالها ۸۷ تا ۹۲ توی سایتها و نشریات مختلف نوشتم. البته برای اینکه خیلی هم تکراری نباشن، حدود ۳۰۰ تا پاورقی طنز هم به متنهای اون طنزهای قدیمی زدم که بانمک شده.

بیوگرافی محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی شبکه دو + پیج اینستاگرام و عکس

همچنین ببینید: بیوگرافی پدرام صادقی

فعالیت در مجله راه راه

محمدرضا شهبازی میگوید فکر کردیم بچه‌های باشگاه طنز انقلاب اسلامی بغیر از کانال نیاز به جایی دارند که طنزهای جدی‌ترشون اونجا منتشر بشه. البته مجله هم هست ولی خب آنلاین و بروز نیست. سایت امکان واکنش به موضوعات روز رو داره که در حوزه طنز مطبوعاتی چیز مهمیه.

مجله راه راه هم یکی دیگه از خروجی‌های باشگاه طنز انقلاب اسلامیه. تقریبا تمام مطالب مجله هم توسط اعضای باشگاه نوشته میشه که همگی در باشگاه آموزش دیدند. بخش پیشخوان سایت نشریات باشگاه رو که فعلا منحصر به مجله راه راه هست و البته در آینده نزدیک دو سه تا نشریه جمع و جور و الکترونیکی دیگه هم بهش اضافه میشه رو نمایش میده. بخش کاریکاتور و طنز صوتی و ویدئویی هم داریم. تبلیغات طنز رو هم که خودتون اشاره کردید. از طریق منو هم میشه به دسته بندی های قالبی و موضوعی مطالب قبلی دست پیدا کرد.

بیوگرافی محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی و همسرش + اینستاگرام و عکس

برنامه پاورقی

برنامه «پاورقی» یکی از تولیدات جدید شبکه دو سیما است که با هدف شفاف سازی ابعاد اخبار منتشر شده در فضای مجازی با زبان طنز پخش می شود. «پاورقی» با استفاده از زبان طنز لایه های پشت اخبار و افراد مرتبط با رویدادهای فضای مجازی را نشان می دهد و سعی می کند اخبار و رویدادهای روزانه را بدون پیچیدگی های رسمی و زبانی مرور کند.

«پاورقی» در 26 قسمت به تهیه کنندگی جواد فتحی و اجرای محمدرضا شهبازی شنبه تا سه شنبه حوالی ساعت 20 از شبکه دو سیما پخش می شود. جواد فتحی تهیه کننده و کارگردان «پاورقی» گفت: در این برنامه به اخباری می پردازیم که در رسانه ها و رسانه های رسمی مطرح نشده و عمدتاً مربوط به فضای مجازی است. اخبار مرتبط با شخصیت‌های سیاسی، ورزشکاران، هنرمندان چه در داخل و چه در خارج از ایران همواره مورد توجه عموم مردم است که در «پاورقی» به آن پرداخته شده است.

بیوگرافی محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی و همسرش + اینستاگرام و عکس

فیلمنامه نویسی محمدرضا شهبازی

محمدرضا شهبازی فیلمنامه سریال وضعیت زرد را هم نوشته است وی اولین تجربه مجری گری خود را به صورت حرفه ای با این برنامه اغاز کرده است و بیشتر در زمینه طنزپردازی فعالیت داشته است در این صفحه صفحه به بیوگرافی محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی شبکه دوم خواهیم پرداخت و همچنین  پیج اینستاگرام و عکس و تصاویر و مصاحبه و عکس های محمدرضا شهبازی طنزپرداز و بازیگر را اماده کرده ایم.

بیوگرافی محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی و همسرش + اینستاگرام و عکس

به سراغ تلویزیون می‌رویم، سیاست، شبکه‌های ماهواره‌ای، سیاست. ما در روزگاری زندگی می‌کنیم که حضورمان در المیپک هم سیاسی است. یعنی «کیمیا علیزاده» که سهمیه المپیک دریافت نکرده، در تیم پناهجویان در مقابل ایران قرار می‌دهند، بلی…، این اتفاق کاملا سیاسی است. اما از نظر من «وضعیت زرد» یک اثر اجتماعی است، چون بر اساس رخدادهای اجتماعی تاثیر گرفته از سیاست ساخته شده است.

بیوگرافی محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی و همسرش + اینستاگرام و عکس

آنچیزی که این دوستان ادعا دارند و ما اغلب با عنوان «سینمای اجتماعی» از دهان مبارکشان می‌شنویم، اجتماعی نیست. شما در اجتماع ایران بروید و ببیند که برای مثال آیا صلوات فرستادن چیز عجیبی است!؟ در کدام فیلم اجتماعی صلوات فرستادن دیده‌اید؟ برق می‌آید، مردم صلوات می‌فرستند، درب مترو بسته است و بازنمی‌شود، ناگهان باز می‌شود و مردم صلوات می‌فرستند، ربطی به طبقه اجتماعی خاصی هم ندارد. ۸۰ درصد مردم ایران صلوات فرستادن، بخشی از زیستشان است و در مقابل رخدادهای غیرمترقبه مثل بازشدن ناگهان درب مترو صلوات می‌فرستند.

بیوگرافی محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی و همسرش و فرزندان + اینستاگرام و عکس

از آن فرد ثروتمندی که به تله‌کابین توچال می‌رود تا زائر حرم عبدالعظیم حسنی که تفریحش خوردن فلافل در این شهر زیارتی است، هر دو نفر با این شاخصه‌ها وقتی در خطر قرار می‌گیرد واکنش مشابه دارند. برق تله‌کابین قطع شود، می‌گوید «یاابالفضل»، زائر عبدالعظیم حسنی هم وقتی با حرکت سریع یک خودرو و صدای بوق شدید مواجه شود، حتما می‌گوید «یاابالفضل».

بیوگرافی محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی و همسرش + اینستاگرام و عکس

 کناره گیری از تلویزیون

محمدرضا شهبازی در مرداد 1402 وقتی که فهمید رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار قرار است اجرای دو برنامه را در تلویزیون بر عهده بگیرند قهر کرد و در یک ویدیو گفت از تلویزیون کناره گیری میکند چرا که این دونفر از حامیان اغتشاشات بودند.

او در صفحه اینستاگرامش نوشت:

از اجرای برنامه پاورقی کناره‌گیری کردم. دلایلش رو توی این ویدئو توضیح دادم. خلاصه‌ش اینکه قرار نیست بسیجی فحش‌خور زمان فتنه و جنگ و… باشه و در عافیت، سلاح‌ورزی‌ها و رشیدپور‌ها و آخوندی‌ها، در میدان اقتصاد و فرهنگ و سیاست جولان بدن.

قرار نیست هنوز سال شهید عجمیان و علی‌وردی نشده، فعالان و ساکنان و مشوقان فتنه برگردن روی آنتن.
از سراسر وب

آموزش فارکس صفر تا صد کاملا رایگان “از دستش نده”

ما زورمون به هیچ‌کس هم نرسه، به خودمون که میرسه! زورمون میرسه یقه خودمون رو بگیریم که آهای! مرد حسابی، بلند شو، داد بزن، نذار فحش به نظام و انقلاب و نایب امام زمان و شهدا عادی بشه.

بلند شو یه دادی بزن که خون شهید آب جوی نیست که راه بیفته کف خیابون و هنوز سالش نشده به بهانه‌های مختلف اونایی که روی خونش پا گذاشتند رو برگردونید به آنتن. بلند شو فریاد بزن اون بدن عجمیان روی آسفالت داغ اتوبان کشیده نشد که شما برید سراغ اونایی که دور بدنش هلهله میکردن.

امیدوارم خدا عاقبت همه‌مون رو ختم به خیر کنه.»

بعد از این قهر محمدرضا شهبازی در نهایت پیمان جبلی رئیس صداوسیما در فضای مجازی نوشت:

در رسانه ملی مسیر تحولی بازگشت‌پذیر نیست. یک سال اخیر و تحول مشهود در محتوا و رویکرد بهترین دلیل است. در این دوره تحولی، مدیریت باج‌بگیر و باج‌بده به تاریخ می‌پیوندد! جای نگرانی نیست ان‌شاء‌الله. وی در پاسخ به یک کاربر درباره خداحافظی محمدرضا شهبازی از تلویزیون افزود: آقای شهبازی و برنامه پاورقی ادامه خواهد یافت.

انتقادات از محمدرضا شهبازی

بسیاری از چهره های هنری به شدت از محمدرضا شهربازی بابت برنامه پاورقی انتقادات کردند که محمدرضا شهبازی در این برنامه به همه چهره ها و شخصیت های نامدار نیز توهین میکند.

ارژنگ امیرفضلی در استوری خطاب به محمدرضا شهبزی نوشت:

من اصلا کاری ندام به اینکه شما دوستان فقط علاقه دارید همش … به بقیه ، خب …. ایراد نداره هر کسی یه علاقه ای داره

ولی چرا داری ادای مهران مدیری را درمیاری؟ برو یک مدت یک دوره مجریگری ببین با یک استاد حداقل تو حرف زدن خودت باش نه یکی دیگه

به نطر من یک هفته تعطیل کن و تمرین کن و سعی کن خودت باشی البته میدونم همین نصیحت ما را فردا بهمون فحش میدی

الان تکلیف محترمتون توی مجریگری و لحن صحبت معلوم نیست میخوای کی باشی؟

اظهار نظر درباره زرتشتی بودن فردوس کاویانی

محمدرضا شهبازی مجری پاورقی درباره زرشتی بودن فردوس کاویانی توئیتی به اشتراک گذاشت که حسابی جنجال ساز شد.

توییت محمدرضا شهبازی درباره زرتشتی بودن فردوس کاویانی +واکنش ها

بسیاری از بازیگران به شدت به این توئیت واکنش نشان دادند که مهمترین انها پرویز پرستویی بود او نوشت: “«جناب آقای جبلی، برای شادی روح صدا و سیمای از دست رفته هم که شده، این آدم کوتوله‌های بی‌ادب و بی‌مزه رو بریزید بیرون و بیشتر از این تن صدا و سیما رو توی گور نلرزونید!”

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

143 نظر

  1. این آدم خود فروخته است و هیچ جایی بین مردم نداره یه آدم هزار چهره و کثیف

    • لطفا ,خفه،مزدور غربگدا

    • فشار آورده بهتون دیگه :)) دست خیلیارو رو کرده، چیزایی که تو منوتو و bbc و سعودی اینترنشنال سانسور میشه اینجا راحت میگه، آزادی بیان رو مگه قبول ندارید، راستی پلیسای آمریکا چه بد میزنن مردمو، فرانسه رو که ولش، کارتن خوابای آمریکا چقدر زیادن همش فیلم و سنده، من قبول دارم مشکلات اقتصادی داریم ولی اون رسانه ها دلسوز ما نیستن دنبال اهداف شوم خودشونن

      • داداش قربونت چرا از مسمومیت دانش آموزان خودمون هیچ حرفی نمیزنه ؟؟؟؟ چرا

        • سلام داداش خوب معلومه کار کیه کار دشمنه مدارس رومسموم میکنن تا آشوب های وشورش های تموم شده رو دوباره راه بندازن وبگن جمهوری اسلامی مدارس دخترارومسموم کرده کاملا پیداس شعارشان زن زندگی آزادی بود بعد اینکه فسنجون خاموش شد مدارس دخترانه مسموم شد فهمیدنش خیلی راحته میخاستم مردمو گول بزنن اما کور خوندن العنه علی ایهود مرگ بر آمریکا

      • چی زدی ؟

    • دقیقا..واقعا همینطوره

    • من که خیلی از مطالبی که می‌گه دوست دارم شما مزدور‌ان گمراه هم برید پی کارتون

    • اصلا شهبازی کی هست؟!

  2. برنامه خوب نیستن فقط چرت پرت میگیم پاچه خوار هستن

    • پاچاخار وطن باشی هزار بار بهتراست پاچه خوار دشمنان دین وانسانیت باشی نفرین بروطن فروشان بی غیرت

  3. اصلا خوشم نمیاد از برنامش انگار خودشو مسخره میکنه 😏😏😏😏

  4. شهبازی فعلا که داری نون چاپلوسی میخوری ، تو در حد و اندازه رامبد جوان و شهاب حسینی هستی که در موردشون حرف میزنی . خدا روزی حلال بهت بده آقای جان نثار برره

  5. حرف که میزنه آدم حالت تهوع میگیره
    خودشم میدونه داره دروغ میگه

  6. این بنده ی پول هست پول ببینه خانوادشو هم میفروشه

  7. واقعا مضخرفاتش قابل شنیدن نیست… توهم برش داشته که طنز نویسه آخه تو به پای خیلیا نمیرسی برو یاد بگیر اصلا طنز چیه بعد تکیه به جای بزرگان بده 😄😐

    • اول که نویسندن و کار بلد دوماً با انسانی که مثل کبک سرش و کرده زیر برف نمیشه حرف زد سه اگر یکم به عقلت رجوع کنی خیلی چیزا رو می فهمی

  8. جلو دوربین ب اسم طنز چاخان پاخان تحویل طرفداران مفلسش میده فکرمیکنه زرنگه ..حالا اونارو میتونی گول بزنی….مارو که نه !!!برو سراغ کار دیگه ای خودتو بیشتر ازین سبک نکن شهبازی.

    • شما که خیلی زرنگی بهتره بری همون چرندیات مزدورای ملکه جان انگلیس رو گوش بدی جناب. خوب نیست آدم انقدر نا محترم باشه

    • توکه گول خورده آمریکاو انگلیس و…. هستی نیازی به گول خوردن نداری

  9. بهترین مجری هستی جناب شهبازی.شمابه کارت ادامه بده ماایرانی هاهم پشتتیم و هواتوداریم.اون غربگراهاوخودفروخته هایی که متاسفانه تو کشورایران زندگی میکنند(همون براندازای دوزاری البته بی ارزشترازدوزاری)ومایه ننگ کشورهستندروبیخیال.اصلابه چشم نمیان.باقدرت ادامه بده که حرف دل ایرانی جماعت روبیان کردی.خداقوت برادر.

    • یک سخن از مادر عروس ……😁

      • خیلی احمقی که هنوز نفهمیدی. اون گلزار و رامبد جوان که خیلی اهل کشورشون هستن چرا هر روز یه طور حرف میزنن و نون به نرخ روز می خورن؟؟؟؟؟؟

    • موافقم،
      عصبانی و از این عصبانیت بمیرید بدخواهان و منافقین و خائنین این مملکت
      خداقوت و حق نگهدارتون.«مجموعه پاورقی »

      • یک کلام لز خواهر شوهر عروس 😁😁😁😁

        • یاسی جون نگرانت بودم چون فکر میکردم کوری ، ولی حالا که پیام دادی متوجه شدم خدارو شکر ، لال هم هستی

          • یاسی رنیای منه

            ب کوری چشم بدخواهت حالم حالیه عالیه تا کور شوی ک نمیخوای ببینی 😛😛😛😛😂😂😂😂

  10. اصلا برنامت بیننده نداره !!!! خود گویی و خود خندی فکر کردی هنرمندی …شعبازی برو شعبده بازی بهتره …

  11. سلام، به این چنین انسانهایی در رسانه ملی و سایر بخش های فرهنگی ما بیشتر نیاز داریم،انشالله سلامت باشن و موفق در تمام مراحل زندگی.

  12. اصلا بیننده نداره هم چین برنامه هایی… رسانه هم برای یه عده ای هست فعلا….. من ک تلویزیون نگاه نمیکنم با تشکر از مردم فهیممون😉

    • پینوکیو زنده بود شاخ در میاورد

      این روزا، دروغ بیشتر شده

      ولی دماغ ها زیباتر!

      • تو یاد بگیر دماغتو توو کفش دیگران نکنی چاخان دوزاری ….پینوکیو بهت سلام میرسونه …😂😂😂😂😂

        • معلومه شستشو مغزی از طرف گربه نره و روباه مکار خوب، جواب داده، بپا دراز گوش نشی رفیق پینوکیو 😁😁😜

          • دراز گوش مجری و عوامل برنامه و بیننده های پرو پا قرصی عین تو هستن روباه مکار و گربه خنگه خخخخخخ

          • معلومه که مجری روباه مکار خیلی تونسته مغز تورو بشوره بزاره کنار گوش مخملی از وقتی برنامشو میبینی گوشات کشیده تر شده بیریخت 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😛😜😜😜😜

    • اولا تو کوری که نمیبینی وگرنه خیلی هم طرفدار داره. دوما تو که برنامه رو ندیدی چطور در موردش نظر میدی خنگ؟؟؟؟؟؟

  13. تلویزیونا خاموششششش برید گردش تفریح دورهمی خوش باااااشید سال نو مبارک.

  14. برنامه بسیار خوبیه بینندهاش هم زیادن
    کدوم برنامه انتقادتی که علیه آن مخاطبین میفرسن پخش میکنه؟ نکنه بی بی سی و عنترنشنال اینطورین
    دمتون گرمه پاورقی عالیه ان شاءالله از این برنامه ها بیشتر پخش کنید

    • خووبه واسه خودت ….کی این چرتها رو نگاه میکنه برو بابا.

    • حیف این پولها خرج ساختن چنین برنامه هایی …مردم گرسنه هستن بیت المال کجا بیخودی خرج میشه ..حیف…کاش گوشی بود حرف مردم رو بشنوه .

    • بینندش فقط تویی انگار خخخخخخ با این تعریفهای بیخودت 😁

    • به نوبه ی خودم به آقای شهبازی و همکارانشون خداقوت میگم و ان شاالله خداوند متعال بهشون اخلاص بده،دوستان هرکی یک نظری داره دلیلی واسه توهین وجود نداره به امید روزی که کل دنیا همدل بشن

  15. فرزانه اسماعبلی

    جذابیت خاصی نداره برنامه پاورقی دوست ندارم واقعا

  16. سیدداوود افضلی

    حیف بودجه نیست واقعا مردم گرسنه هستند ..زباله گرد زیاد شده سن بچه تا سالخورده واسه کشورمون ننگ نیست؟؟؟؟پاورقی ب چ کارمون میاد تو این وضع!!!!!

    • پرویز فتحی

      طنزنویسهای مشهور و ب نامی داریم ..شهبازی حتی شبه طنزنویس هم نیست ….واقعا درست گفتن ب پای خیلی ها هنوز نمیرسیدشما از طنز صحبت میکنید واقعا طنز کار هرکسی نیست .

    • چرا حیفه. خیلی راست میگین برین اون پولایی رو که خرج پارتی بازیهاتون و غذای سگهاتون و هفت قلم آرایشتون سفرهای شهوتی خارج تون رو بدین به فقرا.

  17. کاهو کیلو 50،000تومن طنزش کن شهبازی! میتونی بلدی؟

  18. آرامش * * جدید

    چقدر میسوزید و عصبانی هستید جاهلين، تازه به دوران رسیده
    جرات ندارید جایی بروید چون میدونیدهمه جا بدتر از ایران هست پس خفه خون بگیرید و تماشا کنید
    فعلا هرچی ادعاهای دروغ ومنفور، از طرف وطن فروشا و غربگراها و منافقین هست داره به ارباب هاشون، آمریکا، فرانسه، برمیگرده.چوب خدا صدا نداره شما ها که تحلیلگر هستید بسوزید از این همه خود تحقیری….
    این نتیجه ندیدن قدرت خداست

  19. تازه ب دوران رسیده امثال شمائید که 4تا برنامه تلویزیون گرفتید دستتون خودتون رو گَم کردید 🙂 اتفاقا برعکس خیلی هم خوشحالیم و امیدوار
    خداروشکر میکنم خداهم پّسِتون زده منفورها😊

  20. پاعرقی اصلا برنامه خووبی نیست😁😁😁😁😁

  21. سلام سلام ….چرته واقعا پاورقی برنامه ی بیخودیه مجریش هم ک اصلا جالب نیست .باتشکر.خدانگهدار

  22. مجری پاورقی مثل این تازه به دوران رسیده هاست یه دوربین و صندلی به خودش دیده حالا …….

    • نریمان خداپرست

      فعلا بالا دستیات دارن پولارو میدن غرب اقامت بگیرن تو میمونی و خودت ..😉😉😉😉

  23. فقط میشه گفت : وای از غرور تازه به دوران رسیده ای …… .

  24. یک وجب از خاک وطن و اسلام را با هیچ جای غرب وحشی عوض نمی کنم
    پاورقی حداقل کاری که می کنه واقعیت بدبختی غرب زیستی رو از زبون خودشون آشکار می کنه

  25. چرا دندونات زرده شهبازی با رنگ موهات ست شده یه دندونپزشکی چیزی 😁😁😁😁😁برو حتما

  26. زردی دندوناش واسه چیزاییکه توی برنامه جلو دوربین…میخوره 😂

    • دختر ایرونی

      😂😂😂😂😂😂👌👌😜

    • خب دیگه وقتی بیننده ی عمیقی هستی چشمات زردی لای دندون رو میبینه و متخصص باشی دیگه نور الی نور جوابِ خنک کردن برا تیز بینای سطحی نگر،رو داری 😊

      • بیننده !!!عمرا …عکس روی سایت خودش گواه است نیاز ب دیدن برنامه ندارم خخخخخ

      • عمقتون هم زرده چه برسه به دندونات جواب آتشین به تو 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂سطح دندونات هم مسواک کن زرد نباشه☺

  27. صالح هداوند

    برنامه سوسک خندان هم خیلی سطحی و بیمزه تماشاچی های سالن چی نگاه میکنید دقیقا دلم براتون سوخت😮😮😮😕😂😂😂😂

  28. فضه سادات

    به شهرت رسیده …..کدوم شهرت ؟؟؟😂😂😂

  29. نورا درخشان

    👌کسی که دندوناش تمیز باشه و نظیف باشه نَفَسشم خوشبو میشه دوست داشتنی میشه .
    .اگرم خیلی دوس داری بو بدی و زشت و زرد باشی بمن چه میل خودته !😛

  30. معصومه فاطمی

    هر کسی تحمل شنیدن حقیقت رو نداره خب برنامه ش رو نگاه نکنه 😊من که هم خانوادم و هم اطرافیانم همه ببیننده پروپاقرص برنامه ی پاورقی و سیدخندان هستیم
    خدا عمر باعزت و طولانی عطا کنه به آقای شهبازی و تیم سازنده ی برنامه🌿

    • ی کلام از خواهرشوهرهای عروس خخخخخ ببین چشات چارتا شه هم تو دروغ خوشت میاد نیگا کن 😂😂😂😂😂

    • من انقد برنامش رو سید خندان رو دوست دارم و بینندش هستم دراز گوش شدم که نگوووو😊

    • خواهش میکنم این برنامه تقدیم ب دراز گوشها و پینوکیو ها قابلتون رو نداره😂😂😂😂😂

      • چقدر که منتقدا تلویزیون خوب اموزش داده شدن ماشاءالله عنترنشنال خوب تربیتتون کرده خخخ
        شما دراز گوش نیستید که اخبار بی بی سی انگلیس رو می بینید درحالیکه انگلیس نه میلیون ایرانی رو با قحطی سوری قتل عام کرد؟

    • والا مانگاه نمیکنم. 5 دقیقه شانسی دیدم . حالم بد شد ار بی مزه گی

  31. برنامه اش واسه کورها و کرها و دازگوشها و پینوکیوها گزینه خوبیه

  32. جالبه که طرف میگه تلویزیون نگاه نمیکنه اما کلی انتقاد میکنه
    بابا بخدا من طرفدار تلویزیون خیلی از سریالا تلویزیون نمی بینم اما شماها که ادعا می کنید نمی بینید خوب می بینید و اول از همه تو صفحه بازیگرا سریال کامنت میزارین اینو به دفعات زیاد دیدممم

  33. شما که خیلی زرنگی بهتره بری همون چرندیات مزدورای ملکه جان انگلیس رو گوش بدی جناب. خوب نیست آدم انقدر نا محترم باشه

  34. برنامه خیلی خوبیه . واقعا روشنگری میکنه . طرفداراشم زیادن
    به کوری چشم هر آن کس که نتواند دید 😉

  35. هرچی بنوسیم در باره این بووووووققق. باید روش بوووووووققققققق گذاشت.

  36. این انسان مزدور جوانان آزادی خواه که برای رهایی از استبداد دینی و ظلم جانشون رو فدا کردند مسخره میکنه و میگه که دنبال برهنگی هستند؟یکی نیست بهش بگه مگه همه مثل شما ن که فکر و ذکر تون حوری بهشتی و دید زدن بدن زنا است.یکم بیشتر پول بهش بدن خانواده ی خودشم میفروشه.#مزدور

  37. از واکنش ها معلومه حسابی جاهایی از ضدانقلاب رو با طنز سوزونده که نمیشه گفت. جنبش فواحش رو که افشا کرده، آی زده توی خال. بجای سوختن و آخ و ناله به حرفاش فکر کنید.

  38. برنامه ی پاورقی محشرررره یکی از بهترین برنامه هاستتتت
    اونور ابیا این همه برنامه علیه ایران دارن حالا ایران یه برنامه داره یه تنه همه رو سوزونده🤣🤣

  39. دم پاورقی گرم. البته برای خیلی ها که اگر مغزشون فسفر بسوزونه کلا میسوزن برنامه سنگینیه. خیلیها هم که کلا فسفر ندارند

  40. زنده باشی…جوان و حسینی و رشید پور و اینا به گرد پای تو هم نمی‌رسن😂✌🏻

  41. واقعا با این مجری بی ادب و بیسوادی که تو این برنامه گذاشتید، محتویاتش هم عیان است، چرا به خودتون اجازه میدید وقتی فکرتون با کسی متفاوته بهش باید توهین کنید؟ چون قدرت دستتونه،،،، آخه تو کجا فردوسی پور کجا؟؟؟ تو لنگه دمپایی کهنه عادل هم نیستی… چون اگه بودی، حداقل یه ذره ادب و شعور رو ازش یاد میگرفتی…

    • میخوای شما یه دوره کلاس نز بزار براش، شماکه هنوز باادب بلد نیستی حرف بزنی به طنز دیگران گیرمیدی؟!

    • الان شما حرفات سرشار از ادبه، وچون فکر متفاوته باآقای شهبازی خیلی داری باادب باهاش حرف میزنی، پیشنهادم اینه اول خودت ادب وشعور رو یادبگیر بعد به دیگران خورده بگیر هموطن.

  42. یعنی خدایی خنک تر و بی مزه تر از این یارو مجری و این برنامه ندیدم . واقعا اونایی طرفدراش هستن .بگن طرفدرکدوم قسمتش هستن با نمیش یا خنک بودنش . ادم حالش بهم میخوره . لااقل یک دم بامزه با سوژه درست میاوردن ادم حال . سینا ولی ا… بینید چطور مشکلات مردم رو میگه یک عده رو هم به خاک و خون میکشه . ادم از طنزش لذت میبره و میخنده . خوب وقتی نمک نداری مجبوری فیلم باری کنی

    • شهبازی تو اب نمکم بخوابه بی فایدست برنامش عین حلیم وا رفتست …

      • برنامش عالیه.
        دقیقا گمشده‌ی ایران هست، تا مردم رو از دست خودتحقیرها که فک میکنن همه دنیا بهشته و ایران جهنم، نجات بده.
        از خودتحقیرهایی که همش رو مخن و مخ آدم رو تیلیت میکنن.

  43. انصافا بی مزه تر از این نمیگم ندیدم ولی خیلی کم دیدم!! چطور خودت میگی موفق شدم! بخدا خیلی بی مزه ای! از کار به قول خودت طنز دست بردار!! شاید جای دیگه بهتر باشی! چرا شبکه دو ساعت پخش به این اختصاص داده خودش معماست! حیف بودجه و وقت تلویزیون که از بیت المال با این برنامه پر میشه

  44. برنامه اش خیلی چرنده! انگار برنامه کارشناس نداره! یکی دو بار دیدم اما دفعات بعد کانال رو عوض می کنم.

  45. خدا قوت شهبازی عزیز 👍 ان شالله ثابت قدم و پرانرژی باقی بمونی

  46. درود به شرفت آقای شهبازی عزیز

  47. درود بر شرف آقای شهبازی . فیلم ایشون کامل توضیح دهنده شرایط امروز و یک بام و دو هوای مسئولین است. فقط به برگشت این دو مجری معلوم الحال انتقاد نکرده .

  48. باید تلاش کنیم صداوسیما را از دست بهائیان آزاد کنیم

  49. من حداقل ۳۰ ساله با رژیم مخالفم یعنی زمانی که خیلی از مخالفین کنونی (چه در ماهواره و چه در ایران) هنوز متولد نشده بودند ولی این برنامه رو می‌پسندم چون اولین برنامه تلویزیونه که به واقعیات غرب و غربزدگی بدون سانسور میپردازه.
    متاسفانه کسانی خودشون رو داعیه‌دار دین و وطن می‌دونن که هیچ صلاحیتی دراینباره ندارند.
    وطنپرست یعنی دکتر فاطمی (ایده پرداز ملی شدن صنعت نفت) که توسط حکومت دست‌نشانده پهلوی تیرباران شد و آخرین سخنش جاوید ایران بود. کسی که هم از سوی مدعیان دین طرد شده بود (و الآن هم ازش نفرت دارند) هم از سوی مدعیان وطن.

    • دم مجری پاورقی گرم . کارش درسته ،توی این دور و زمونه که اکثرا” محافظه کارانه و بعضا” موذیانه اظهار نظر میکنن مثل یک شیر در مقابل انتقادات و حرفهای زیادی دوام آورده و با اجراش آگاهی میبخشه و قلبمون را کمی آروم میکنه و واقعیت غرب را بدون روتوش و ماسمالی در قالب طنز به همگی به خصوص نوجوانان و جوانان و نشون میده . اجرش با شهدای این مرز و بوم .

    • دو کلمه حرف حساب

  50. کاری به نوع اجرا و نوع برنامه شون ندارم چون حوصله ی تلویزیون رو ندارم ، ولی همین که همت کرده و به پاس خون شهید عجمیان و… اعتراض خودش رو مطرح کرده و حرف حق رو بیان کرده، درود داره
    احسنت بر انسانیت و شرافتش
    دوست ، دوسته ، و دشمن ، دشمنه … قرار نیست همه رو به یک چشم ببینیم و همه رو عفو کنیم … گذشت کردن هم حدی داره …

  51. میخوای شما یه دوره کلاس نز بزار براش، شماکه هنوز باادب بلد نیستی حرف بزنی به طنز دیگران گیرمیدی؟!

  52. سلام حرفای آقای شهبازی و نظرشون در مورد ورود رشید پور و امثال ایشون کاملا درسته چون آدمایی مثل رشید پور نون به نرخ روز خور هستن به روز اینوری هستن یه روز اونوری و این یعنی دورویی بعدم آقای شهبازی بیشتر مثل مردم هستن تا رشید پور ، آقای رشید پور بیشتر تو ژسته انگار همش تو قیافه ست میخوادبا کلاس باشه و اصلا هم بهش نمیاد خیلی سعی می کنه شیک باشه و بامزه باشه برای همینم اجراش سخته آدم موقع دیدنش اذیت میشه.ولی شهبازی راحته ، خودشه و خیلی هم خوش لباسه. در کل برنامه پاورقی بسیار برنامه خوبیه و ممنون هستم از عوامل این برنامه امیدوارم ادامه داشته باشه .

  53. من یک انسان بی دین هستم اما هر کس در جهت سر افرازی این مردم ومملکت تلاش کند حرف بزند من نوکرشم سالاری شهبازی دمت گرم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *