بیوگرافی داوود عابدی مجری و خبرنگار همسر المیرا شریفی مقدم +اینستاگرام

بیوگرافی داوود عابدی مجری و خبرنگار همسر المیرا شریفی مقدم +اینستاگرام

بیوگرافی داوود عابدی (داود عابدی) مجری و خبرنگار و همسرش المیرا شریفی مقدم با عکس جنجالها و پیج اینستاگرام و ماجرایی خداحافظی از خبرنگاری و صداوسیما را در ادامه ببیینید.

بیوگرافی داوود عابدی مجری و خبرنگار همسر المیرا شریفی مقدم +اینستاگرام

بیوگرافی داوود عابدی

داوود عابدی از مجریان و گزارشگران صدا و سیما و کارشناسان روزنامه نگاری کشومان بوده که سالهاست در زمینه مسائل ورزشی فعالیت دارد.

او متولد ۱ تیر ۱۳۵۴ در تهران بوده و فارغ التحصیل دانشگاه صدا و سیما می باشد.

همسرش کیست

همسر ایشان المیرا شریفی مقدم از دیگر مجریان صدا و سیما و شبکه خبر است.

حاصل ازدواج آنها دو فرزند پسر به نام های امیر ابوالفضل و امیر ارسلان می باشد.

بیوگرافی داوود عابدی مجری و خبرنگار همسر المیرا شریفی مقدم +اینستاگرام

تحصیلات داوود عابدی

آقای داوود عابدی در رشته روزنامه‌نگاری تحصیل کرده و مدرک خود را از دانشگاه صدا و سیما اخذ نموده است.

او به همراه همسرش از روزنامه نگاران و فعالان خبرنگاری در فضای مجازی به شمار می‌آیند.

شروع فعالیت

داوود عابدی می‌گوید زمستان سال ۱۳۷۴ من به دلیل وضعیت مالی بد در به در دنبال کار بودم و وقتی که آگهی استخدام رادیو جوان را دیدم آنقدر خوشحال بودم که تا آنجا دویدم در نهایت در تستی که از من گرفتن  مورد توجه داوران این شبکه یعنی جواد خیابانی و مهران دوستی قرار گرفتم و زیر نظر آنها کار های گویندگی و خبرنگاری و فن بیان را فرا گرفتم.

من در ابتدای حضور در رادیو حتی به عنوان منشی حضور داشتم و تلفن جواب میدادم در آن زمان این گونه نبود که به تازه کار بگویند بفرمایید خبرنگاری و گویندگی کنید و باید خاک خبرنگاری میخوردم.

عکس قدیمی داوود عابدی مجری و خبرنگار همسر المیرا شریفی مقدم +اینستاگرام

حدود دو سال پشت درب کار میکردم و هر بار که می گفتم می خواهم خبرنگاری یا گزارشگری کنم رد می شدم.

تا اینکه یک روز قرار بود تیم ملی تکواندو به مسابقات فرانسه اعزام شود و من هم درخواست دادم که اجازه بدهید با آنها بروم و کار گزارشگری را انجام بدهم اما اجازه ندادند هنگام بازگشت تکواندوکاران درخواست دادم که اجازه بدهید به فرودگاه بروم و از آنها مصاحبه بگیرم و در نهایت مهران دوستی وساطت کرد و قبول کردند.

همچنین ببینید:

ماجرای قتل پدر المیرا شریفی مقدم و پیدا نشدن قاتل
علت ممنوع ممنوع التصویری المیرا شریفی مقدم
بیوگرافی المیرا شریفی مقدم و داود عابدی

یادم هست که ساعت یک نیمه شب تاکسی گرفتم و به فرودگاه رفتم و گزارش خیلی خوبی از آب در آمد.

داوود عابدی تکواندوکار بوده

داوود عابدی می گوید علاقه مند به ورزش ذاتی است و از کودکی به ورزش علاقه داشتم و در حال حاضر دان ۴ تکواندو را دارم و همچنین در رشته تکواندو چند مدال قهرمانی دارم که می‌توانستم به تیم ملی بروم اما حق من را خوردند و به همین دلیل دیگر این رشته و ادامه ندادم.

بیوگرافی و عکس پدر داوود عابدی مجری و خبرنگار همسر المیرا شریفی مقدم +اینستاگرام

سال ۱۳۷۳ به تیم ملی دانشجویان دعوت شدم و با یکی از حریفان که قبلا دو بار او را شکست داده بودم همگروه شدم ولی در نهایت او را برای مسابقات فرستادند من همدیگر قید ورزش را زدم.

البته برای دل خودم باشگاه میرفتم و تمرین میکردم اما به صورت حرفه‌ای دیگر ادامه ندادم مدتی هم کشتی کار کردم و گوشم شکسته شده است.

آشنایی داوود عابدی و المیرا شریفی مقدم

المیرا شریفی مقدم درباره آشنایی اش با داوود عابدی می گوید داوود یک سال قبل از من به صدا و سیما و شبکه خبر آمد و در آنجا مشغول بود من او را در یکی از برنامه های شبکه خبر دیدم اولین بار که او را دیدم مربوط میشود به مسابقات آسیایی والیبال که در کشورمان برگزار شد در آن زمان خانمها می توانستند برای دیدن مسابقات به ورزشگاه بروند آقای عابدی هم تهیه گزارش را برعهده داشت من آن زمان حتی تست گویندگی هم ندادم و او را نمی شناختم فقط دیدم که یک جوان فعال در حال گزارش است.

بیوگرافی و عکس مادر داوود عابدی مجری و خبرنگار همسر المیرا شریفی مقدم +اینستاگرام

داوود عابدی می‌گوید زمانی که علمی را به شبکه خبر آمد عمویش یکی از دوستانم بود.

ایشان در همان روزهای ابتدایی ورود خانمم به شبکه خبر به من گفت « برادر زاده من هم به شبکه خبر آمده، هوایش را داشته باش» من هم قبول کردم در حالی که اصلا خانم شریفی را نمی‌شناختم .یک‌بار که تصادفا با خانم شریفی صحبت می کردم متوجه نام فامیلی‌شان شدم و با تعجب پرسیدم «شما با آقای شریفی نسبتی دارید ؟» و تازه فهمیدم ایشان برادرزاده آقای شریفی است و از آن به بعد سعی کردم حسابی هوای ایشان را داشته باشم. (می خندد)

بیوگرافی داوود عابدی مجری و خبرنگار همسر المیرا شریفی مقدم +اینستاگرام

ماجرای ازدواج داوود عابدی و المیرا شریفی نیا

المیرا شریفی مقدم: مهر سال 82 عقد کرده و در بهمن سال 83 ازدواج کردیم .مراسم ازدواج مان ساده، بدون تشریفات و صمیمی برگزار شد و نگرانی خاصی نداشتیم . در عروسی‌مان همه اصول زندگی ایرانی و اسلامی را رعایت کردیم و به اصطلاح نگرانی نداشتیم.

داود عابدی: در آن دوره هنوز اینقدر سرک کشیدن به زندگی دیگران و تهیه عکس و فیلم باب نشده بود. ضمن اینکه هنرمندان یا مجریانی از گرفتن مراسم عروسی ترس دارند که بخواهند مختلط این مراسم را برگزار کنند ولی مراسم ما اینطور نبود.

المیرا شریفی مقدم: اینکه با هم همکار هستیم، فوق‌العاده است و در زندگی‌مان تاثیر زیادی دارد. آقای عابدی خبرنگار و سردبیر برنامه‌های ورزشی هستند و کارشان تقریبا تایم مشخصی دارد اما گویندگان خبر آن‌ هم گویندگان شبکه خبر که 24 ساعته است باید همیشه آماده باشند. مثلا تلفن‌مان به صدا در می‌آید و خبر می دهند « 20 دقیقه دیگر شبکه باش » یعنی شغل یک گوینده خبر سیاسی اصلا زمان مشخصی ندارد و صبح ، عصر، نیمه شب و در شیفت‌های مختلف سرکار است. من همیشه گفته‌ام اگر شخصی غیر از آقای عابدی همسرم بود، نمی‌توانست شغلم را تحمل کند. یعنی تنها کسی که در متن خبر باشد، می تواند درک کند یک گوینده خبر شرایط خاص شغلی دارد. ما نه پنجشنبه و جمعه داریم نه تعطیلات و نه حتی عید نوروز. ما همیشه سرکار هستیم.

بیوگرافی داوود عابدی مجری و خبرنگار همسر المیرا شریفی مقدم +اینستاگرام بیوگرافی داوود عابدی مجری و خبرنگار همسر المیرا شریفی مقدم +اینستاگرام بیوگرافی داوود عابدی مجری و خبرنگار همسر المیرا شریفی مقدم +اینستاگرام بیوگرافی داوود عابدی مجری و خبرنگار همسر المیرا شریفی مقدم +اینستاگرام بیوگرافی داوود عابدی مجری و خبرنگار همسر المیرا شریفی مقدم +اینستاگرام بیوگرافی داوود عابدی مجری و خبرنگار همسر المیرا شریفی مقدم +اینستاگرام

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *